Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

za 10 000 doradzam zakup innego auta.

Bo za tyle to chyba tylko TDS wchodzi w grę.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

2.0 i 2.5 sa w podobnych cenach. Bez problemu znajdziesz cos z 95-97roku.

Tylko nie zapomnij, ze jak kupisz auto do oplat to za 2.5 jest 18.6% akcyzy :norty:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Z takim silnikiem powinien się liczyć na opłaty rzędu ok.2 tysięcy łącznie z zarejestrowaniem.

Sam tłumacz weźmie 2 stówy-przysięgły musi być i na dokumentach postawić pieczęć, przegląd 100-170 w zależności czy mamy auto z tablicami czy bez, recykling 500.Już mamy prawie tysiaka.Za takie auto (cena średnia) cło to jakieś 700-1000. Załatwienie w US kwitu Vat 25 to 170zł. No i na końcu prawie 300 w wydziale komunikacji.

Fajnie co nie??? :mrgreen:

A do tego masę zmarnowanego czasu i biegania w te i we wte to **uj im wszystkim w ***pę :mrgreen:

PS.Zapomniałem, że po zarejestrowaniu musimy wykupić polisę OC :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
za 10 000 doradzam zakup innego auta.

Bo za tyle to chyba tylko TDS wchodzi w grę.

 

 

Ja kupiłem za 9 tys do opłat w stanie 100 proc oryginał , bezwypadek i za razem piękną 520i 3 lata temu , zrobiłem 50 tys zawieszenie nadal ori,cewki ori, kat, termostat co do części.

 

Trochę wk..ją te mity że za 10 tys to trup, trzeba szukać i trafić

Opublikowano
Ja doradziłbym e39 FL z silnikiem 2,0 diesel.Osobiście takim się poruszam. 4.8 litra na autostradzie , akcyzy zapłaciłem 250 zł. Ale pewnie w tej kwocie to tylko po stłuczce.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.