Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .

Jestem nowy na forum i chcialbym prosic o pomoc. Od niedawna jestem nabywca E91 320d 177ps i juz ktory raz z rzedu pojawia sie u mnie Pomaranczowa lampka w ksztalcie silniika na srodku wyswietlacza i na komputerze pisze Motorstörung Leistungsabfal - czyli uszkodzenie silnika utrata mocy , pojawia sie srednio co tydzien przy odpaleniu i zeczywiscie jest slabszy duzo ale po 10 minutach jeste wszystko normalnie i auto sie wkreca super i chodzi bez przeszkod.Podpinali w serwisie BMW i sami nie wiedza co to moze byc ale juz chcieli 600 euro za niby jakies czyszczenie czegos tam ale to tez nie koniecznie nie musialby pomoc wiec nadal jestem w punkcie wyjscia , wymienilem przeplywomierz na nowy i tez nic jak podpinam do kompa to pokazuje mi blad 4933 a na BC w aucie cc-id29. Prosze o pomoc jezeli ktos mial podobna sytuacje .

Auto ma dopiero 91 tys. km na liczniku i jest co 20 tys. serwisowane w BMW sprawdzalem i obdzwonilem wszystkie salony gdzie byly robione serwisowki. Jeszcze raz prosze wszystkich o pomoc .

Z gory dzienkuje. Ariel.

Opublikowano
Właśnie problem w tym ze muszę unknown i noc więcej a w serwisie mi powiedzieli ze ten błąd normalnie występuje ale nie w tych modelach silnika. Naprawdę zglupieje chyba bo wymieniać części to bez sensu jak sie nie wie a nie będę ukrywał ze sie znam bo gdybym sie znał to co innego moze i bym cos znalazł ale niestety , wiec wole zapytać sie tych którzy maja do czynienia z BMW
Opublikowano
to jak ten błąd występuje, tylko ze w innych silnikach to muszą wiedzieć czego on dotyczy. ps. dziwne ze inpa go nie czyta, spróbuj dis-em może on coś pomożę
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mozliwe, ze masz przytkany/uszkodzony zawor EGR lub jego czujnik jest uszkodzony (air to egr mass flow exhaust pressure sensor).

Poczytaj np. TUTAJ.

pzdr

yaz

Opublikowano
W BMW serwisie powiedzieli ze niby jakieś czyszczenie czegoś tam jakimiś bardzo drobnymi orzeszkami które mieli by niby wtłoczyć pod ciśnieniem i cała ta operacja od 4 do 6 godzin a cena 600-900 euro z tym ze oni gwarancji nie dają bo jak mówiłem sami nie wiedza co to moze byc wiec nie wiem co to za barany w tym serwisie pracują. Dzwoniłem po znajomy h mi tu Polakach którzy są mechanikzmi i mówią ze to napewno jakaś blacha sprawa bedzie która cieżko stwierdzić ale mozna sie bawić w wumiane czujników i rożnych zeczy aż wreszcie sie na cos trafi bo auto jeździ normalnie tylko jak ten check sie zapala to wchodzi w tryb awaryjny i po 10 minutach jest normalnie jak niby nic. Moze jednak spróbuje wymienić caly EGR bo kosztuje 118 euro a z czyszczeniam podobno jest cieżko . Auto było eksploatowane tylko na krótkie trasy poprzedni właściciel robił nim 25 do 50 km dziennie w warunkach miejskich i co 20 tys km przeglądy i wymiany wszystkiego co konieczne . Autko jest naprawdę śliczne w full opcji ale ten błąd mnie wykańcza .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.