Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , tak wiec po dłuższym posiadaniu e36 przyszedł czas na zmianę. Moim typem jest młodszy brat :P problem tkwi w tym że nie wiem jaki silnik wybrac. Z chęcią chciałbym coś w m-pakiecie , w grę wchodzi sedan-kombi , ogólnie myślałem na dieslem 2.0 136 , bo na 3.0d to mnie nie stac a na 2.0 150 w m-pakiecie tez nie znajdę w Swoim funduszu , ogólnie 2.0 150 z tego co wyczytałem i dowiedziałem się od mechaników w okolicy są bardziej awaryjnym modelem niz 2.0 136.

Uważam że lepszym rozwiązaniem było by kupic benzyne + LPG ale ciekawego modelu 6 cylindrowego nie znajdę bo jedynie taka wersja silnikowa w benzynie wchodziła by w grę. Proszę o jakaś rade na ten temat. Aktualnie moim typem jest :

http://otomoto.pl/bmw-320-okaz-oryginal-m-pakiet-zobac-C30450454.html

 

co myślicie o tym modelu ?

Opublikowano

Pytasz :

co myślicie o tym modelu ?

Dobrze że podałeś namiary , zaraz jadę go oglądać wezmę kasę ze sobą to nim wrócę :-)

Hmm... a tak na serio to jesteś kupującym , czy sprzedającym i chcesz tu swoje autko zareklamować ? tz ukryta reklama ?

Tak pytam bo jak znajdziesz dobrą okazję i to tu wkleisz to nie zdążysz tego kupić.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
to po lifty wychodziły z tym silnikiem w 2001r :?: :?: :?:

Wychodziły. Tylko miały oznaczenie 318d i nieco mniej mocy, niż sprzedawca chciałby, żeby miały.

Temat rzeczywiście nadaje się do kosza. W tym dziale już dość o kupnie e46 napisano.

Opublikowano
Panowie nie reklamuje żadnego Swojego auta , chce po prostu kupic ciekawe auto , jestem mlody wiec chce cos aby dobrze wygladalo , no i oczywiscie bylo jak najmniej awaryjne , proszę po prostu o wasza pomoc a nie jakas reklame ....
Opublikowano
Jak chcesz mieć mało awaryjne to kup taki silnik jak ci mechanik doradził 2.0d 136km "brawo dla mechanika'' od razu ci dobrze radze jak juz kupisz auto to zmień mechanika skoro twierdzi że 136km jest mało awaryjne począwszy od vp44 kończąc na pękającym wale :cool2: tykająca bomba ja miałem 136km 192 tys przebiegu oczywisćie przebieg sprawdzany w serwisie jak i pod kompem w modułach i po zakupie po około msc jazdy musiałem robić pompę ściecha przywracania mocy przepływka itp powodzenia kup sobie r6 nawet 2.0
Opublikowano
powiem wam tak mam na auto do 18 tys, goła benzyna nie wchodzi w grę , jedynie w gazie , a coś r6 w gazie w m-pakiecie ciezko mi bedzie znaleźć wiec dlatego pomyslalem co o dieslu. Myślałem również żeby coś w e39 szukac ale jakos e46 bardziej mi podchodzi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To odpuść sobie m-paka, i kup bez, jak dozbierasz kasy to dołożysz sobie co ci tam pasuje z tego pakietu.

No chyba że upierasz się na 100% kompletnym fabrycznym M-pak, to wtedy faktycznie lepiej szukać konkretnego na aucie.

Mnie zawsze urzekały zderzaki m-pakietowe, a wersja z całym m-pak była sporo droższa (i było ich mniej, gorzej trafić w swój silnik, nadwozie, wyposażenie), więc kupiłem bez M-pakietu, i po roku dołożyłem zderzaki tak jak chciałem, a reszta gratów akurat nie była konieczna.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
powiem wam tak mam na auto do 18 tys, goła benzyna nie wchodzi w grę , jedynie w gazie , a coś r6 w gazie w m-pakiecie ciezko mi bedzie znaleźć wiec dlatego pomyslalem co o dieslu. Myślałem również żeby coś w e39 szukac ale jakos e46 bardziej mi podchodzi.

W tej sumie znajdziesz e46 323i z początku produkcji , jeżdziłem takim i fajnie to chodziło .

W tej kwocie to myślę ,że taniej będzie Cię kosztować utrzymanie benzyniaka bez gazu niż zjeżdzonego diesla .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie pchaj się w M47, jak coś to M47N.

A w tej kasie takie cuda jak M-pakiet to raczej bez szans, chyba że trafisz na mega ulepa składanego z kilku.

Tego co podałeś link na górze, to coś mi właśnie śmierdzi ulepem, nie było przecież montowane M47 po lifcie.

Wydaje mi się że to przedlift który po dzwonie dostał nowy przód.

Opublikowano
a mi sie wydaje ze ten egzemplarz co podalem w linku to jest normalnie przed liftem w mpaku , i dlatego ma taki przod , moze to byc taka mozliwosc ?
Opublikowano

Nie może być. jeśli to faktycznie jest M47 z 136 KM, to nie ma możliwości, żeby wyszedł z poliftowym przodem, i bez znaczenia czy to Mpak czy nie. Chyba, że to M47 w wersji 116 KM, to możliwe, ale to nie jedzie, trzeba odpychać się nogami a przy wyprzedzaniu ostro kalkulować punkt wstrzelenia się.

 

Najłatwiej jeśli zorganizujesz VIN tego wozu - wszystko się wyjaśni. Póki co auto jest o tyle niepewne, że właściciel sam nie wie, co posiada. A to już niedobrze.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
dzieki za pomoc , wiec Sobie spokoj z tym modelem , ogolnie juz sam nie wiem co kupic , no ale nie mozna sie poddawac :) moze zaczne cos szukac w 39 - 523 albo 528
Opublikowano

Piszesz

ogolnie juz sam nie wiem co kupic

I wcale się tobie nie dziwię w tylu modelach i wersjach to można kota dostać.

Zrób sobie grafik i wypisz sobie wszystkie modele i wersje w tych latach co cię interesują oraz wady i zalety a następnie w inny grafik wypisz sobie wszystkie ogłoszenia jakie gdziekolwiek znajdziesz oraz sprawdź te ogłoszenie czy jest aktualne mówiąc że jutro rano chcesz to auto obejrzeć i ewentualne kupić, bo zdarzają się ogłoszenia co auta jeszcze w kraju niema ale już jest ogłoszone i jak się kupiec trafi to takie sprowadzą.

To się może zdarzyć ze sprzedający nie zawsze wie co ma do sprzedania bo jak facet się na autach słabo zna i był na saksach u farmera to mógł tam kupić coś co mu się spodobało i to chce sprzedać w kraju aby parę groszy zarobić ,albo odzyskać tam zarobione pieniądze, ale trzeba uważać bo można trafić na cwaniaka co udaje naiwniaka.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
w sumie jak ogladam te wszystkie modele to widze ze 18 tys to za malo , owszem kupie cos ale ogolnie taki orginal , a chcialem cos ciekawszego , aby mialo dobre wyposazenie i ciekawy motor oraz wyglad , mlody jestem wiec pasowalo by cos ciekawego miec do jazdy :P nawet juz przemyslam mozliwosc kupna golfa 4 1.9 110km , i dozbierac do auta ktore bedzie mi sie podoba , a golf zawsze bedzie mozna sprzedac :) w kwocie 25 tys juz mozna kupic 328 w pakiecie orginalnym i z ciekawym wyposazeniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.