Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Zwracam sie do was z prosba o wycene uslug mechanika, poniewaz niestety jestem zielony w kwestii mechaniki

Jest to moj mechanik od dluzszego czasu i nigdy nie sprawdzalem czy ceny czesci faktycznie sa takie jak podaje.

Sam sprawdzic tez za bardzo nie potrafie, bo jeszcze okaze sie ze oprocz rzeczy glownej sa gdzies koszty poboczne i wyjde na nieufnego upierdliwca ktory jeszcze zle czesci sprawdzil ;)

Stad moja goraca prosba do was.

Wymienialem drazki kierownicze i koncowki drazkow prawy i lewy przod z firmy TRW do e90 318i

Policzyl mi lacznie 720 za same czesci + 100 robota. Czy to troche nie za duzo? Czy do wymiany drazkow potrzebne sa jeszcze jakies dodatkowe elementy o ktorych nie wiem

Opublikowano

Za części policzył Ci prawie 300 zł więcej niż powinien. Komplet (lewy + prawy) drążków TRW razem z końcówkami kosztuje 470 zł bez żadnych rabatów - http://czescidobmw.pl/kategorie/Przekladnia-kierownicza-TRW,14534.html.

Mechanik sam ma pewnie spory rabat więc zapłacił pewnie 400 zł za części i wziął ponad 400 zł od Ciebie za robocizne.

Polecam na przyszłość zapytać najpierw o kosztorys części i albo poprosić o wyrównanie cen części do normalnych cen rynkowych albo jak się nie zgodzi to kup swoje i zawieź tylko na robociznę.

Opublikowano

U Zdunka w Gda koszt wymiany drągala z końcówką to 560 za materiał + ok 350 za montaż.

W sierpniu mi to wymieniali.

Na upartego 260zł LEMFOERDER + 140 montaż ze zbieżnością.

Dodaj odejmij i stwierdź ile przepłaciłeś.

Opublikowano

Policzył cię kolego jak za ori drążki zakupione w ASO tu masz ile kosztują:

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/32_1510-drazki-kierowniczedrazek-kierowniczy/i48481/kL/sN/r2005/m02

Jeżeli przez cały czas tak Cię rzeźbił to lepiej zmień mechanika :mad2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.