Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosiłbym o opinie i spostrzeżenia kolegów. Z tego co wiem o aucie to 2 właściciel, ostatni przegląd w ASO przy 98tys. w 2008r. odczyt z kluczyka przy 182tys.km.Link

http://allegro.pl/bmw-e61-salon-polska-oferta-prywatna-530d-i3683759119.html

 

 

 

Wyposażenie

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBANJ71004B512648

Kod typu NJ71

Typ 530D (EUR)

Typoszereg E E61 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M57/TU

Pojemność skokowa 3.00

Moc 160

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2004-06-02

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S217A AKTIVLENKUNG Aktywny układ kierowniczy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG Autom. uruchamianie tylnej klapy

S386A DACHRELING Reling dachowy

S402A PANORAMA GLASDACH Dach panoramiczny elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S439A INTERIEURLEISTEN Listwy wewnętrzne

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S464A SKISACK Worek na narty

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S589A LM RAEDER STERNSP.122 MIT NOTLAUF. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 122

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S610A HEAD-UP DISPLAY Wyświetlacz przezierny

S640A AUTOTELEFONVORBEREITUNG Instalacja pod montaż tel. uniwers.

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S7NAA BMW SERVICE INCLUSIVE PLUS 5/100 Technika serwisowa BMW

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S993A MODELLJAHRESCODE Kod dla roku modelu w numerze FG

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano
Prosiłbym o jakąś konstruktywną odpowiedź, bez niepotrzebnych sarkazmów...

nie zwracaj uwagi na niektóre posty wielu jest takich gdzie bmw musi kosztować nie wiadomo ile bez względu na rocznik... ludzie! to już jest prawie 10 letni "stary grat" to ile ma to kosztować? 60tys no totalna bzdura! 40tys to i tak sporo kasy!!!! co do przebiegu te 180tys jak na diesla w tym roczniku trochę mało wiarygodne aczkolwiek skóra kierownicy wygląda super, wyposażenie moim zdanie super, fele od idividuala a co do stanu zdjęcia słabej jakości także trudno cokolwiek ocenic

 

Zgodziłbym się z tą wypowiedzią jakbyśmy rozmawiali o najsłabszym silniku ze słabym/średnim wyposażeniem. Za wszystko co odbiega od standardu się płaci - czyli większy silnik, skóra, duża navi, mpak itd. Ktoś kto kupował sobie e60 w salonie i sam ją konfigurował za wszystko musiał zapłacić - po 10, 20 albo i 30tys. więcej. Dla przykładu u pewnego dealera - nowa F10 520i to jakieś 170tys., a 530d to już 240tys. Przejrzyj sobie starsze tematy i zobaczysz różnicę, że jak czasem (choć rzadko) wklejana jest tu 520i z jakimś tam wyposażeniem za 35-40tys. z przebiegiem 200 jest przeważnie dużo mniej negatywnych komentarzy niż gdy znowu widzimy 530d ze skóra, dużą navi (często też z mpakiem) z przebiegiem 180 i ceną 35-40tys. Jak Ty z tych co myślą, że duże silniki, duże navi, skóry i mpaki dawane są w gratisie, a 520i i 530d mają być w podobnej cenie, bo oba to już stare graty to może lepiej nie wypowiadaj się już na temat cen samochodów? :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:cool2:

to jest salon polska więc może być że robił 20 tysi rocznie.

przebieg do weryfikacji w aso.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

PPGG szukasz e90 LCI jak mniemam w cenie do 40tys zł bo to przecież już będzie niedługo 5letnie auto no i jak widać obojętne Ci jest to czy pod maską będzie 3litrowy agregat 2 litrowa grzechotka czy może teściowa? Z takim podejściem aż dziwne że tej pory nie kupiłeś takiej sztuki w Gnieźnie, jeśli masz fajne e46 to Ja chętnie kupię ją od Ciebie jak będziesz sprzedawał, pamiętaj tylko o swojej zasadzie wyceniania więc myślę że za 10tys zł się dogadamy :?: :mrgreen:

Jeśli chodzi o wklejone auto to zasługuje na obejrzenie już za to że nie jest w szachownicę na lakierze :D

Opublikowano

 

 

Czyli jesteśmy świadkami najlepszej z możliwych wycen...rynkowej.

 

A listwy przyszybowe to tak fabrycznie odstają czy jak je się ściąga?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
PPGG jeśli masz fajne e46 to Ja chętnie kupię ją od Ciebie jak będziesz sprzedawał, pamiętaj tylko o swojej zasadzie wyceniania więc myślę że za 10tys zł się dogadamy :?: :mrgreen:

jesteś drugi w kolejce niestety :nienie:

już jest kupiec za 9 koła w osobnym wątku, przecież to dziesięcioletni złom już jest to dychę dasz? :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
PPGG jeśli masz fajne e46 to Ja chętnie kupię ją od Ciebie jak będziesz sprzedawał, pamiętaj tylko o swojej zasadzie wyceniania więc myślę że za 10tys zł się dogadamy :?: :mrgreen:

jesteś drugi w kolejce niestety :nienie:

już jest kupiec za 9 koła w osobnym wątku, przecież to dziesięcioletni złom już jest to dychę dasz? :mrgreen:

No Ja akurat jestem zdania że im starsze BMW tym lepsze więc dam nawet 11tys :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też bym sprawdził to auto, bo sprzedawca wygląda na uczciwego. Sam fakt, że wpisał 2004 a nie 2005, bo śmiało mógł ze względu na pierwszą rejestrację. Sprawdzić przebieg w ASO, wziąć na przegląd do dobrego serwisu i tyle.

 

Nie ma co patrzeć, że auto od dłuższego czasu nie chce się sprzedać bo w tym kraju sprzedają się tylko "okazje", "igiełki" itd. czyli szroty. :) Polak, musi kupić tanio bo inaczej go znajomi wyśmieją, że frajer i przepłacił.

Opublikowano
Dziękuje Panowie za opinie dotyczące tego autka. Rozmawiałem z właścicielem mówił,że tylne prawie drzwi robione były w aso przez pierwszego właściciela po szkodzie parkingowej. Dosłał mi też więcej fot wnętrza, no i mówił co robione. Wiem, że sprzedający mówią rzeczy które ewentualny kupujący chce usłyszeć. Ale na pewno nie można z góry zakładać że auto z tego rocznika to tylko powyżej 50 czy może 60tys. Znajomy latem pojechał do niemcowni po e39 540 z końca produkcji piękna w manualu w mpaku, wyniosła go ponad 30tysi, pojeździł niecały miesiąc i silnik do remontu, i kolejna dyszka poszła z portfela. Nie mówię też,że to auto jest super, ale po kontakcie z właścicielem i sprawdzeniu przez znajomego vinu w aso wydaje mi się ciekawe do dokładniejszego obejrzenia na żywo. Jeśli komuś zależy na sprzedaży to wiadomo że cena będzie ruchoma, tylko pytanie dlaczego zależy?... czy że zajechane czy że już jest nowsze np. Kolego od tych listew jeśli mógłbyś powiedzieć dokładniej co z nimi nie tak i dokładnie o które chodzi?? Właśnie takich uwag potrzeba ,żeby wiedzieć na co bardziej uwagę zwrócić. Pozdrawiam i dziękuje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No Ja akurat jestem zdania że im starsze BMW tym lepsze więc dam nawet 11tys :mrgreen:

 

nie ma co podbijać stawki.

za takiego szrota 11 w ciemno?

bez przesady.

chyba że masz e90 lift za 30 tysi na zamianę :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziękuje Panowie za opinie dotyczące tego autka. Rozmawiałem z właścicielem mówił,że tylne prawie drzwi robione były w aso przez pierwszego właściciela po szkodzie parkingowej. Dosłał mi też więcej fot wnętrza, no i mówił co robione. Wiem, że sprzedający mówią rzeczy które ewentualny kupujący chce usłyszeć. Ale na pewno nie można z góry zakładać że auto z tego rocznika to tylko powyżej 50 czy może 60tys. Znajomy latem pojechał do niemcowni po e39 540 z końca produkcji piękna w manualu w mpaku, wyniosła go ponad 30tysi, pojeździł niecały miesiąc i silnik do remontu, i kolejna dyszka poszła z portfela. Nie mówię też,że to auto jest super, ale po kontakcie z właścicielem i sprawdzeniu przez znajomego vinu w aso wydaje mi się ciekawe do dokładniejszego obejrzenia na żywo. Jeśli komuś zależy na sprzedaży to wiadomo że cena będzie ruchoma, tylko pytanie dlaczego zależy?... czy że zajechane czy że już jest nowsze np. Kolego od tych listew jeśli mógłbyś powiedzieć dokładniej co z nimi nie tak i dokładnie o które chodzi?? Właśnie takich uwag potrzeba ,żeby wiedzieć na co bardziej uwagę zwrócić. Pozdrawiam i dziękuje

 

W tym roczniku przyjrzyj sie systemowi nivo lub zapytaj wlasciciela czy miechy i pompa są w orginale czy byly wymieniane (jezeli ori to na bank niebawem będą do wymiany) poduchy i pompa z wymianą to jakieś 5-6 tysi więc warto sie dowiedziec czy ten sysytem jest 100% sprawny... Osobiście bałbym się automatu bo nie wiadomo jak auto było traktowane przez swoje dotychczasowe życie ale to juz indywidualna sprawa i zdarza się że wytrzyma te 300tysi ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Żeby zepsuć tę skrzynię to trzeba się bardzo starać, więc nie wiem czego tu się bać. To są jedne z trwalszych skrzyń automatycznych jakie istnieją. Wymienić olej i śmigać bez obaw.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Żeby zepsuć tę skrzynię to trzeba się bardzo starać, więc nie wiem czego tu się bać. To są jedne z trwalszych skrzyń automatycznych jakie istnieją. Wymienić olej i śmigać bez obaw.

 

Tam siedzi GM czy ZF ? bo w e39 530d automaty padają jak muchy a i w e60 tez jest sporo postów na forum o problemach ze skrzyniami (tylko w dieslach)...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko ZF. Skrzynie te są tak trwałe, że używane kosztują grosze, właśnie przez to że się nie psują to podaż zdecydowanie przewyższa popyt.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Tylko ZF. Skrzynie te są tak trwałe, że używane kosztują grosze, właśnie przez to że się nie psują to podaż zdecydowanie przewyższa popyt.

 

Od kiedy ZF siedzi też w dieslach ?

 

ok. już doczytałem że wszystkie e60 mają ZF...

Edytowane przez oli222
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od zawsze. Tylko w E39 dieselach oraz niektórych benzynach na rynek amerykański plus tamtejszych benzynowych E90 były GMy wkładane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.