Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam taki mały problem . dałem do regeneracji alternator - wymiana stojanu łożysk i regulatora.

po założeniu zauważyłem że cholernie się grzeje tzn po 10- 15 minutach pracy nie mozna go dotknąć a jeśli kapnę na niego wodę to od razu wyparowuje . nie mam jak za bardzo zmierzyć temperatury dokładnie .co o tym sądzicie , w jakiej tem. pracuje alternator - 140A BOSCHA .

stojan został wymieniony ponieważ ten oryginalny w miejscu wlotu powietrza miał '' wypiaskowane '' uzwojenie , w prawdzie nie robił zwarcia na mase ale mechanik stwierdził że jak dostanie wilgoci np w czasie deszczu może zwierać .

4 razy wyjmowałem go i zawoziłem na powiedzmy reklamację , mechanik stwierdził że wszystko jest oki a ja mam obawy czy nie spłonie mi ten alternator a razem z nim auto.

wszystkie sugestie mile widziane.

pozdrawiam Kanap

Opublikowano
Szanowny kolego moje zdanie na temat tego alternatora już znasz. Uzwojenie od 70A :) Mój oryginalny jest zimniejszy od silnika zaraz po zgaszeniu auta nawet po trasie. Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.