Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie masz xenonu "pojedynczego" . Masz bixenon ktory byl w kazdej e60 z osw. xenonowym.

 

 

Skoro kolega napisał ze ma xenon (pojedynczy) to oznacza ze ma wersje przed liftem czyli ze xenon swieci swoim swiatlem, a dlugie załączaja sie zwykłą żarówka H7

 

Wersja po lifcie LCI miala bixenon czyli dlugie i krótkie w jednym zbudowanej lampy z przegrody ktora sie otwiera i zamyka.

 

Co do zmiany lamp z pre LCI na LCI to wszystko idzie zrobic, mala kombinacja okablowania w kostce + kodowanie i gotowe.

 

Co to zmiany zarówki na bixenon to chyba sie nie da, lecz nie daje sobie reki uciąć, bo moze wystarczy zmienic żarowke (żarnik) na bixenon i przeprogramować moduł..

Opublikowano
Nie masz xenonu "pojedynczego" . Masz bixenon ktory byl w kazdej e60 z osw. xenonowym.

Skoro kolega napisał ze ma xenon (pojedynczy) to oznacza ze ma wersje przed liftem czyli ze xenon swieci swoim swiatlem, a dlugie załączaja sie zwykłą żarówka H7

:duh: Radzę się trochę dokształcić.

 

 

 

..W przedlifcie był bixenon na soczewce + h7 a w polifcie jest bixenon tylko na soczewce.

Opublikowano

rownież, bo to samo właśnie napisałem,

 

 

 

EDIT:

Po co piszesz "Nie masz xenonu "pojedynczego" . Masz bixenon ktory byl w kazdej e60 z osw. xenonowym."

skoro w kolejnym poście juz twoje zdanie to: "..W przedlifcie był bixenon na soczewce + h7 a w polifcie jest bixenon tylko na soczewce."

 

 

Wyzej to samo napisalem tylko wytlumaczyłem Ci to bo - "Nie masz xenonu "pojedynczego" . Masz bixenon ktory byl w kazdej e60 z osw. xenonowym."

 

a przeciez w PRE LCI WYCHODZI ZWYKŁY XENON A NIE BIXENON. Twoje zdanie to takie ze w kazdym e60 jest bixenon z osw. xenonowym.

 

Kończe swoja wypowiedz.

Opublikowano
rownież, bo to samo właśnie napisałem,

 

 

 

EDIT:

Po co piszesz "Nie masz xenonu "pojedynczego" . Masz bixenon ktory byl w kazdej e60 z osw. xenonowym."

skoro w kolejnym poście juz twoje zdanie to: "..W przedlifcie był bixenon na soczewce + h7 a w polifcie jest bixenon tylko na soczewce."

 

 

Wyzej to samo napisalem tylko wytlumaczyłem Ci to bo - "Nie masz xenonu "pojedynczego" . Masz bixenon ktory byl w kazdej e60 z osw. xenonowym."

 

a przeciez w PRE LCI WYCHODZI ZWYKŁY XENON A NIE BIXENON. Twoje zdanie to takie ze w kazdym e60 jest bixenon z osw. xenonowym.

 

Kończe swoja wypowiedz.

Proponuję poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem.

Napisałem- "Masz bixenon ktory byl w kazdej e60 z osw. xenonowym." ...e60 z oświetleniem xenonowym!, bo tak nazywała się ta opcja wyposażenia tegoż pojazdu (522 XENON LIGHT) - mam nadzieje, że już zrozumiałeś.

 

..ale jeszcze raz :D

W przedlifcie mądrusiu również jest bixenon na soczewce z przegrodą - jak to napisałeś wyżej + h7

W polifcie jest bixenon tylko i wyłącznie na soczewce ...z przegrodą oczywiście :mrgreen:

 

a tym zdaniem to już przytwierdziłeś swoją niewiedzę w tym temacie w 100% :

Co to zmiany zarówki na bixenon to chyba sie nie da, lecz nie daje sobie reki uciąć, bo moze wystarczy zmienic żarowke (żarnik) na bixenon i przeprogramować moduł..

Opublikowano
Nie masz xenonu "pojedynczego" . Masz bixenon ktory byl w kazdej e60 z osw. xenonowym.

 

 

Skoro kolega napisał ze ma xenon (pojedynczy) to oznacza ze ma wersje przed liftem czyli ze xenon swieci swoim swiatlem, a dlugie załączaja sie zwykłą żarówka H7

 

Wersja po lifcie LCI miala bixenon czyli dlugie i krótkie w jednym zbudowanej lampy z przegrody ktora sie otwiera i zamyka.

 

Co do zmiany lamp z pre LCI na LCI to wszystko idzie zrobic, mala kombinacja okablowania w kostce + kodowanie i gotowe.

 

Co to zmiany zarówki na bixenon to chyba sie nie da, lecz nie daje sobie reki uciąć, bo moze wystarczy zmienic żarowke (żarnik) na bixenon i przeprogramować moduł..

Mam pre LCI i reflektor xenon plus H7.

Tak jak pisal @skovroon,nie ma reflektorow nie bi-xenonowych.U mnie aktualnie zakodowane mam tak,ze do swiatel drogowych reflektor nie uzywa halogenu H7 a jedynie zarnika xenonowego,Wczesniej mialem wlasnie na drogowych xenon plus halogen H7...

 

i o jakim xenonie pojedynczym ty prawisz czlowieku?

Opublikowano
Witam. A ja ma pytania. Wszyscy piszą na forum o czujnikach poziomowania ksenonów, ale nikt nie napisał (przynajmniej ja nie znalazłem tego) o podłączeniu ich do samochodu (nie myślę o wahaczach na przodzie i tyle), by prawidłowo działały. Możecie mi podpowiedzieć, gdzie się je podpina i jakich przewodów użyć - chodzi mi o nr części? Jest może jakaś instrukcja do tego? Pozdrawiam
Opublikowano
Aby przerobić na wersję poliftową potrzebna jest tzw. przejściówka, ale w serwisie BMW można kupić cały zestaw doposażeniowy do lamp przednich i tylnych nr części 61 12 0 432 110 i jest taniej niż na Allegro. Przy okazji z neta można pobrać instrukcję, w której jest opis montażu lamp wraz z podłączeniem przewodów. To jest przykładowy link: http://chomikuj.pl/adikuc1/BMW/Instrukcje/BMW+E60+LCI+Retrofit,1604382329.pdf. Pozdrawiam
Opublikowano
Witam. Panowie podpowiedzcie jakie kable kupić do podłączenia czujników poziomowania ksenonów i jak wygląda ich podłączenie. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.