Skocz do zawartości

problem z centralnym


kriss2000

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich.z uwagi ze jestem nowy na forum prosze o wyrozumialosc :D nabylem e-39 z 2000r fuul opcja .moj problem polega na tym iz nie zamyka centralki z pilota i nie otwiera pozatym wymienilem bezpiecznik ktory blokowal otwarcie bagaznika z kabiny kodowanie kluczyka wedlog instrukcji nie pomoglo .prosze o wskazuwki ewentualnie gdzie i czego szukac.pozdrawiam

 

 

 

1. :search: :search: :search: :search: :search:

2. viewtopic.php?f=72&t=117890

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INSTRUKCJA KODOWANIA PILOTA BMW

Są cztery sposoby programowania kluczyków:

Sposób pierwszy:

Działa tylko gdy jest się w środku samochodu i drzwi są zamknięte.

1. Włącz zapłon do pozycji l, a następnie (przekręcając kluczyk z powrotem) wyłącz w ciągu 5 sekund.

2. Wyciągnij kluczyk ze stacyjki, naciśnij i przytrzymaj przycisk otwierający przez 15 sekund; w tym czasie naciśnij 3 razy w odstępie

5 sekundowym przycisk zamykający (jedno wciśnięcie co 5 sekund) jednocześnie trzymając przycisk zamykający

2. zwolnij oba przyciski.

3, Drzwi zamkną i otworzą się automatycznie jeden raz, co oznaczać będzie że kluczyk został zaprogramowany poprawnie.

Sposób drugi:

Będziesz potrzebował jeden poprawnie działający kluczyk i jeden, który ma być zaprogramowany.

1. Wsiądź do samochodu i zamknij wszystkie drzwi.

2. wsuń działający kluczyk do stacyjki. Włącz i natychmiast wyłącz zapłon (nie dłużej nisz w ciągu 5 sekund) Aby rozpocząć

procedurą programowania następna akcja musi być wykonana w ciągu 30 sekund

3. wyciągnij kluczyk ze stacyjki.

4. Przytrzymaj kluczyk na wysokości lewego ramienia ( w takiej pozycji jest najbliżej zdalnego nadajnika)

5. Wciśnij i przytrzymaj przycisk otwierający, w tym czasie wciśnij trzy razy pod rząd przycisk zamykający (cały czas trzymając

przycisk otwierający) następnie zwolnij przycisk otwierający. Drzwi zamkną się co oznaczać będzie że operacja wykonana została

prawidłowo.

6. Szybko powtórz krok 4 i 5 dla drugiego kluczyka.

Jeśli nie zadziała spróbuj wykonać operację na odwrót - najpierw użyj drugiego kluczyka a potem pierwszego.

Sposób trzeci:

1. Wsuń kluczyk do stacyjki i przełącz do pozycji l pięć razy bardzo szybko.

2. Wysuń kluczyk ze stacyjki.

3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk otwierający, w tym czasie naciśnij przycisk zamykający 3 razy ( cały czas trzymając przycisk

otwierający), następnie zwolnij przycisk otwierający.

4.Jeśli masz drugi kluczyk, powtórz dla niego krok 3 w ciągu 30 sekund (bo jak nie powtórzysz to z kolei on przestanie działać) 5. Wyłącz zapłon aby sfinalizować procedurę.

Sposób czwarty:

1. wsiadamy do auta, zamykamy drzwi

2. wkładamy kluczyk do stacyjki, obracamy w pozycję l (max 5 sęk) i wracamy do położenia "O".

3. naciskamy i przytrzymujemy przycisk otwierania drzwi.

4. trzymając przycisk otwierania trzykrotnie w ciągu lOsek naciskamy przycisk zamykania centralnego.

5. puszczamy przyciski i obserwujemy czy dioda na kluczyku pulsuje.

6. rygle drzwiowe same otwierają się i zamykają

UWAGA: Powyższe procedury programują jedynie zdalną kontrolę. Immobilizer nie zostanie w ten sposób zaprogramowany - musi się nim zająć specjalista.

W razie braku reakcji centralnego ryglowania trzeba ponownie przeprowadzić i nic jalizac je pilota.

Jeżeli posiadasz jeszcze dalsze klucze z pilotem (łącznie do 4), trzeba je także inicjalizować, każdy w ciągu 3 Osek. po poprzednim. Nie wolno jednak przy tym poruszać zamka kierownicy.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien wyświetlić komunikat o wyczerpanych akumulatorkach (chyba) http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Powinien wyświetlić komunikat o wyczerpanych akumulatorkach (chyba) http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

W żadnym e39 nie spotkałem się z czymś takim.

Akumulatorek można pomierzyć i sprawdzić jakie ma napięcie.

Jak słaby to wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.