Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam..

 

Panowie mam powazny problem, kupilem auto po wypadku BMW E91 318D 2009 rok.. Wsiadam jade , a auto brak mocy.. Co sie okazuje brakuje ( prawdopodobnie wylecial przy uderzeniu) NASTAWNIKA TURBINY ; nie wiem czy profesjonalnie to nazywam bo sie nie znam.. Ale to taki maly precik, czy tez drucik..

 

Obdzwonilem pol allegro czy to moge kupic osobno kazdy odmowil.. Zadzonilem do serwisu BMW w Goerlitz to samo, tylko komplety..

 

Macie jakis pomysl ?

 

Ponoc od innego auta co pasuje, takie sluchy mnie doszly.. ?

 

 

Totalna porazka , bo nie usmiecha mi sie kupic turbiny za 1200- 1500 zl po jeden kawaleczek precika ...

 

 

Prosze o pomoc , Pozdrawiam

Opublikowano

To nie tylko sprawa dorobienia tego cięgła ale również jego ustawienia gdyż jest ustawiane elektronicznym sterownikiem .

Jeśli będzie żle skręcone bez regulacji to auto nie będzie miało mocy w różnych zakresach obrotów .

Musisz wysłać całą turbinę do warsztatu zajmującego się regeneracją lub sprzedażą nowych i tam na odpowiednich przyrządach wszystko ustawią i brakujące elementy wstawią . Myślę ,że nie będzie to specjalnie droga impreza . Regulacja i sprawdzenie kosztuje ok. 150 zł. + brakujący element .

Przy okazji sprawdzisz czy turbina jest sprawna .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

ok dzieki troche uspokoiles mnie..

 

ale powiedz gdzie takie cos robia?

 

gdzies moze na dolnym śląsku ?

 

 

dzieki za odp. myslame ze raczej nikt takiego czegos nie wezmie..

Opublikowano (edytowane)

Czy mozliwa jest regulacja turbiny juz po zamontowaniu ? (bo o takiej opcji slyszalem rowniez w firmie regenerujacej turbiny) -troche mi sie dziwne wydaje po tym jak widzialem tu filimiki ze sprzetem ktory ustawia ciegno na wyciagnietej turbinie

Chodzi o M47 n2

Edytowane przez Lendio
Opublikowano (edytowane)

teoretycznie jest, ja tak ustawiałem.

ogolem jak ustawisz w jedną strone zle to przeladujesz, a w drugą strone niedoładuje od dołu.

ja ustawiałem tak:

za kazdym otworzeniem dzwi ciegno idzie do góry(max wychył). po minucie napienie na nim puszcza i można ruszać tym ciegnem.

musisz zrobić by ciegno poszło do gory i jak puści napięcie zobaczyć palcem czy możesz jeszcze podciągnąć ciegno do góry, jak sie da to musisz wykręcić ten kapturek, do momętu aż będziesz miał delikatny luż albo cale.

najlepiej wkręć kapturek na maxa, wykręć go 7 obrotów, i od tego reguluj, az do momętu zniwelowania luzu.

ja tak robiłem.

można oczywiscie podłąćzyć pod inpe i sprawdzać Cisnienie doładowania i wg tego regulować, ale u mnie było coś skopane z turbo wg tego nie dało sie tego dobrze ustawić, na wyczucie było ok/doskonale.

Edytowane przez kifer90
Opublikowano

Panowie a moglby ktos umiescic zdjecie jak ten natawnik-lacznik turbiny wyglada ?

 

czy jest to to na drugim zdjeciu ( taki mly druck podajze na 3 sruby ):

http://allegro.pl/turbina-czesci-bmw-e90-e91-177km-i3671729903.html

 

i jeszcze jedno pytanie wiece moze czy ten nastawnik-laznik pasuje z modeli przed liftem do turbo z 318D 143 2009 ROK

 

mam straszny dylemat bo nie wiem co zamowic, a sprawa sie rozchodzi o pare stowek :/

 

widze ze na allegro maja na czesci turbo , ale jedni maja 320 177 drugi 163, nie wiem po prostu czy dobrze trafie. A tylko ta pierdolka mi potrzebna

 

 

z gory dzieki a odp !

Opublikowano
teoretycznie jest, ja tak ustawiałem.

ogolem jak ustawisz w jedną strone zle to przeladujesz, a w drugą strone niedoładuje od dołu.

ja ustawiałem tak:

za kazdym otworzeniem dzwi ciegno idzie do góry(max wychył). po minucie napienie na nim puszcza i można ruszać tym ciegnem.

musisz zrobić by ciegno poszło do gory i jak puści napięcie zobaczyć palcem czy możesz jeszcze podciągnąć ciegno do góry, jak sie da to musisz wykręcić ten kapturek, do momętu aż będziesz miał delikatny luż albo cale.

najlepiej wkręć kapturek na maxa, wykręć go 7 obrotów, i od tego reguluj, az do momętu zniwelowania luzu.

ja tak robiłem.

można oczywiscie podłąćzyć pod inpe i sprawdzać Cisnienie doładowania i wg tego regulować, ale u mnie było coś skopane z turbo wg tego nie dało sie tego dobrze ustawić, na wyczucie było ok/doskonale.

 

Dzieki za info. Zlecam regeneracje turbo i juz ta firma ma sie tym zajac (a wiem, ze reguluja juz na aucie), dlatego sie upewniam co i jak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.