Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mogę prosić o opinię na temat tego samochodu,

 

http://www.otomoto.pl/bmw-520-lift-navi-faktura-23-vat-C30918157.html

 

ewentualnie proszę o sprawdzenie VIN pod kątem przebiegu i wykonanych napraw: wbanx310x0cw74153

 

i od razu mam pytanie, czy byłby ktoś zainteresowany odpłatnym wykonaniem oględzin tego samochodu pod kątem mechanicznym (miejsce postoju to Grabowiec k/Sieradza - 50 km od Łodzi) - szczegóły na priv

 

Data for vehicle identification number: WBANX310X0CW74153

Model description: 520D OL

Market: Europe

Type: NX31

E-Code: E60 (MUE)

Chassis: Sedan

Steering: left

Doors: 4

Engine: N47 - 2,00l (130kW)

Drive: Rear-Wheel Drive (sDrive)

Transmission: manuel

Body Color: BLACK SAPPHIRE METALLIC

Upholstery: LEDER DAKOTA/NATURBRAUN

Production date: 19.11.2007

Assembled in: Dingolfing

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S2SBA BMW LM Rad Sternspeiche 242 BMW LA wheel, star spoke 242

S346A Chrome Line Exterieur Chrome Line exterieur

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S1CBA CO2 Umfang CO2 package

S261A Seitenairbag für Fondpassagiere Side airbags for rear passengers

S2PAA Radschraubensicherung Lug bolt retainer

S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S441A Raucherpaket Smoker package

S442A Getränkehalter Cup holder

S465A Durchladesystem Through-loading system

S4ATA Interieurleisten hochglänzend schwarz Interior trim finishers black high-gloss

S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function

S606A Navigationssystem Business Navigation system Business

S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system

S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD

S843A Leistungsreduzierung Power reduction

S854A Sprachversion französisch Language version French

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S881A Bordliteratur französisch On-board vehicle literature French

S8S8A Länderspezifische Navi Zusteuerung Country-specific nav. system supply

S8SAA Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec.

S8SPA Steuerung COP Control unit COP

 

== Decoded using www.decodervin.pl ==

 

pozdrawiam

Opublikowano
Opublikowano
40k za e60 2007r :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

zauważ że jest uszkodzone!....to ile ma kosztować? ludzie nie warujcie auto prawie 7 letnie na dodatek lekko pokiereszowane to za ile ma być wystawione za 60 70 tyś???? :mad2: :mad2:

a to zwracam honor, zobaczylem tylko dwa zdjecia i myslalem ze jest całe, jak uszkodzone to cena dobra.

Opublikowano
Powinieneś zacząć od teorii. Po nr vin nie ustalisz przebiegu i historii napraw. Poproś o pomoc w ocenach aut, które będziesz chciał kupić kogoś mającego więcej wiedzy w temacie. Nie traktuj mojej wypowiedzi jako złośliwość, a dobrą radę, :cool2:
Opublikowano

myślałem, że może ktoś z dostępem do bazy ASO coś podpowie ale nie jest to kluczowe : )

 

post naskrobałem, zeby ktos coś podpowiedzial, a może przy okazcji znajdzie się spec który by miał ochotę podjechać oglądnąć auto

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie. Ja mam swoje wystawione za 40 i nikt nie dzwoni, to jaka ma być cena??? A tu do tego podklepany szrot z dużym przebiegiem i silnikiem, w którym rozrząd rozlatuje się w kawałki i remont kosztuje majątek. To rozumiem, że dołożę skóry i koła 17 cali i sprzedam z pocałowaniem ręki za 45, bo bezwypadek i przebieg dużo mniejszy????

 

Ciągle czyta się tu na forum, że dobre auto musi być drogie i każdy tu taki rozsądny w doradzaniu. Ale jak co do czego i już konkretnie ktoś ma kupować to wszyscy szukają szrotów za grosze, byle skórka była i felgi duże. :duh:

Opublikowano
to które silniki w tym aucie sie do czegoś nadają, bo czytam czytam i nie wiem co już o tym myśleć ... : )
Opublikowano

do mmw: widocznie nie potrafisz wystawic samochodu na sprzedaz jesli nie ma zainteresowania.

 

Co do tematu to moim zdaniem 2.0 w e60 to zdecydowanie za malo, to sa silniki dedykowane dla serii 1 oraz 3. W bmw 3 oczekiwalo by sie juz czegos wiecej, w e60 to poprostu nie bedzie jechac.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to które silniki w tym aucie sie do czegoś nadają, bo czytam czytam i nie wiem co już o tym myśleć ... : )

 

Omijaj 177konne z okresu produkcji przed 2009 rokiem. Jak chcesz 2007 po lifcie to jeszcze z tym 163KM czyli M47. N47 tylko w wersji C lub D czyli z poprawionym rozrządem. Nie wyeliminowano problemu całkowicie ale zdecydowanie mniej jest kłopotów niż z wersją A. Uważaj też na 177konne wersje A ale ze zmniejszoną mocą (głównie w Belgii) bo można się zasugerować że to jest M47 bo mają 163KM.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.