Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam do czynienia z egzemplarzem, w którym na tylnym siedzieniu wiecznie jest wilgoć.

Odkręciłem pasy bezpieczeństwa,

okazuje się że w otworach na śruby pasów jest woda.

Wsadzając w te otwory strzykawkę z wężykiem, mogę odsysysać wodę.

(pod fotelami jest jakby podwójne dno w karoserii i tam stoi woda)

 

Pytania dwa:

 

1) Jak się tej wody pozbyć?

 

Jest jakiś spust? Czy trzeba rozszczelnić uszczelnienia łączeń?

W którym miejscu? Jak duża jest ta komora w której może stać woda?

Gdzie jest najniższy punkt, tak, żeby wszystko wypłynęło?

 

2) Jak ta woda się tam dostała i dlaczego tam się zbiera?

 

Moje teorie:

- przy praniu na myjni

- gdzieś z zewnątrz (przez drzwi chyba nic nie cieknie do środka, sprawdzałem wężem)

- wraz z poprzednim właścicielem auto się wykąpało w rowie/stawie i woda tam stoi, jak się jej pozbędę nie będzie się pojawiała

 

Jakieś rady?

Co sprawdzać?

 

Wolałbym się obejść bez salonu BMW, bo tam będę go musiał na długo odstawić, a jest mi codzienie niezbędne.

Opublikowano
Gdyby z przodu była woda i miałbyś szyberdach to podpowiedziałbym zatkane kanały odprowadzające wodę z szyberdachu :) ale generalnie auto klasy premium oznacza że będziesz miał rzeczy jakich nie ma w "zwykłych" autach :)
Opublikowano

Po sobocie w garażu, mogę powiedzieć:

 

1. Pod autem są dwie plastikowe zaślepki służące do wypuszczenia tej wody w razie konieczności.

 

2. Powodem mokrych foteli był nieszczelny filtr (odpowietrznik) w tylnym nakdolu.

Woda z dachu spływała na tylne światła, potem po filtrze, przez źle przylegającą uszczelkę do środka.

A potem na całe auto, wypływała w środku przez śruby mocujące pasy.

 

Trzeba było wyrzucić całą tapicerkę z bagażnika żeby znaleźć te filtry.

Potem zrzucić koło i nakdole, żeby go zdjąć.

Walczyłem kilka godzin rozpracowując co gdzie jest, przy okazji susząc auto.

Następnym razem pójdzie szybciej ;)

 

Żałuję tylko że nie miałem łożyska, bo przy okazji bym wymienił.

btw, ktoś już wymieniał sam? to jakaś większa filozofia i specjalne narzędzia? jest może gdzieś jakiś opis DIY?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szkoda, że jakiejś fotorelacji nie wstawiłeś. Ciekaw jestem w którym miejscu dokładnie są te filtry i jak one wyglądają.

 

Co do łożyska... nie napisałeś od czego, ale domyślam się, że chodzi o koło jezdne. Jeśli tak, to bez oglądania przedstawionych materiałów domyślam się, że samego łożyska w dzisiejszych samochodach już się nie wymienia, tylko całą piastę.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.