Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkim,

mam problem ze swoją e91 ;/

Mianowicie na zimnym silniku pojawia się dławienie silnika, w pozycji P (automat) falują obroty (spadają tak do ok. 500) - czuć takie strzelanie w rurę :P i całą budą telepie. W trakcie jazdy podczas przyśpieszania także to występuje obroty falują o ok. 200. Po zagrzaniu silnika objawy znikają.

Na kompie nie wywala żadnego błędu. Wtryski były robione, świece żarowe i przekaźnik także wymienione.

Nie mam pomysłu

Proszę o pomoc

Opublikowano

Pomoże ktoś ?

Dodam, że przewód wtryskowy także został wymieniony, a przy przyśpieszaniu potrafi przykopcić na szaro choć ma ten DPF.

Możliwe, że to wina czujnika temperatury ?

Z góry dzięki za odp.

Opublikowano

Może chociaż ktoś mógłby polecić kogoś kto sprawdzi to w małopolsce ?

Czy jest opcja że to wtryskiwacz został źle zregenerowany ? Czy objawy by się zgadzały ?

Opublikowano

a z jakich powodow regenerowales wtryski? nie dlatego zeprzerywalo i telepało buda?

z tego co wiem, wtryski można wstępnie na komputerze sprawdzić. sam tego nie robilem ale widziałem wydruk z ASO. były to bodajże korekcje wtryskow

Opublikowano
A skąd jesteś kolego, najlepiej podpiąć pod INPĘ i sprawdzić czy nie ma błędów zapisanych i zrobić diagnostykę.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Wtryski były regenerowane po szeregu czynności, auto zaczęło przerywać i z tego powodu został wymieniony komputer silnika, później w serwisie ASO powiedziano że to wina wtrysków, ale nie dlatego że przelewają tylko z usterki elektronicznej i konieczności ponownego programowania (wyjaśnienie było że wtryski uszkodziły DDE), to także nie pomogło, auto opuściło ASO i zrobiłem pomiar kompresji okazało się że jest za niskie (poprzedni właściciel mocno przegrzał becie). Auto przeszło remont silnika. Wymieniono pierścienie, panewki główne i korbowodowe, zrobiono szlif cylindrów, itd. Po remoncie wszystko wróciło do normy, przerywanie ustało.

Teraz po ok. 6 miesięcy i 10 000km wróciło i szukam przyczyny.

Korekcje wtrysków były ok., dlatego się zastanawiam czy jest możliwa usterka elektroniczna ?

 

Kolego czerwony330d, jestem z krakowa :)

Dzięki za odzew, mam nadzieję że dojdzie do jakiegoś rozwiązania ;)

Opublikowano

Przy okazji zadam pytanie co to jest ? Chodzi o tę puszkę od której odchodzi kabelek

powiedziano mi że jest uszkodzone ale nie wpływa na pracę silnika, ale już nie pamiętam co to..

http://img62.imageshack.us/img62/1949/adoe.jpg

Opublikowano
Kolego aż mnie ściska :

regeneracja wtrysków : 1500 zl

remont : 8000 zl ;(

Grubo, współczuję, a wymiana kompa? Jaki to ma przebieg? Jesteś pewny przebiegu? Skoro minęło dopiero 6 miesięcy nie powinni zrobić naprawy w ramach gwarancji?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

DDE koszt 600zł. Przebieg 270 000km, 100% oryginał.

Naprawa jak najbardziej na gwarancji, ale teraz to przerywanie nie jest spowodowane tym co było już robione. Kompresja jest w porządku.

Wymieniono już wiązkę wtryskiwaczy, więc wolę się poradzić niż aby auto stało w serwisie i "szukano" usterki bo zostanie wymienione wszystko co pozostało :P

Opublikowano
Sprawdź kolego czy ci wody nie ubywa.

A to na zdjęciu to dodatkowa elektryczna pompa wody. I na twoje problemy na pewno nie wpływa.

Poziom płynów regularnie sprawdzany, także woda ok

Opublikowano
Wtryski były regenerowane po szeregu czynności, auto zaczęło przerywać i z tego powodu został wymieniony komputer silnika, później w serwisie ASO powiedziano że to wina wtrysków, ale nie dlatego że przelewają tylko z usterki elektronicznej i konieczności ponownego programowania (wyjaśnienie było że wtryski uszkodziły DDE), to także nie pomogło, auto opuściło ASO i zrobiłem pomiar kompresji okazało się że jest za niskie (poprzedni właściciel mocno przegrzał becie). Auto przeszło remont silnika. Wymieniono pierścienie, panewki główne i korbowodowe, zrobiono szlif cylindrów, itd. Po remoncie wszystko wróciło do normy, przerywanie ustało.

Teraz po ok. 6 miesięcy i 10 000km wróciło i szukam przyczyny.

Korekcje wtrysków były ok., dlatego się zastanawiam czy jest możliwa usterka elektroniczna ?

 

Kolego czerwony330d, jestem z krakowa :)

Dzięki za odzew, mam nadzieję że dojdzie do jakiegoś rozwiązania ;)

Ja jestem z Żor więc mam do Krakowa jakieś 120 kilometrów :(

Ale z Krakowa jest wiele osób z forum akurat z tamtych stron nie mam ci kogo polecić ale 15 listopada zawitam w Krakowie na spocie to może podjedziesz i coś oblukamy tu masz wątek o spocie w Krakowie:

viewtopic.php?f=168&t=144524&start=660

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Nie jestem specem w dziedzinie mechaniki, ale miałem coś podobnego w mojej E90 w benzynie. Mianowicie dławiło silnik podczas przyspieszania zwłaszcza na niższych biegach i tez faktycznie tylko gdy był zimny. Mechanik męczył się z nim dwa miesiące, ale w koncu wymienił wałek Valvetronica. Część która podobno na skutek słabego smarowania poprzecierała się w jednym miejscu i niedopałał jeden z cylindrów. Po wymianie około rok temu objawy ustapiły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.