Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cena ogromna lecz wygląd zewnętrzny oraz wewnętrzny piękne, lecz czy warto, oglądał ktoś może? Bardzo bym prosił o jakieś porady?

 

Pogrzebałem troche w google i nie znalazłem wogóle tych serwisów w których "była serwisowana" bunia. Cena ogromna a już wychodzą rzeczy podejrzane.

 

 

http://allegro.pl/m-pakiet-320-d-6-bieg-xenon-navi-16-9-alu18-harman-i3657733256.html

 

 

 

Data for vehicle identification number: WBAAP71030PJ58621

Model description: 320d

Market: Europe

Type: AP71

E-Code: E46 (3FL)

Chassis: touring

Steering: left

Doors: 5

Engine: M47DO1 - 2,00l (110kW)

Drive: Rear-Wheel Drive (sDrive)

Transmission: manuel

Body Color: TITANSILBER METALLIC

Upholstery: STOFF LASER/ANTHRAZIT

Production date: 13.06.2003

Assembled in: Regensburg

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S832A Batterie im Kofferraum Battery in luggage compartment

S851A Sprachversion deutsch Language version German

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings

S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S261A Seitenairbag für Fondpassagiere Side airbags for rear passengers

S265A Reifen Druck Control (RDC) Tyre pressure control (TPC)

S302A Alarmanlage Alarm system

S313A Aussenspiegel Anklappfunktion Fold-in outside mirror

S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S338A M Sportpaket II M Sports package II

S358A Klimakomfort-Frontscheibe Climate comfort windscreen

S386A Dachreling Roof railing

S411A Fensterheber elektrisch vorne/hinten Window lifts,electric,front/rear

S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S473A Armlehne vorne Armrest front

S481A Sportsitz Sports seat

S493A Ablagenpaket Storage compartment package

S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A Nebelscheinwerfer Fog lights

S521A Regensensor Rain sensor

S522A Xenon-Licht Xenon Light

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S550A Bordcomputer On-board computer

S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional

S644A Vorbereitung Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth

S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs

S674A HiFi System Harman Kardon Hi-Fi System Harman Kardon

S710A M Lederlenkrad M leather steering wheel

S716A Aerodynamikpaket Aerodynamics package

S724A Edition Sport

S760A Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow line

S761A Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing

S770A Individualserie 96 Classic

S775A Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite

S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights

S787A BMW LM Rad M Doppelspeiche 135 BMW alloy wheel, M double spoke 135

L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat

 

== Decoded using www.decodervin.pl ==

Edytowane przez Kamik47
Opublikowano
Bo często tak jest, że używają pieczątek jakie aktualnie mają. Zadzwoń do gościa i zapytaj o te serwisy. Zapowiada się bardaszka, ale może? Mi się podoba wpis "od pracownika BMW z Munchen" Przy Monachium to poważniej brzmi :D
Opublikowano

Juz mam chyba dosc ogladania szukania… wszystko tylko od biznesmenow mirkow a jak znajde autko ladne zadbane od prywatnego to mam do niego 200km+ i nie zdaze wyjechac i juz sprzedane…

 

Chyba kupie sobie malucha z nimi nie ma problemu :mad2:

Opublikowano

Cena może i ogromna jak na polski rynek. Za taki egzemplarz od Niemca z przed garażu trzebaby więcej wysupłać.

 

Osobiście bardzo nie lubię jak wciska mi się kit z datą produkcji. Według ogłoszenia to 2004 rok, natomiast w vinie widnieje data 13.06.2003. Auto jest 4,5 miesiąca starsze od mojego, a jednak ja kupowałem rocznik 2003, a nie 2004. Ogólnie auto bardzo mi się podoba, wygląda świeżo, jest znakomicie wyposażone. Czepiając się można wskazać na złe spasowanie błotnika z listwą pod lampą od strony pasażera (przed ostatnie zdjęcie), ale w 10 letnim aucie nie jest to nic nadzwyczajnego. Nabywca musi sobie zdawać sprawę, że przy m paku i 18nastkach przy samym zawieszeniu mogą kryć się spore sumy do inwestycji :wink:

Opublikowano
Z tymi 18 masz rację. Spotkać można też 19 a nawet 20. Po co w takim aucie serii 3 ludzie zakładają takie koła, przecież już od 17 są problemy z prawidłową jazdą, a przy 19 żeby skręcić to trzeba brać "zamach wojewódzki" O komforcie jazdy i uszkodzeniach zawieszenia nie wspomnę.
Opublikowano

Za tanio źle, za drogo źle :duh:

Wygląda super, wyposażenie też ekstra, czego więcej chcieć? Jechać na miejsce, dobrze prześwietlić auto i jeśli cena odpowiada to brać :cool2:

Opublikowano
Nie mówię że cena jest podejrzana i coś ukrywa, jedynie blisko 30 tyś za auto w podstawowym dieslu to dużo. Co mi po tym że koleś wrzuca zdjęcia z miernikiem lakieru w przypadkowo wybranych miejscach? Za 28tyś kupi się lepsze auto niż stare (produkowane od 98) e46 w dizlu. Połowa opli signum będzie miało lepsze wyposażenie, a wygląd? No cóż kwestia gustu choć powoli e46 staje się weteranem :? .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

bajer monachium wręcz.

olej co 40tkm wymieniany.

nie ma co, teraz to na pewno w bmw pracuje bo ma rabat na silniki :mrgreen:

a serwis w Monachium jeden raz :shock:

kłamczuch niezły.

Edytowane przez pete_wwa

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Ładna, tylko zawsze 320d ... a 330d nadal brak ...

Choć, ja bym się wkurzył oszustwem co do daty, a tekst że nie ma czasu to bym mu kazał się pocałować w d...

Z pełnym szacunkiem do samochodu, jeśli jest taki ideał.

 

Nie no nie porównuj jakiegoś osranego opla do bmw.

Ile nowy signum kosztował, 100 czy może max 120k. ? Taka 320d z tym wyposażeniem nowa kosztowała około 200-240 tysi.

Z resztą bmw można porównywać tylko z audi i mercedesem, reszta to nie konkurencja w tej klasie.

Opublikowano
Daj spokój grucha. To jest forum na które ktoś wrzucił do oceny samochód. Pewnie wie, że trzeba jechać i obejrzeć, bo taki powinien być finał, ale nie przeszkadza to w wyrażaniu swoich subiektywnych ocen.
Opublikowano

Na kierownicy powietrza przed chłodnicą widać naklejoną papierową naklejkę z numerami elementu - ten element zatem musiał być wymieniony. Te kwitki są tylko na częściach kupowanych w ASO - fabryka tego na nakleja. Ot, taki detal :)

http://img856.imageshack.us/img856/825/o9kw.jpg

Opublikowano

No dobra, przedostatnie zdjęcie ... - dolna część łączenia pod kierunkiem, tak nie powinno być, wydaje się że mocno otarto i zaprawka.

Lewa strona łączenia wydaje się ok, czyli prawa była ruszana.

Kierat do bocznych zdjęć kierownicy typowo handlarsko skręcony, żeby prawą stronę było widać a nie lewą wytartą.

To na szybko.

Opublikowano
Czyli myślenie sprzedawcy jest następujące: mam ulepa kupiłem za 10 dołożyłem 2, jak wystawie za 16.500 będzie podejrzane umyje, podwoskuje i wystawie strupa za 28, każdy będzie myślał że to salonówka więc pójdzie strup od strzała?
Opublikowano

Z tego co mi wiadomo e46 miało przeważnie na zewnętrznych blachach lakier o grubości 95-115 jednostek.

Słupki środkowe, progi, rynny 70-90 jednostek.

 

W tym przypadku jest cieniutko - ale może taka seria wyszła na lakierni...

Opublikowano
Czyli myślenie sprzedawcy jest następujące: mam ulepa kupiłem za 10 dołożyłem 2, jak wystawie za 16.500 będzie podejrzane umyje, podwoskuje i wystawie strupa za 28, każdy będzie myślał że to salonówka więc pójdzie strup od strzała?

Istnieje taka możliwość. Niektórzy handlarze już zaczynają myśleć w tej kategorii.

Opublikowano

Jednak zejdźmy na ziemię. Temu auto do "ulepa", "trupa" itp. brakuje baaaaardzo dużo. Oczywiście oceniam stronę wizualną, bo o technicznej nikt z nas nie może sie obiektywnie wypowiedzieć. Według mnie jest ładniejszy niż 90% e46 w PL, a nawet w DE nie ma tak że na każdym rogu stoi kolekcjonerska beeemka.

 

Nie podoba mi się, że w ostatnim okresie bardzo mocno przeciągano okresy międzyprzeglądowe. Według mnie oznacza to że poprzedni właściciel jednak nie był tym "Helmutem" który pieczołowicie dba i serwisuje swoje bmw. Raczej oszczędzano na aucie. Dyplomatycznie zasłonięto kluczykami ostatni przegląd i daty.... Tak jak wcześniej wspomniałem można się zdziwić jak po zakupie okaże się że do wymiany są opony, wachacze, amortyzatory, felgi do prostowania itp., a przy egzemplarzu z m pakiem jest to jeszcze większy wydatek. Bałbym się również o kondycję silnika przy takich długich okresach jazdy na jednym oleju - tymbardziej że dotyczy to już silnika ze sporym przelotem :roll:

Opublikowano

Nie podoba mi się, że w ostatnim okresie bardzo mocno przeciągano okresy międzyprzeglądowe. Według mnie oznacza to że poprzedni właściciel jednak nie był tym "Helmutem" który pieczołowicie dba i serwisuje swoje bmw. Raczej oszczędzano na aucie.

 

 

być może "Helmucik " kręcił 80 000 km rocznie i nie ekonomicznie było by 3 razy w roku oliwe zmieniać :norty:

uwage należy także zwrócic na przetertą uszczelkę drzwi kierowcy

Opublikowano
Z tego co mi wiadomo e46 miało przeważnie na zewnętrznych blachach lakier o grubości 95-115 jednostek.

Słupki środkowe, progi, rynny 70-90 jednostek.

 

W tym przypadku jest cieniutko - ale może taka seria wyszła na lakierni...

 

Jest bardzo cienko, pewnie ostra polerka zrobiła swoje. :roll: Oryginalnie, na zewnątrz powinno być co najmniej:

 

http://img593.imageshack.us/img593/5251/jojk.jpg

Opublikowano

Prawa listwa pod lampą słabo spasowana. To już daje do myślenia i w tej okolicy szukaj śladów. Hehehe po przejściach z moim autem aż ciekaw jest do czego będę się mógł przyczepić jak mi auto z ASO oddadzą po naprawie przodu :D Teraz już nic mi nie umknie.

 

A auto z ogłoszenia ładne ale cena kosmiczna. Ja za 2005r w skórze dałem 30 tys w lutym.

Opublikowano
Z tego co mi wiadomo e46 miało przeważnie na zewnętrznych blachach lakier o grubości 95-115 jednostek.

Słupki środkowe, progi, rynny 70-90 jednostek.

 

W tym przypadku jest cieniutko - ale może taka seria wyszła na lakierni...

 

Jest bardzo cienko, pewnie ostra polerka zrobiła swoje. :roll: Oryginalnie, na zewnątrz powinno być co najmniej:

 

http://img593.imageshack.us/img593/5251/jojk.jpg

 

Z tą agresywną polerką to całkiem możliwe - przy sprzedaży liczy się przecież połysk.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.