Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

http://allegro.pl/show_item.php?item=3619688741&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62

 

a te są dobre?

 

chyba się skuszę na te od 335d... czy szukac tych od 535d? tam są 2tłoczkowe? bo na fotkach wyglądają tak samo jak te od 335

Opublikowano
http://allegro.pl/show_item.php?item=3619688741&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62

 

a te są dobre?

 

chyba się skuszę na te od 335d... czy szukac tych od 535d? tam są 2tłoczkowe? bo na fotkach wyglądają tak samo jak te od 335

 

przecież to są same tarcze !!

ja bym szedł w oryginał.... niemieckie ATE

Opublikowano

Kupiłem przed chwilą tarcze zaciski i klocki od 335 ponoć te od 535 fakt są 2tłoczkowe ,ale nie przypasują do piasty...

 

Ale ludziska sam zacisk od 335 to monstrum- owiele lepiej będzie oddawać ciepło i jest około 30% większy od moich z 330d

Opublikowano

kilka osób się pytało po co mi to?

-lubie się bawić w mechanice w swoim aucie

-swojego czasu jak miałem jeszcze E90 na gwarancji miałem wymieniać cały układ hamulcowy w ASO na polecany przez nich brembo za jakies 3-4k ale nie wymieniłem, teraz powracam do tematu z takiego względu że mam do wymiany 4 tarcze i wszystkie klocki dla tego roznica cenowa moze i bedzie 2 razy ale juz lepiej wsadzać coś lepszego. komfort psychiczny będzie dużo lepszy oraz bezpieczeństwo raczej też się poprawi, miałem chipa na 220hp i przy takiej mocy coś lepszego by się jednak przydało założyć.

Opublikowano

Tu macie porównanie zestawów od 335i/335d i ori 20d

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90e26c6682bd60eb.html

Opublikowano
komfort psychiczny będzie dużo lepszy

Znam lepsze sposoby na poprawę "komfortu psychicznego" :shock:

Jak chcesz, to mogę się z Tobą nimi podzielić :evil: :norty: :mrgreen:

Opublikowano
Tu macie porównanie zestawów od 335i/335d i ori 20d

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90e26c6682bd60eb.html

 

słuchaj Ty je malowałeś na czerwono? jaką farbą? i jak to zrobiłeś ,że powłoka lakieru jest taka gładka? bo w końcu zacisk jest mega chropowaty? dałeś ileś warstw lakieru?

Opublikowano
Tu macie porównanie zestawów od 335i/335d i ori 20d

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90e26c6682bd60eb.html

 

słuchaj Ty je malowałeś na czerwono? jaką farbą? i jak to zrobiłeś ,że powłoka lakieru jest taka gładka? bo w końcu zacisk jest mega chropowaty? dałeś ileś warstw lakieru?

 

rozebrane wypiaskowane i złożone.... 6 warstw lakieru motip w sparyu do zaciskow i 4 warstwy na jarzma. czerwony bo taki kolor mam auta.. teraz sa po sezonie letnim lakier trzyma sie idealnie..... dzieki gładkiej powloce bardzo latwo je domyc nawet piana aktywna wystarcza !

Opublikowano
wypiaskowane znaczy wypiaskowane... jedziesz z rozebranymi i zabezpieczonymi zaciskami do goscia który ma piaskarke i on usuwa wszystko piaskiem kawrcowym pod cisnieniem... jak masz kmpresor mozna kupic koncówke piasek i zrobic samemu... 3 czerwone i 1,5 czarnej... na komplet Przod + tył.... szlifierka tego nie rob bo tylko dziur w zaciskach narobisz.... bedziesz pol dnia robil a i tak kupsko wyjdzie....
Opublikowano

To ja Ci odpowiem - zaciski M3 nie pasują do żadnej ze zwrotnic z wersji nie-M. Są też inne różnice, które powodują, że koszty rosną.

 

Możesz jeszcze celować w hamulce od M135i, ponoć to to samo co heble performance. Plus jest taki, że zaciski nie są pływające, jednak tarcza dalej jest lita.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

335i przód ma 348x30mm tył 336x22

 

mało pisze postów w serii 3 bo takiej sztuki nie mam...

ale panowie skupcie sie !!! jak chcecie modyfikowac i sprawdzac czy cos pasuje poprostu wejdzcie na realoem.com i szukajcie!!

Pozdro Cypis

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

chciałbym "odkopać" ten wątek, bo też chodzą mi po głowie modyfikacje hamulcy.

 

Była mowa o zastosowaniu hamulców od 330d do 320d (300/57/24 -> 330/57/24). Ale takie hamulce były też stosowane w 320d w t.zw. wersji pojazdu służbowego. Czy wobec tego rzeczywiście jest konieczne kodowanie, jak dla modyfikacji BMW Performance? I czy osłony tarcz rzeczywiście nie pasują do tych większych zacisków? Bo w realoem nie znalazłem takiej informacji.

 

Pozdrawiam,

Damian

Edytowane przez damaslow
Opublikowano
nie wiem w czym pomoze kodowanie... ja nic nie kodowalem i zarowno dtc jak i sama trakcja bardzo ladnie chodza. powiedzialbym ze pozwalaja na minimalnie wieksze szalenstwo. na duzym zestawie oslony tarcz pasuja ale wypadaloby zalozyc wieksze zeby minimalizowac ryzyko chlapania na hamulec
Opublikowano

Dzięki za odpowiedź :) . A co z przewodami hamulcowymi - zostawić oryginalne czy brać te od większych zacisków (chociaż wyglądają na takie same)?

 

Z tymi osłonami to rzeczywiście występuje większa wersja :oops: - sprawdziłem dokładniej i są inne dla tarcz 330mm.

Opublikowano
przewody zostaw serie. odkrecasz przy zacisku zakrecasz nowy zacisk odpowietrzasz i po temacie ja kupowałęm nowe osłony tarcz przod i tył takie jak sa w 335i
  • 3 lata później...
Opublikowano

Przy x-drive jest jakiś problem ?

czy nie ma znaczenia czy ma sie zaciski zwykle do xd :)?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.