Skocz do zawartości

kasowanie błedow 524td


sasza

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu

Skorzystaj z podpowiedzi pod Twoim nickiem i poszukaj w postach na Forum dotyczących td\tds...

Kończy Ci się chyba pompa, ale poszukaj, bo mogę się mylić... samo skasowanie błędu chyba nic nie da...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

pzrykro mi ale mam dla ciebie chyba zla wiadomosc. Oprocz tego ze slabo pali i jezdzi tylko 140km/h, czy jest takze duzo slabszy?? Jesli tak to padla Ci hybryda (komputer odpowiadajacy za prace turbiny obrotomierza i pompy, koszt kolo 700pln. Mialem to samo

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie znajduja sie pod maska po stronie pasazera. Tam sa 3 kompy, eden od ABS jeden od silnika i jeden od turbiny i pompy tak jak pisalem. ten padniety to chyba srodkowy ale nie dam glowy. moge ci podac numer mojego i po numerze tez da sie zorientowc ktory to, poniewaz poczatek jest taki sam w kazdym modelu bmw w tych rocznikach i jest on podany na nalepce z boku kompa widac dopiero po wyciagnieciu. Moj numer: 0 281 001 078. Najlepiej to dopasc kogos z identycznym silnikiem i zamienic kompy i zobaczyc czy jest zmiana. odlaczanie kompow niepowoduje zadnych usterek.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Jak chcesz skasować same błędy kompa to odłącz akumulator na parę minut. Jeżeli nie masz powaznych usterek i błędów to coś może pomoże, ale jak coś z pompą wtryskową lub inne poważne usterki to nic się już nie da zrobić. Abyś uniknął kosztów podjedz do ASO na diagnostykę. Zapłacisz ale raz, i będziesz wiedział co jest. Odradzm warsztaty typu "Pan Kaziu wszysko wie". Wywalisz kase a auto dalej będzie do bani.

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie 1 komp to numer 0265100032,2 to 028101077,3- 0281001078. Zobaczyłem że w okolicach turba nie idą przewody elekt i nie mam zaworu przy kolektoze wylotowym,tam powinien isc jakis przewod podłaczony pod moduł-ale nie ma?.Pytanko- to w jaki sposób jest sterowana jest ta turbina?Idzie tylko mechaniczne ciegno
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbina posiada tylko i wylacznie zwor mechaniczny, wraz ze wzrostem cisnienia spalin turbina sie rozkreca i tloczy corac wiezej powietrzaaz do wartosci granicznej w ktorej zwor sie zamyka

komp o ktorym pisalem dokladnie odpowiada za prace obrotomierza i pompy ale mieszanka to paliwo+ powietrze a wiec w jakis sposob pompa musi byc synchronizowana z turbina. Kiedy auto pracuje w trybie awaryjnym masz okolo 60% mocy.

Prosze mi zaufac mialem identyczne objawy, pojechalem do mechnika i on odrazu mi powiedzial ze to padniety ten komp. Wymienil przymnie hybryde i odrazu wszystko wrocilo i moc i predkosc i odpalanie.

 

Zaleca sie dobre utrzymanie akumulatora , podobno czesto pada jak wlasnie dlatego ze akumulator jest wyczerpany i przy odpalaniu cala moc jest przekazywana aby odpalic silnik i wtedy zanika nap na kompach w momencie odpalenia silnika nap powraca ale bywja przebica i wtedy pada komp.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po części sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Najpierw musisz wyeliminować te dwie usterki. Co do turbiny to niestety ci nie pomogę. Jeżeli chodzi o brak ciśnienia na 2 garach to przypuszczalnie masz nieszczelność na zaworach, chyba, ze już silnik masz zarżnięty ale to byś nie miał raczej ciśnienia wszędzie. No ale jeśli to ta druga opcja to czeka cię wymiana tłoków i pierścienie oraz szlif tulei i silnik jak nowyJ

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam!Wiem ze temat bardzo stary,jednakze bardzo ciekawy i mnie interesujacy.Mianowicie jestem szczesliwym posiadaczem :mrgreen: 324td i borykam sie z podobnym problemem w swoim aucie tzn mala moc niedzialajacy obrotomierz,stale spalanie 10l (nigdy mniej i nigdy wiecej),swiecaca kontrolka wtryskow i chyba tyle.Od pewnego czasu podejrzewam ze mam padniety sterownik od pompy nie mam narazie mozliwosci sprawdzenia go ani jakiejs szybkiej podmiany ale mam pytanie czy po odpieciu wtyczki od tego sterownika silnik bedzie normalnie pracowal?Zrobilem cos takiego i ku mojemu zdziwieniu nie bylo zadnej roznicy czy sterownik podlaczony czy nie,po odpieciu sterownika silnika auto gasnie!Czy jest jakis sposob na sprawdzenie tego sterownika?Bylem w Boschu na diagnostyce komputera i tam nie mozna bylo nawet nawiazac polaczenia z samochodem nie wiem od czego zaczac prosze o pomoc!

Dzieki Paweł!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.