Skocz do zawartości

Kodowanie cyfrowej prędkosci


perkusista2010

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ma problem z zakodowaniem Funkcji prędkości cyfrowej w liczniku w BMW e 39 2002r w ncs expert po odczytaniu pliku nie ma w notatniku takiej funkcji BC_DIGITAL_V a na filmikach na You Tube widziałem ze jest możliwość zakodowania

Proszę o podpowiedz jak to zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwość wejścia w ukryte funkcje zegarów i wtedy będziesz mógł się cieszyć cyfrowo pokazywaną prędkością ale niestety po ponownym włączeniu stacyjki testy ukryte trzeba uruchomić od nowa. Test nr 8.

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

wytłumaczę to tak jak kolega wyzej :)

 

 

1. Test komputera

2. Aktualne spalanie (litrow/100km)

3. Srednie spalanie (litrow/godzine)

4. Srednie spalanie (litrow/100km)

5. Aktualny zasieg

6. N/A

7. Srednia ilosc paliwa w zbiorniku (litry)

8. Aktualna predkosc (kph)

9. Napiecie instalacji (V)

10. Kraj/Jezyk (Us.Spa.Ger.Jap etc.)

11. Zegar am/m

12. Srednia predkosc

13. ETA

14. Data systemu komputera

15. Diagnostyka

16. N/A

17. Dane samochodu

18. Zmiana alarmu

19. Zablokowac/odblokowac OBC

20. Korekcja pojemnosc zbiornika.

21. Resetowanie wszystkich bledow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest to pod numerem 8 ale u mnie ta prędkość jest zawsze mniejsza niż ta którą pokazuje wskazówka.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest to pod numerem 8 ale u mnie ta prędkość jest zawsze mniejsza niż ta którą pokazuje wskazówka.

 

Bo wskazówka jest inaczej skalibrowana niż licznik cyfrowy. Wskazówki są zawsze zawyżone (średnio od 3 do 8 kmh), żeby Cię nie łapał za często fotoradar ;)

Podobno są magicy, którzy przekalibrowują wskazówkę zgodnie ze wskazaniami cyfrowymi, choć nie wiem po co, można po prostu o tym pamiętać.

Cyfrowa prędkość ma jeszcze jedną zaletę - nie zatrzymuje się po przekroczeniu 250kmh :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfrowa prędkość ma jeszcze jedną zaletę - nie zatrzymuje się po przekroczeniu 250kmh :norty:

Haha ale to już nie mój problem bo ja takiej prędkości nie przekroczę http://www.karawanier.pl/images/smilies/horses-010243.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfrowa prędkość ma jeszcze jedną zaletę - nie zatrzymuje się po przekroczeniu 250kmh :norty:

Haha ale to już nie mój problem bo ja takiej prędkości nie przekroczę http://www.karawanier.pl/images/smilies/horses-010243.gif

 

 

mój nawet tyle nie pójdzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty masz V8 to łaski nie robi :norty:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dalej idzie czy są jakieś lejce założone :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpalasz GPS-a i lecisz :mrgreen:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kaganiec na 250, ale najwyraźniej ten kaganiec pozwala na więcej. Na cyfrowym doszedłem do 265 i wtedy odciął, a później już nie pozwolił przekroczyć 255. Wskazówka stała na 250. Zabawne uczucie jak kończy się licznik a auto dalej ciągnie. Więcej razy nie próbowałem i pewnie nie spróbuję. Uważam że na takie prędkości trzeba być już nieźle stukniętym, w szczególności, że przydrogowe słupki odległości ustawione co 100m mija się niemal co sekundę.

Inna sprawa to czy przy 250 dobrze pokazuje licznik cyfrowy - też może być zawyżony. Należałoby sprawdzić pewnie na GPSie, choć i one trochę czasem przekłamują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.