Skocz do zawartości

e34 grzeje sie przy dynamicznej jezdzie??


gregor1507

Rekomendowane odpowiedzi

witam !

 

Zakupiłem kolejne bmw i jak to w zyciu bywa nowe problemy.

Jest to e34 z 1993roku 2.0 benzyna m50b20 150km.

 

Zaraz po zakupie buni wiadomo decha troche powariowałem i po kilku bączkach okazało sie ze wskazówka wskoczyła kreske wyzej niz powinna. Wiec zaprzestałem i oczywiscie sie zdziwiłem przeciez silnik m50b20 z opinii wiem ze to bardzo dobre serduszka. Kiedy samochód sie uspokoił temperatura wróciła do normy. I nie ma opcji żeby sie przegrzał w korku czy na wolnych obrotach. Dzwoniłem oczywiscie do poprzedniego własciciela ktory mowił ze nigdy nie miał problemu z bunią. Straszy facet więc raczej jezdził spokojnie. Jedno co powiedział to ze w tamtym roku wymienił termostat wraz z obudową , ponoć na wiekszy o 2 stopnie to mnie zdziwiło (po co??). Zapytałem dlaczego tak zrobił to nie potrafił odpowiedzieć na to pytanie, prawdopodobnie był to pomysł mechanika tylko i tak niewiadomo jaki tam jest termostat (ilu stopniowy) ale z tego co widze na wskazniku jest srodek a obiegu nie puszcza dopiero jak chwile sie pojezdzi to pusci prosze nie usuwac posta poniewaz nigdzie sie spotkałem sie z takim problem bo jesli auto sie grzeje to w kazdym przypadku a nie tylko przy dynamicznej jezdzie. Strumien w zbiorniczku prawidłowy przy odkreconym korku brak po dodaniu gazu wzrasta co najlepsze wąz nie twardnie kiedy temperatura wskoczy wyzej.

Proszę o pomoc ,nie wiem co zrobić.

Pozdrawiam

 

 

viewtopic.php?f=71&t=117569

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak Ci wskazówka wyjdzie po za pion to przy wciśnięciu gazu powinno być słychać wichurę spod maski.jak cisz to visko do wymiany.Przy spokojnej jezdzie się nie grzeje bo o tej porze roku można jezdzić bez viska i wskazówka ma stać w pionie.W samochodach gdzie jest elektryczny wentylator nie usłyszysz go o tej porze roku,no chyba że bączki będziesz kręcił.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mialem kolego ten sam problem u siebie w tds. Kilkabaczkow lub predkosc powyzej 180 i temperatura rosla. Sprawdzalem poziom plynu i bylo ok. Visco dziala bo jak depne to pod maska tylko gwizd. Po jakim czasie problem zaczal sie juz powyzej predkosci 160 co mnie zaczelo dziwic wiec maska w gore i widze ze spadl plastik od dolotu i lapal tylko cieple powietrze. Plastik zalozony i patrze w zbiornik i plyn ok. Jednak postanowilem caly uklad odpowietrzyc i jak sie okazalo brakowalo z 3 litry plynu a w zbiorniku byl stan ok. Teraz wszystko jest cacy i mozna deptac az milo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slyszalem ze warto przerobic visco na wydajny wentylattor elektryczny. Kiedys jakis magik mowil ze niby elektryczny dobrze zrobiony z czujnikami itp jest wydajniejszy od visco i mniej obciaza silnik. Ale to tylko slyszalem nie wiem jak jest w praktyce.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.