Skocz do zawartości

e34 grzeje sie przy dynamicznej jezdzie??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam !

 

Zakupiłem kolejne bmw i jak to w zyciu bywa nowe problemy.

Jest to e34 z 1993roku 2.0 benzyna m50b20 150km.

 

Zaraz po zakupie buni wiadomo decha troche powariowałem i po kilku bączkach okazało sie ze wskazówka wskoczyła kreske wyzej niz powinna. Wiec zaprzestałem i oczywiscie sie zdziwiłem przeciez silnik m50b20 z opinii wiem ze to bardzo dobre serduszka. Kiedy samochód sie uspokoił temperatura wróciła do normy. I nie ma opcji żeby sie przegrzał w korku czy na wolnych obrotach. Dzwoniłem oczywiscie do poprzedniego własciciela ktory mowił ze nigdy nie miał problemu z bunią. Straszy facet więc raczej jezdził spokojnie. Jedno co powiedział to ze w tamtym roku wymienił termostat wraz z obudową , ponoć na wiekszy o 2 stopnie to mnie zdziwiło (po co??). Zapytałem dlaczego tak zrobił to nie potrafił odpowiedzieć na to pytanie, prawdopodobnie był to pomysł mechanika tylko i tak niewiadomo jaki tam jest termostat (ilu stopniowy) ale z tego co widze na wskazniku jest srodek a obiegu nie puszcza dopiero jak chwile sie pojezdzi to pusci prosze nie usuwac posta poniewaz nigdzie sie spotkałem sie z takim problem bo jesli auto sie grzeje to w kazdym przypadku a nie tylko przy dynamicznej jezdzie. Strumien w zbiorniczku prawidłowy przy odkreconym korku brak po dodaniu gazu wzrasta co najlepsze wąz nie twardnie kiedy temperatura wskoczy wyzej.

Proszę o pomoc ,nie wiem co zrobić.

Pozdrawiam

 

 

viewtopic.php?f=71&t=117569

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tematów o tym problemie jest do bólu.

Niesprawne visko.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

witam nie sprawne visko ale jak to visko 100%sprawdzic .jedni twierdza ze da sie je zatrzymac ini ze nie.visko na zimnym silniku kreci sie z oporem obruci sie tak z poł obrotu

lecz przy wiekszych osigach zbytnio go nie słychac????

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak Ci wskazówka wyjdzie po za pion to przy wciśnięciu gazu powinno być słychać wichurę spod maski.jak cisz to visko do wymiany.Przy spokojnej jezdzie się nie grzeje bo o tej porze roku można jezdzić bez viska i wskazówka ma stać w pionie.W samochodach gdzie jest elektryczny wentylator nie usłyszysz go o tej porze roku,no chyba że bączki będziesz kręcił.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Witam. Mialem kolego ten sam problem u siebie w tds. Kilkabaczkow lub predkosc powyzej 180 i temperatura rosla. Sprawdzalem poziom plynu i bylo ok. Visco dziala bo jak depne to pod maska tylko gwizd. Po jakim czasie problem zaczal sie juz powyzej predkosci 160 co mnie zaczelo dziwic wiec maska w gore i widze ze spadl plastik od dolotu i lapal tylko cieple powietrze. Plastik zalozony i patrze w zbiornik i plyn ok. Jednak postanowilem caly uklad odpowietrzyc i jak sie okazalo brakowalo z 3 litry plynu a w zbiorniku byl stan ok. Teraz wszystko jest cacy i mozna deptac az milo.
Opublikowano
zobacze co z tym viskiem.dzis jade do pracy w sobote zbadam sprawe mam silnik m52i przełoze visko na prube zobaczymy czy beda jakies efekty.odezwe sie w sobote jesli ktos ma jeszcze jakies sugestie to zgory dzienki kazda informacja sie przyda
Opublikowano
Slyszalem ze warto przerobic visco na wydajny wentylattor elektryczny. Kiedys jakis magik mowil ze niby elektryczny dobrze zrobiony z czujnikami itp jest wydajniejszy od visco i mniej obciaza silnik. Ale to tylko slyszalem nie wiem jak jest w praktyce.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.