Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Myslalem ze to zwykle E34, potem zauwazylem ze to M5 i tez odrazu pomyslalem co oni biora do tego programu. Za maly budrzet na takie auto.
Opublikowano

Tak naprawdę nie zrobili z tym autem nic konkretnego. Kable, świece i felgi możesz sobie w garażu wymienić w sobotnie popołudnie.

 

BTW Za zdrowe E34 M5 zapłaciłbym naprawdę duże pieniądze

Opublikowano

Panowie, dało się zrobić tyle na ile budżet programu pozwolił. Top Gear to my jeszcze nie jesteśmy :mrgreen:

A sama idea programu jest jak najbardziej na + i go oglądam. Pan Klimek, oddając auto właścicielow,i często mówi co jest jeszcze do zrobienia - tak też było w tym przypadku. A wiadomo M5 to nie jest auto tanie w serwisie.

Opublikowano
Oj panowie znawcy :D wierzą we wszystko co im telewizja podsunie, ja jestem zadowolony, bo to moje M5 tam było robione. Sam program mogę polecić, bo parę rzeczy mam wymienione. Ogólnie do programu nie biorą aut padniętych, no chyba że części są do nich mega tanie, bo mają te 6000 zł budżetu i starają się w nim zmieścić. A w przypadku M5 zwracali na to szczególną uwagę, bo wiadomo, że części nie są tanie. Na castingu za auto dostałem 26/30 punktów, a moje tam trafiło, chociaż nie liczyłem na to, bo M5 E34 to bardzo rzadki egzemplarz i zapewne jest 'medialne'. Show must go on ;) Ogólnie bardzo ciekawa przygoda i polecam każdemu. BTW Auto nie jest do sprzedania i nigdy nie będzie :D

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

Opublikowano
Oj panowie znawcy :D wierzą we wszystko co im telewizja podsunie, ja jestem zadowolony, bo to moje M5 tam było robione. Sam program mogę polecić, bo parę rzeczy mam wymienione. Ogólnie do programu nie biorą aut padniętych, no chyba że części są do nich mega tanie, bo mają te 6000 zł budżetu i starają się w nim zmieścić. A w przypadku M5 zwracali na to szczególną uwagę, bo wiadomo, że części nie są tanie. Na castingu za auto dostałem 26/30 punktów, a moje tam trafiło, chociaż nie liczyłem na to, bo M5 E34 to bardzo rzadki egzemplarz i zapewne jest 'medialne'. Show must go on ;) Ogólnie bardzo ciekawa przygoda i polecam każdemu. BTW Auto nie jest do sprzedania i nigdy nie będzie :D

 

Ile trzymali auto?

Napisz cos jak wygladalo nagranie.... :?:

Opublikowano
Ogólnie program się rozwija, jak ktoś śledzi go od pierwszej serii, to wie o czym mówię, bo mieli kilka 'wpadek' w sensie nie było wcześniej castingów i auta nie były tak dokładnie sprawdzane... no i sie okazywało, że dużo przy nich trzeba zrobić, albo że nie ma ich sensu robić. Teraz jest tak, że z 10000 zgłoszeń, wybrali bodajże 54 auta i zaprosili na dwudniowy casting, no i z tych 54 wybierają 14 do programu. Auto oddałem im w sierpniu, a odebrałem w październiku. Fabryczna nominalna moc podawana na Europę to 315 km i o te brakujące pare koni jeszcze powalczę, ale to dopiero na wiosnę, bo na taką pogodę to moja 'eM' nie wyjeżdża i już czeka 'pod kocykiem' w garażu na nowy sezon. Dla programu zrobiłem wyjątek ;) Głównym ograniczeniem programu jest czas i pieniądze, w sensie premiera jednego odcinka musi być raz w tygodniu i tego się nie przeskoczy, na raz mają rozgrzebanych 5-6 aut i czekają na części, jak coś przyjdzie to montują i robią, czasem robią mniej niż by mogli... najczęściej z powodu czasu. Ogólnie program tworzy bardzo fajna ekipa ludzi, odniosłem bardzo pozytywne wrażenie, ale pracy po 16-20 godzin dziennie to im nie zazdroszczę. To ciężki kawałek chleba jest.

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

Opublikowano

Miałeś możliwość "odwiedzin" do auta w trakcie programu, czy tak jak jest w programie - przyjeżdżasz, auto pod plandeką i wielkie WOW po jej zdjęciu?

 

Co do "wpadek" w programie to szczególnie zapadł mi w głowę MB W123 kombi - i chyba po to te castingi. Z resztą program staje się coraz bardziej popularny - choćby gratisy od sponsorów, zniżki u podwykonawców (choćby klatka do Peugeot 106). Może i kiedyś budżet będzie zwiększony, chociaż nawet teraz oglądając to z reguły przekraczają te założone 6k pln.

Opublikowano

Generalnie jest 'Wow' auta nie widziałem ponad dwa miesiące, więc efekt zaskoczenia jest, aczkolwiek pewne rzeczy, które wyjdą 'w trakcie' są konsultowane telefonicznie.

 

W pierwszej serii pilotażowej (4 odcinki), były jeszcze dwie - e30 i Honda CRX, później już coraz mniej, ale faktycznie ta z Mercedesem była chyba najbardziej spektakularna ;) w pierwszych odcinkach tej serii, ładnie się mieścili, a jak to mówią im dalej w las tym więcej drzew, w niektórych przypadkach mieścili się w budżecie finansowym, ale ogrom pracy włożonej nie jest wyceniany, więc robocizna to drugie tyle, a czasem nawet i więcej.

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

Opublikowano

No wlasnie tez mam takie zdanie, ze teoretycznie 6k to nie duzo ale nikt nie liczy robocizny a w tym jest ukryty caly sens.

W kazdym razie graty z powodu auta i mozliwosci udzialu w programie. :cool2:

Opublikowano
Mi sie wydaje ze wzieli twoje M5 do tego programu chyba tylko po to zeby poprostu pokazac M5 i tyle. Niestety zrobiono malo i nie ma sie czego dziwic za takie pieniadze. Ale trzymac 3 miechy samochod zeby zmienili mi kable i felgi, ktore sam bym kupil i wymienil na parkingu to lekka przesada. Ja bym byl poprostu rozczarowany, ale jak widac ty masz 3 auta i te chyba nie bylo ci zbytnio potrzebne wiec bylo ci to obojetne. Te 6tys to moze by wystarczylo zeby zrobic moja zwykla dwulitrowke na lalke oczywiscie trzymajac sie dobrych zamiennikow.
Opublikowano
Zmienili kable, felgi, dali nowe opony, no i kompletne zawieszenie na lemforderze + amortyzatory SACHS. Na czasie mi nie zależało, bo tak jak napisałeś to moje auto weekendowe i na co dzień stoi w garażu. 520i to niestety już od dłuższego czasu jest moja 'ex', poszła w dobre ręce. Hmmm kable można wymienić pod blokiem, ale czas oczekiwania bywa różny, bo niestety z reguły muszą być ściągane z Niemiec, lub innych magazynów w Europie, są to kable, które ciężko dostać w zamienniku i jako zamienniki wcale nie są dużo tańsze. A ja nie jestem rozczarowany, bo po udziale w programie nie oczekiwałem kompletnego remontu całości auta, zresztą takiego remontu nie potrzebowała :D Udział w programie traktuję raczej w kategoriach fajnej przygody i ciekawego doświadczenia.

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

Opublikowano
U mnie odcinek z Twoją M5 całą rodzinę ściągnął przed TV :mrgreen: Wiesz może kiedy planują casting do następnej edycji czy coś?

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
No to miło :D Zwykle nabór otwierają od grudnia i od czerwca, a castingi są organizowane pod koniec grudnia i pod koniec czerwca. Powinni dać info na facebooku za jakiś czas i na stronie tvnturbo ;)

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

Opublikowano

A sama idea programu jest jak najbardziej na + i go oglądam.

Nie jest na plus. Mnie się nie podoba bo pomieszali dwie koncepcje:

1) Naprawa popularnych aut, które gęsto jeżdzą po drogach.

2) Naprawa mniej spotykanych aut ale potrzebny hest większy budżet.

 

Ps. Może nawet bym się próbował zgłosić ale niestety mam E34 i E30 a te auta już były.

Opublikowano

Drachenfels, przede wszystkim gratuluję auta i udziału w odcinku. Rozumiem że dalej będziesz go poprawiał, co dalej? A co do negatywnych komentarzy, haters gonna hate, jak to mawiają starzy rolnicy pod Biłgorajem :wink:

 

Swoją drogą BMW pojawia się dosyć często w tym programie.

Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Opublikowano

A dzięki :) najpierw powalczę na wiosnę o te kilka brakujących koni, a później się będę cieszył z jazdy :D To auto mam przede wszystkim dlatego, żeby mi się podobało i mi sprawiało jak najwięcej frajdy, a nie po to, żeby sąsiedzi patrzyli z zazdrością ;)

 

Mercedesów też kilka było, czasem im się trafią fajne okazy.

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

Opublikowano
Bo Beemki sie poprostu konczą. Pamietam jak jeszcze niedawno jezdzilo sporo Opli Omega A, dzis to juz rarytas zobaczyc jakąś ktora sie chociaż toczy. Senatorów tez brak, a tak kiedys chcialem takiego miec w 3.0 24V. Niestety teraz przychodzi czas na E34, E32... E30 juz znikają. Zostaną same "lalki", a reszta skonczy na wadze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.