Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam pytanie odnosnie tarcz do e34 m60b40 na realoem jest taki symbol 34 21 1 165 265 szukalem tego na allegro nie ma takich tarcz sa natomiast do530 ,mpower3,6 ale mego silnika nie ma , w google znalazlem gdzies ale to jest jakis zamiennik a ja szukam czegos godnego polecenia najlepiej opinie ludzi majcych auto z takim silnikiem nie chce tarcz typu "agrotuning" tylko czegos dobrego , sprawdzonego, nie problem rozpedzic sie ale wyhamowac , znowu w jakim sklepie nie bylem to zupelnie co innego jest montowane w fabryce :)
Opublikowano
Ja mam Bilsteina. Z przodu mam zaciski od 740i. Tyl masz pewnie wentylowany. Wiekszosc niestety jest pelna. Sprawdz sam, bo wiem ze do 540i szly tez pelne. A jezeli tak to jest ful dobrych tarcz w granicach 250zl.
Opublikowano
Brembo odpada bo slyszalem ze juz je robia w polsce , Ate byly chyba na pierwszy montaz , z tego co zauwazylem to mam na tyle niewentylowane tarcze (moze wstawione na sztuke na sprzedaz) jest jeszcze pytanie czy podejda te tarcze od mpower3,6 bo jak szukalem na allegro to są tarcze do e34 ale z innymi silnikami akurat m60b40 nigdzie nie ma ,nie wiem czy jest jakas róznica czy nie? a do jakiego sklepu zajde pytam to kazdy zachwala to co ma na stanie :x , wole miec pewnosc co i jak zeby pozniej nie bylo :shock: :shock:
Opublikowano
Więc jeżeli chodzi o tarcze na tył, to montowane były pełne 300/10 mm począwszy od 518 do m5 3.6 . Natomiast wentylowane były w dwóch rozmiarach 300 i 328/20 ,gdzie mniejsze montowane były w 540 i m5 ,większy tylko w 3.8
iZzI
Opublikowano
Wez bilsteiny i tyle. Jest ich jak psow.

one nie byly na pierwszy montaz a ja chcialbym cos dobrego zeby rozpedzone auto szybko wyhamowalo kiedy trzeba i jednak beda ate

Opublikowano

one nie byly na pierwszy montaz a ja chcialbym cos dobrego zeby rozpedzone auto szybko wyhamowalo kiedy trzeba

 

...tarcze to tylko 1/4 dobrego hamowania , zostają jeszcze klocki ,dobry płyn(czytaj nie wyeksploatowany )zaciski dobrze działające i nieskorodowane przewody. Co z tego jak zamontujesz superfantastyczne tarcze jak reszta będzie do bani, po za tym tarcze na tyle to nie tarcze na przodzie więc nie ma co sie za bardzo spuszczać ,wystarczy zakupić w miarę markowy towar. Zapomniałem o najważniejszym czynniku , mianowicie : DOBRE OPONY

iZzI
Opublikowano
Wez bilsteiny i tyle. Jest ich jak psow.

one nie byly na pierwszy montaz a ja chcialbym cos dobrego zeby rozpedzone auto szybko wyhamowalo kiedy trzeba i jednak beda ate

Bilstein to jest wlasnie cos dobrego.

Opublikowano
opny mam moze nie najlepsze bo dunlop sport 225 ale dla mnie wystarcza plyny wszystkie wymienione na liqui moly i ten samochod jest jezdzony tylko latem do pierwszych sniegow (ze wzglegu na niskie zawieszenie i brak jakiegokolwiek ogniska rydzy) wolalbym aby sol go nie dotkneła , oprocz tego co chce wymienic (stare w normach jeszcze sie miesci ale ja wole miec cos pewnego ,kupilem go pol roku temu i nie wiem co tam jest a wole miec pewnosc a co do klockow to rowniez ate bedą
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli chodzi o tarcze tylne to przenoszą niewielkie obciążenia w porównaniu do przednich.Na tyle spisze się wszystko co założysz.Podstawa przy zakładaniu nowych tarcz to doczyścić piastę papierem ściernym do żywego metalu by nie było najmniejszego bicia.Druga sprawa to wyczyścić dokładnie zacisk tak by klocek leżał równolegle do tarczy i się nie ukosował,bo można w ten sposób pokrzywić najlepsze tarcze.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
jasne zwroce na to uwage dzieki , ale jak zakladalem na przod kiedys ATE to tam byl zakaz ingerowania bo niby mialy one jaks powloke ochronna nawet nic nie tzreba bylo czyscic na tarczach :( i przez 200km delikatnie uzywac hamolcow nie wiem czemu tak ale zastosowalem sie do tego moze i przy tych bedzie tak samo ? Na pocztku myslalem cos lepszego wstawic ale jesli nie sa one najwazniejsze (tył) to beda ate :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego jest tak jak piszesz,tarcze są powleczone specjalną warstwą której nie ruszamy.Ja pisze o piaście.O tej płaszczyznie do której dolega tarcza.Musisz ją dokładnie oczyścić przed założeniem nowej tarczy bo nawet nowa tarcza może mieć bicie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.