Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W takim małym motorze jak 2.0D robi się t mod .mapy silnika i nie ma prawa byś różnicy .
,

Wlasnie sam zaprzeczyles swojej opini "ze nic sie niezmienia"

 

Wiem, ze mozna zchipowac auto i prawie wyeliminowac tez slabszy dol, ale to dodatkowe koszty o czym wczesniej "zapomniales rowniez napisac ??!!"

-chip ok 1200 (strzelam) -mozesz to nazwac modyfikacja mapy - na to samo wychodzi i to samo znaczy (w kazdy razie niezostaje jak wyszlo z fabryki)

-zaslepki blaszek +/- 200zł

-robocizna ok 100zł

-uszczelki kolektora ok 50zł

i mamy 1550zł

 

A nowy kolektor 2tys

 

Jak ktos niechce chipa to znaczy ze ma jednak slabszy dol i czy teraz przyznasz racje ??

Opublikowano (edytowane)
Jakie dyrdymaly napisalem w moich postach, co powielalem ?

Pisz konkretnie bo narazie sam sie osmieszac -nic rzeczowego nienapisales a czepiasz sie jak bym ci zabawke z piaskownicy zabral.

 

Inne osoby tez prosily ciebie o konkrety - ale niepodjales tematu a czepiles sie moich wypowiedzi.

 

I masz wyzej przyklad kolegi, ktory rowniez zauwazyl slabszy dol po wycieciu (takich osob jest wiecej na forum >> kilka nawet po wycieciu kupowala nowy kolektor stwierdzajac, ze ewidentnie jest roznica)

 

Pisz za siebie ,zapomniałeś dodać kilku twoich kolesi chyba :mrgreen: .

A konkrety to mogę ludziom mądrym osobiście pokazać a nie takim jak ty którzy

w 3 czy kolejny poście niezgodnym z ich opinią wyczytaną z neta obelgami zaczynają rzucać,

idź się przewietrz chłopaku.

Edytowane przez driverv8
Opublikowano
Jakie dyrdymaly napisalem w moich postach, co powielalem ?

Pisz konkretnie bo narazie sam sie osmieszac -nic rzeczowego nienapisales a czepiasz sie jak bym ci zabawke z piaskownicy zabral.

 

Inne osoby tez prosily ciebie o konkrety - ale niepodjales tematu a czepiles sie moich wypowiedzi.

 

I masz wyzej przyklad kolegi, ktory rowniez zauwazyl slabszy dol po wycieciu (takich osob jest wiecej na forum >> kilka nawet po wycieciu kupowala nowy kolektor stwierdzajac, ze ewidentnie jest roznica)

 

Pisz za siebie cwaniaku ,zapomniałeś dodać kilku twoich kolesi chyba :mrgreen: .

 

Szkoda ze takie trolle jak ty psuja poziom forum,

 

NIemasz nic do powiedzenia kompletnie nic -inaczej odwolal bys sie do tego co wyzej napisalem, ale nieumiesz przynac racji.

Opublikowano
Jakie dyrdymaly napisalem w moich postach, co powielalem ?

Pisz konkretnie bo narazie sam sie osmieszac -nic rzeczowego nienapisales a czepiasz sie jak bym ci zabawke z piaskownicy zabral.

 

Inne osoby tez prosily ciebie o konkrety - ale niepodjales tematu a czepiles sie moich wypowiedzi.

 

I masz wyzej przyklad kolegi, ktory rowniez zauwazyl slabszy dol po wycieciu (takich osob jest wiecej na forum >> kilka nawet po wycieciu kupowala nowy kolektor stwierdzajac, ze ewidentnie jest roznica)

 

Pisz za siebie cwaniaku ,zapomniałeś dodać kilku twoich kolesi chyba :mrgreen: .

A konkrety to mogę ludziom mądrym osobiście pokazać a nie takim jak ty którzy

w 3 czy kolejny poście niezgodnym z ich opinią wyczytaną z neta obelgami zaczynają rzucać,

idź się przewietrz chłopaku.

 

Idź do szkoły naucz się podstaw techniki, budowy silników itp ,naucz się naprawić i odezwij się za 10 lat to podyskutujemy :mrgreen:

Opublikowano

Ja koncze, bo widze, ze na sile probujesz mnie oczernic bo obalilem twoja teorie, ze nic sie niezmienia po wycieciu -

 

niewiem, co sie mnie tak uczepiles, czytalem moje posty z pocztku tematu i niewidze zadnych obelg pod twoim adresem (naprawde niewem o co ci chodzi)

Opublikowano

KOlego skoncz juz.

 

Polegles w tym temacie na calej lini i juz niemąc dalej. Miales podac konkrety a w kolko sie czepiasz odwracajac kota ogonem (juz naprawde mam dosc tej przepychanki)

 

to moje ostatnie zdanie w tym temacie

Opublikowano

Koledzy

 

Nie chcę Wam przeszkadzać w Waszej jakże burzliwej dyskusji, ale niektórzy przychodzą tutaj czegoś się dowiedzieć, a od dwóch stron nie ma niczego innego niż Wasza kłótnia. Załatwcie to sobie na privie.

 

Na zagranicznym forum wyczytałem, że odrywające się klapki nie dotyczą modelu e90 -został on poprawiony w stosunku do e46, a główny krzyk podnoszą ludzie sprzedający zaślepki.

 

Jaka jest prawda nie wiem, prawdą jest oczywiście to, że klapki jako część ruchoma może się urwać, z tym, że czy jest ktoś na tym forum, kto miał rzeczywiście urwaną klapkę w e90?

 

Osobiście zleciłem wyczyszczenie kolektora i sprawdzenie wizualne zużycia, kontrolę planuję powtórzyć za 20k km przy wymianie oleju. Jak mi się urwie klapka to będę sobie pluł w brodę. Myślę również nad wymianą kolektora w przyszłości.

 

Każdemu proponuję podjęcie własnej decyzji.

 

Regards

Opublikowano
Koledzy

 

 

Na zagranicznym forum wyczytałem, że odrywające się klapki nie dotyczą modelu e90 -został on poprawiony w stosunku do e46, a główny krzyk podnoszą ludzie sprzedający zaślepki.

 

Jaka jest prawda nie wiem, prawdą jest oczywiście to, że klapki jako część ruchoma może się urwać, z tym, że czy jest ktoś na tym forum, kto miał rzeczywiście urwaną klapkę w e90?

 

 

Każdemu proponuję podjęcie własnej decyzji.

 

Regards

 

no i tu jest wszystko zapisane :) a jak sie urwaly to ilu max 10 ? bo tez nie widzialem info zeby ktos pisal ze sie mu urwaly...

Ja jestem za wymiana kolektora niz druciarstwem. no bo przeciez nie wymyslili tego by silniki nam padaly, czyz nie ?

 

p.s. nie wiedzialem ze sie tak rozkreci temat.

 

p.s.2

co do osiek to mi bylo ciezko je polamac w rekach, chociaz mam troche sily, sa slabe ale na brzeszczocie ;) bo szybko je bierze, ale i tak jak podpilowalem to bylo ciezko zlamac :)

kasiorki juz zbieram na kolektorek idzie w dobrym kierunku.

pozdrawiam all

Opublikowano (edytowane)
Koledzy

 

 

Na zagranicznym forum wyczytałem, że odrywające się klapki nie dotyczą modelu e90 -został on poprawiony w stosunku do e46, a główny krzyk podnoszą ludzie sprzedający zaślepki.

 

Jaka jest prawda nie wiem, prawdą jest oczywiście to, że klapki jako część ruchoma może się urwać, z tym, że czy jest ktoś na tym forum, kto miał rzeczywiście urwaną klapkę w e90?

 

 

Każdemu proponuję podjęcie własnej decyzji.

 

Regards

 

no i tu jest wszystko zapisane :) a jak sie urwaly to ilu max 10 ? bo tez nie widzialem info zeby ktos pisal ze sie mu urwaly...

Ja jestem za wymiana kolektora niz druciarstwem. no bo przeciez nie wymyslili tego by silniki nam padaly, czyz nie ?

 

p.s. nie wiedzialem ze sie tak rozkreci temat.

 

p.s.2

co do osiek to mi bylo ciezko je polamac w rekach, chociaz mam troche sily, sa slabe ale na brzeszczocie ;) bo szybko je bierze, ale i tak jak podpilowalem to bylo ciezko zlamac :)

kasiorki juz zbieram na kolektorek idzie w dobrym kierunku.

pozdrawiam all

 

 

Ja jestem za wymiana kolektora niz druciarstwem. no bo przeciez nie :mrgreen: wymyslili tego by silniki nam padaly, czyz nie ?

 

widać mało widziałeś i mało wiesz pompy wtryskowe lukasa w merolach też niemieccy inżynierowie wymyślili po to żeby się nie psuły i co ?tych którzy wywalają je na złom bo non stop się psują (obiegani w temacie wiedzą o co chodzi) i wkładają z powrotem zwykłe stare pompy Bosch ze sterowaniem pompy na linkę też nazwiesz druciarzami :mrgreen: :mrgreen:

Edytowane przez driverv8
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Zastępowanie jednego podzespołu innym to co innego niż wycinanie go. W silnikach gdzie są klapki zbędne nie są montowane. Np 318d 325d - tu klapek nie ma.

 

 

 

klapki w kolektorach dp-efy i inne śmieci to nic innego tylko taki sam badziew który zaczeli montować żeby uzyskać lepsza emisję spalin ci dizle mają w małym palcu wiedzą to z doświadczenia

a co powiesz na przykład o 530 d sedan i 530d automat w jednym klapki były w drugim nie silniki i podzespoły identyczne no i do czego one aż tak bardzo są potrzebne ?

klapki i inne śmieci to dodatkowa kasa dla producentów części bmw bo wiele z nich są dostępne tylko w oryginale.

Opublikowano
Nikt nie przewidzi tego co będzie dostępne u producentów niezależnych i czy się na tych częściach zarobi. Z jakiegoś powodu np. W 318d klapek nie ma. I co producent nie chce zarobić na częściach ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Co za śmietnik na tym forum, wypowiadają się ludzie którzy w ogóle nie mieli silnika M47N2 i wielce teoretyzują.

Ludzie czy Was bozia nie kocha.

Moje spostrzeżenia po usunięciu klapek to to, że jeżdżę spokojniej. Po usunięciu brak różnicy do tego co było przed ich usunięciu. Przejechane mam ponad 100kkm bez klapek, auto ma wirusa ma moc ponad 200 kucy co sprawdziliśmy niedawno.

Opublikowano

tu zresztą jak i na innych podobnych forach zawsze znajdą się tacy którzy zielonego pojęcia nie mają o silnikach

a swoją wiedzę mają tylko z czytania kopiowania neta i opowieści powielanych nieraz setki i tysiące razy nie z praktyki dlatego jest jak jest .

:)

Opublikowano
Pozwolcie, ze i ja dorzuce swoje 3 grosze. Otoz mam 320td od prawie 4 lat i po roku uzytkowania klapki usunalem (oczywiscie wraz z czyszczeniem kolektora i zaworu egr). Czy byly jakies roznice? Oczywiscie zadne. Kompletnie zadnej roznicy jesli chodzi o moment wstawania turbo, kulture gaszenia, czy mulowatosc przy niskich obrotach (auto mam w 100% sprawne, mam interfejs i troszke wiedzy wiec cos tam o bmkach wiem :)). Od niecalego roku mam w domu e91 z silnikiem m47n2. W poprzednia sobote sciagnalem kolektor i klapki zostaly usuniete. Tak samo jak w przypadku e46 porzadne czyszczenie kolektora, egr jak i klapy gaszacej. Efekt? Kompletnie zaden! Zrobilem tym autem 1000km i nie ma kompletnie zadnych roznic co do stanu z klapkami. W 100% zadnej roznicy. Po prostu teraz mam swiety spokoj...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.