Skocz do zawartości

sprawdzajcie temperature silnika!!! WYMIANA TERMOSTATÓW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktos wreszcie napisze jak sie sprawdza tą temperature, szukam szukam szukam i nic, prosze o pomoc, auto mam kilka dni nie znam go jeszcze

 

Wysłane z mojego GT-I9300

  • Odpowiedzi 603
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

E61 525DA

Auto odpalone po postoju, temperatura ok -15 i od razu trasa 20km. Fatalne warunki więc jazda 60-70 km/h

Nawiew włączony na ok 1/3 skali. Temperatura jak dojechałem do miasta 70 stopni. Czy wszystko ok?

Opublikowano
E61 525DA

Auto odpalone po postoju, temperatura ok -15 i od razu trasa 20km. Fatalne warunki więc jazda 60-70 km/h

Nawiew włączony na ok 1/3 skali. Temperatura jak dojechałem do miasta 70 stopni. Czy wszystko ok?

 

Jak najbardziej :)

Po takiej trasie i w takich warunkach, 70C to dobra wartość.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Wczoraj założone zostały nowe (oryginalne) termostaty i sprawdzam czy wszystko dobrze, bo podróby wytrzymały 2 tygodnie.

Chyba dieslem w BMW ciężko osiągnąć pełne rozgrzanie w takiej temperaturze.

Opublikowano

Witam

moze zadam glupie pytanie ale wczoraj slomka wyciagnalem troche plynu ze zbiorniczka wyrownawczywego do zamrazarki na -24 i super frost i plyn nie zamarzl.

Czy jest to mozliwe ze przez dobry plyn w chlodnicy do -30 silnik dlugo sie nagrzewa?

Opublikowano
Tempo wzrostu temperatury cieczy nie ma nic wspólnego z jej temperaturą krzepnięcia. No chyba że miał byś w układzie zamarznięty płyn chłodniczy, ale to byś wiedział :P
Opublikowano
Dzisiaj rano (-9st C) przejechałem dystans 60km (100% trasa). Jazda z prędkością 90-100km/h, obroty około 1700-1800rpm, temperatura silnika KTMP 65-73st C. Mimo tego spalanie w normie - 5l/100km.
Opublikowano
Powiem jedno masakra jest z tymi ropniakami z nagrzewaniem a pozniej dziwią sie ludzie ze syf w kolektorze , zapchany dpf. Czy wie ktoś moze dis pokazuje mi blad A6D1 - Auxiliary water pump - Open circuit Czy moze mieć wpływ na dogrzewanie silnika ?
Opublikowano
Powiem jedno masakra jest z tymi ropniakami z nagrzewaniem a pozniej dziwią sie ludzie ze syf w kolektorze , zapchany dpf. Czy wie ktoś moze dis pokazuje mi blad A6D1 - Auxiliary water pump - Open circuit Czy moze mieć wpływ na dogrzewanie silnika ?

 

Nie ma wpływu.

Opublikowano
Witam, też mam problem z dogrzewaniem silnika, ostatnio przy -10 na dworze po pół godzinnej jeździe miałem ledwo ponad 50 stopni, próbowałem już go nagrzewać na postoju jednak po rozpoczęciu jazdy temp. spadała do 52-60 stopni, generalnie bardzo powoli łapie temp a i tak nie może uzyskać 90 stopni, czy w 330xd tez są jakieś żaluzje na chłodnice jeśli są to działają automatycznie czy po prostu na zime trzeba ją ręcznie opuścić? Przeczytałem już troche w tym temacie, ale i tak nie wiem który termostat wymienić najpierw albo jeszcze coś innego, żeby uniknąć niepotrzebnych kosztów? Prosze o jakieś rady bo nie chce cały czas jeździć na niedogrzanym silniku, zaznaczam że nie mam webasto.
http://i.imgur.com/tGODlbr.jpg
Opublikowano
ok dzięki tak też chyba uczynie, jednak spodziewałem się jakiejś bardziej optymistycznej odpowiedzi :wink:
http://i.imgur.com/tGODlbr.jpg
Opublikowano
Myślałem o jakimś prostym wyświetlaczu póścić go od czujnika temperatury, strasznie mnie irytuje to że nie ma wskażnika temperatury, może dałoby się tak zakodować radio żeby wyświetlało temperatuę, bo np spalanie da się.
Opublikowano
Sluchajcie, a takie pytanie, moze byc dla was banalne. A jak nie mam zadnego wskaznika temp silnika w M47T2 to czy cieply nawiew z kratek np pod szyba moze oznaczac ze silnik sie juz ogrzal??
Opublikowano
Sluchajcie, a takie pytanie, moze byc dla was banalne. A jak nie mam zadnego wskaznika temp silnika w M47T2 to czy cieply nawiew z kratek np pod szyba moze oznaczac ze silnik sie juz ogrzal??

 

Nie ma to związku bezpośredniego, więc odpowiedź brzmi nie :norty:

Opublikowano
Sluchajcie, a takie pytanie, moze byc dla was banalne. A jak nie mam zadnego wskaznika temp silnika w M47T2 to czy cieply nawiew z kratek np pod szyba moze oznaczac ze silnik sie juz ogrzal??

 

Ma to związek bezpośredni, więc odpowiedź brzmi tak (sterownik daje ciepło do kabiny jak silnik się rozgrzeje)

Opublikowano
Sluchajcie, a takie pytanie, moze byc dla was banalne. A jak nie mam zadnego wskaznika temp silnika w M47T2 to czy cieply nawiew z kratek np pod szyba moze oznaczac ze silnik sie juz ogrzal??

Nie wiem czy w M47 tez jest dodatkowa nagrzewnica elektryczna, ale u mnie z N47 jest i ciepłe powietrze z kratek leci juz po 2-3 minutach. Do rozgrzania silnika jest jeszcze bardzo daleko. Nawet jednak bez nagrzewnicy elektrycznej ciepłe powietrze ma temperaturę 30-40 stopni a to ciagle daleko od tego co trzeba by silnik był nagrzany. Co wiecej im wiecej ciepła silnika zabieramy do nagrzewania kabiny tym wolniej sie on rozgrzewa.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.