Skocz do zawartości

sprawdzajcie temperature silnika!!! WYMIANA TERMOSTATÓW


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 603
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
jest po chipie moze dlatego ale silnik chodzi ladnie rowno :roll:

zadzownilem do znajomego ma 535 i ma 600 tak jak u mnie a wiec chyba tak musi byc :cool2:

Mój też jest po chipie i ma powyżej 800 ale to 2.0d , może w r6 tak jest, musisz popytać :wink:

Opublikowano
Panowie nie macie 90 to wymieniajacie termostaty i po temacie .Ciekawe ile osob jeszcze napisz - mam temperature 66 czy musze wymienic termostat :mad2: :duh:

 

Wymieniajcie nie duzy koszt a spokoj na pare lat

i bedzie wymarzone 90 :cool2:

 

Tak jak od niedawna u mnie

 

http://images63.fotosik.pl/806/cd12d92cf6e7bd44med.jpg

 

po 15 stronach wątku o termostatach za 300 zł (komplet) w końcu ktoś napisał rzecz oczywistą :mrgreen: :cool2:

Opublikowano

Witam, chciał bym poprosić szanownych forumowiczów o pomoc, ponieważ w moim przypadku przy stałej prędkości 140km/h temperatura silnika cały czas rośnie i spada od około 85st. do 95st.i znowu do 85st., natomiast gdy np jadę z stalą prędkością 60km/h to temperatura się waha w okolicach 105-110st.

Tak więc się zastanawiam, czy 85-95st nie jest za mało?

W związku z powyższym wymieniłem termostat, ale to nie rozwiązało problemu.

Opublikowano
Wymieniałem dzisiaj dwa a okazało się ze tylko termostat egr nie działał. Jak by ktoś poszukiwał termostatu używanego głównego do e90 to zapraszam.
Opublikowano

Witam,

 

a jak mi w inpie na postoju wartości płynu chłodniczego i temperatury silnika pokazuje 120,3C to może tak być czy mam się martwić?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Ale tak logicznie myslac jesli komp nie wyrzuca bledu o za wysokiej temperaturze to czemu mialo by byc cos nie tak.

 

W moim e60 jak temp byla wyzsza o 1 stopien pokazywal mi juz blad w inpie.

 

Troche dziwne to a jutro mam trase 500km a rano nie zdaze wymienic termostatow.

Czemu komp nie pokazuje bledu o za wysokiej temp?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam Kolegów

 

Coż myslałem że mnie to nie dotyczy ale łącze sie z Wami w bólu ;-)

Kilka dni temu udało mi się w końcu nauczyć sprawie obsługiwać ukryte menu i wniosek jest jeden moje termostaty pewnie tez padły.

Na trasie jadać dość dynamicznie po około 250 km temp nie przekracza 71 stopni ;-(

Tylko nie rozumiem czemu oba węże prowadzące płyn są gorące ??

Jedynie w korku temp podnosi się do 83 stopni.

Czyli wymieniamy ten główny ? Albo oba .

Czy może ktoś sie pokusił żeby zrobić fotorelacje z takiej wymiany -fajnie by było jak by było napisane jakie narzedzia są potrzebne ;-)

Opublikowano
Moim skromnym zdaniem poczekałbym z tą wymianą?.Zobacz czy ogrzewanie kabiny działa prawidłowo?temp pomiędzy 75-83 jest prawidłowa.Na temp silnika ma wpływ temperatura zewnętrzna otoczenia.Po powrocie sprawdź temp dolnej części chłodnicy?Jeśli dolna część jest chłodna jest OK(termostat trzyma).
Opublikowano
Witam Kolegów

 

Coż myslałem że mnie to nie dotyczy ale łącze sie z Wami w bólu ;-)

Kilka dni temu udało mi się w końcu nauczyć sprawie obsługiwać ukryte menu i wniosek jest jeden moje termostaty pewnie tez padły.

Na trasie jadać dość dynamicznie po około 250 km temp nie przekracza 71 stopni ;-(

Tylko nie rozumiem czemu oba węże prowadzące płyn są gorące ??

Jedynie w korku temp podnosi się do 83 stopni.

Czyli wymieniamy ten główny ? Albo oba .

Czy może ktoś sie pokusił żeby zrobić fotorelacje z takiej wymiany -fajnie by było jak by było napisane jakie narzedzia są potrzebne ;-)

 

 

 

viewtopic.php?f=70&t=241602

Opublikowano
Czytajac, caly ten watek, przylaczam sie do waszego bolu, bo samego mnie to dopadlo, tylko sie zastanwiam co to musial byc za wspanialy inzynier w BMW ktory wpadl na pomysl aby zlikwidowac wskaznik temperatury w tym modelu, naprawde geniusz na miare 21 wieku, wcale nie zdzil bym sie jakby cos takiego zrobili francuzi, ale niemcy, poprostu nie ogarniam tego!
Opublikowano
A co by ci dał wskaźnik który przy zakresie 80-100 stopni pokazuje i tak 90 jak to sie dzieje w większości aut? Temperaturę da sie sprawdzić na milion sposobów jesli ktoś chce z dokładnością do 1 stopnia.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
...włącznie z kierownicą performance albo zwykłym wskaźnikiem zewnętrznym. Oczywiście jeśli nie chcesz wydawać kasy to masz możliwość podglądu w ukrytym menu które pokazuje dokładną temperaturę :P
Opublikowano
...włącznie z kierownicą performance albo zwykłym wskaźnikiem zewnętrznym. Oczywiście jeśli nie chcesz wydawać kasy to masz możliwość podglądu w ukrytym menu które pokazuje dokładną temperaturę :P
A co by ci dał wskaźnik który przy zakresie 80-100 stopni pokazuje i tak 90 jak to sie dzieje w większości aut? Temperaturę da sie sprawdzić na milion sposobów jesli ktoś chce z dokładnością do 1 stopnia.

Daje duzo, mozna dosc szybko stwierdzic ze silnik sie dlugo rozgrzewa,noo i dlaczego starsze i nowsze modele maja wskaznik temperatury ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.