Skocz do zawartości

problem z moca w mojej buni e46 320d 136km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich forumowiczów:) Zacznę od tego że jestem tu nowy i to moja pierwsza wypowiedz. Zakupiłem swoją bunie około roku temu z uszkodzonym silnikiem (zatarte 2 tłoki) silnik oczywiście wyremontowałem (zrobił to moj mechaniur czarodziej) . Naprawa dotyczyła wymiany bloku silnika nowe tłoki, pierścienie, głowica na wszelki wypadek do regeneracji wszystko nowe:) wtryski do sprawdzenia. Silnik chodzi równo nie bierze ani kapki oleju trzyma temp. tylko te zamulanie się-coś potwornego szczególnie kiedy próbuje jechać ekonomicznie no i w momencie gdy pada deszcz na dworze i jest duża wilgotność. Gdy wrzucę go na obroty i trochę przytrzymam to następuje moment jakbym miał podtlenek azotu a samochód wystrzela jak z procy gdy utrzymuje go na obrotach to jest wszystko ok i zasuwa. Gdy jest zamulony ekonomizer stoi na 12l. Oczywiscie przeszukałem info w internecie czyściłem ten zaworek połączony z egr dzisiaj czysciłem egr no i spryskałem przepływke specjalnym plynem i nic no może troche lepiej idzie. Przepływomierz wymieniłem na używany z allegro może równierz był uszkodzony nie mam pojecia oczywiscie ten do silnika 136km ponieważ wiem ze ten do 150km trzeba aktualizowac na co mnie nie stac. Proszę o rade co robić czy zainwestowac w nowego boscha i aktualizowac a ASO czy może wymieniac bez sensu wszystko po kolei od wężyków po odmę przepływkę. Coś czuje ze jak mi tak dobrze ciśnienie skoczy to pojade te 120km do wrocławia do servisu bmw i niech robią
Opublikowano
Aha dodam jeszcze że jezdziłem dzisiaj z odłączoną wtyczką od przepływki i bylo gorzej całkiem zmulona turbo jakby sie włączało ale nie było tego czegos
Opublikowano
A podpinałeś pod Inpę lub inny program diagnostyczny w celu sprawdzenia błędów?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie kolego, przepływomierz w 136KM trzeba na nowo kodować czy jak to się nazywa, no i nie każdy pasuje. Może wyglądać tak samo, ale producent i numeracja jest inna. Poszukaj, było o tym.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
a czy ktoś może wie jakie są ceny w serwisie bmw za taką naprawe?? Bo może faktycznie przepływka jest git ale trza ją zakodowac?? powoli mam dosc tego diesla trza bylo benzyne kupic jakas masakra
Opublikowano

Najpierw zczytaj numer z przepływki i bedziesz wiedzial czy masz starą czy nową i czy musisz robić aktualizacje kupując nowa . Nowa przeplywka bosch jak dobrze poszukasz za 5 stówek kupisz. No i oczywiście numer softu trzeba sprawdzić INPĄ

Poszukaj na forum jest obszerny temat o przepływce z tabelą softów jak przeczytasz wszystkiego sie dowiesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.