Skocz do zawartości

abs hamulce ?


Arterius.MJM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie , szukam rady , pomocy fachowca bo mechanikow , ktorych znam nie maja pojecia o niczym w e24 . Postaram sie opisac moj problem . a wiec pierwsza sprawa nie dziala abs, a druga sprawa ze swieci mi sie czerwony wykrzyknik, czyli od plynu hamulcowego? Wsumie to swiecil i nie swiecil itd... myslalem ze to sensor , ktory znajduje sie nad taka gruszka ( i wlasnie nie wiem jak nawet to nazwac zeby poszukac pomocy na ten temat w internecie ) wymienilem sensor i nie swieci a jak nacisne pedal hamulca zaswieci i zaras gasnie ... ktos mi podpowiedzial ze ta kule jakos trzeba odpowietrzyc i to moze miec zwiazek takze z abs , wogule jestem zielony to jest dla mnie czarna magia. Podpowiedzcie cos mondrego bo mam dosc ,juz mam auto rok czasu a nie stac mnie zeby jezdzic do bmw servisu a mechanikow wszystkich ktorych wkolo znam nic madrego nie potrafia powiedziec .

dziekuje i pozdrawiam

ps.czy ta gruszke sie jakos da wogle naprawic odpowietrzyc zrobic cos z nia czy tylko do wymiany sie nadaje jak zepsuta jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Członkowie klubu

Odnośnie czerwonego wykrzyknika podczas naciskania na hamulec - akumulator ciśnienia do wymiany ( tak zwana kula ). :idea:

ABS - elektryka do przejrzenia na piechotę + ocena tylnych koronek na piastach :idea:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie