Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oglądałem, siedziałem, nie jeździłem.

Wrażenia z wnętrza pozytywne, z tyłu całkiem dużo miejsca, pozytywne zaskoczenie, wygodnie się wsiada. W komplecie z autem otrzymujemy domową stację ładowania wraz z montażem i raz do roku duże auto, żeby można było wyjechać z rodziną za miasto/na wczasy.

Niestety, mało stacji ładowania i wysoka cena w Polsce pewnie spowoduje, że auto pozostanie ciekawostką kupowaną jako democar jakiejś firmy albo jako odjechana fantazja copywritera.

Opublikowano
Udostępniają duże auto na czas urlopu? Jakie to auto i na jaki czas?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Udostępniają nie duże auto ale normalne, którym można gdzieś normalnie pojechać. i3 nie można wyjechać zbytnio za miasto (zasięg 120km) - no chyba, że weźmiemy ze sobą agregat proądotwórczy (spalinowy oczywiście :D )
Opublikowano (edytowane)

Tak, wiem. Tylko chyba znacznie droższy niż czysto-elektryczne. Ale kupno pojazdu 100% elektrycznego, więc bez możliwości wyjechania poza miasto (chyba że ktoś lubi podróże lawetą), i za cenę znacznie wyższej klasy to nieporozumienie. Zresztą nawet jeżdżąc wyłącznie po mieście trzeba cały czas uważać, gdy okaże się że trzeba gdzieś podjechać po pracy a potem nie będzie jak wrócić.

Jak ktoś wyżej napisał dobre jako auto-wizerunek dla prężnej firmy, kompletnie nie praktyczne i drogie - można sobie policzyć ile można kupić benzyny za nadwyżkę do auta spalinowego tej samej klasy (i jeszcze odjąć cenę prądu do ładowania). Do tego strata przy sprzedaży będzie ogromna, bo kto kupi używane auto elektryczne w którym wymiana bateri to kilkadziesiąt tys zł? No chyba, że za 5-10% jego wartości...

Edytowane przez stapoz
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Byłem dziś na imprezie BMW promującej i3. Wrażenia : autko zgrabne ,mimo małych wymiarów może się podobać ,otwieranie tylnych drzwi mocno kontrowersyjne (tylko przy otwartych przednich jak np. w Toyocie Toy Toy FJ) ,fajne wyświetlacze/monitory + coś w rodzaju joysticka . Zaskoczeniem jest wykończenie wnętrza ,dla mnie mocno poniżej oczekiwań w stosunku do marki premium. Prezentowane autka miały w środku wykończenia będące połączeniem skóry (wstawki) ,czegoś skóropodobnego ,dziwnej okleiny drewnopodobnej i tkaniny materiałowej. Całość w/g mnie przypominała wnętrze Nysy (dla pamiętających) :wink: Jeśli podobnie będzie (w środku) z i8 ,to nie wróżę powodzenia ...choś i3 zamawiają jak szaleni (i chyba tylko tacy) :D Generalnie nawet nie pytałem o ceny ,większość pozostałego czasu spędziłem na przymiarkach do 5 GT...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Byłem na jeździe próbnej.

Auto jest niesamowicie zwrotne, żwawe, udziwnione (dlaczego elektryczne ma się wyróżniać?), posiada takie możliwości ustawień foteli i kierownicy, które zapewnią komfort jazdy chyba każdej osobie, gwarantuje dobrą widoczność wokół i jest przewidywalne w jeździe. Jest poręczne i przesiadając się z innego BMW, szybko poczujemy się jak w domu.

Osobiście te ekologiczne materiały mi "nie leżą", ale może trzeba się do nich przyzwyczajać jak do plastikowej Coli.

Najtańsza wersja to 139kpln. Koszt przejechania 100 km to wg osoby prezentującej około 10 zł. Zasięg troszkę ponad 100 km zupełnie nie przeszkadzałby mi w jeździe miejskiej.

Auto jest za duże na miejskie (ratuje się zwrotnością) a zasięg za mały na rodzinne wypady. Gadżet? Troszkę drogi, ale zobaczymy jak to będzie wyglądało za 5 lat

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W grudniu testowałem, a od piątku użytkuję:)

 

Stare porzekadło mówi by nie chwalić dnia przed zachodem słońca, ale póki co jestem zachwycony!

Zasięg 100-150 km dziennie w zupełności mi wystarcza. Czas ładowania w nocy nie przeszkadza. Właściwości jezdne rewelacyjne!

Piękne, nowoczesne, ciche, nie klekocze (doświadczenia z diesla:)), zwinne, przestronne, tylno-napędowe. Po prostu BMW, ale troszkę inne:)

Opublikowano

Myślę, że jest wiele testów, które obiektywnie oceniają to auto:)

 

Chętnie zaś odpowiem na konkretne pytania.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Właśnie siedziałem w takiej zabawce. Wcale nie jest to bardzo mały samochód. Z tylu więcej miejsca niż w serii 1. Z przodu pozycja za kierownica jak w vanie. Skrzynia biegów jak u starych amerykanców przy kierownicy w związku z czym nie ma tego tunelu po środku i jak tłumaczył koleś od obslugi łatwiej się przesiąść na fotel pasażera w przypadku parkowania w zatłoczonym mieście;) Natomiast te materiały wykończeniowe to nie Nyska tylko sama ekologia. Nie okleina drewnopodobna tylko eukaliptus, skóra nacierana oliwa, włókna jakiestam i wełniane fotele. Ogólnie samochodzik tylko i wyłącznie do miasta. Myśle, ze jeżeli przez kilka lat odliczymy koszta paliwa to moze wyjść ekonomicznie całkiem opłacalne.
Opublikowano

... i naprawdę "blachy" są odporne na uszkodzenia!!!:)

 

Miałem małą "przygodę" i o ile amortyzator nie wytrzymał uderzenia tak plastyk z którego jest wykonana karoseria nie nosi najmniejszych śladów! Czekam teraz na amortyzator z Niemiec, więc chwilę jestem uziemiony:(

Opublikowano

Okrągłe 0%! Chociaż nie, przepraszam, udało mi się wytargować fajną torbę dla żony za jakieś 400 zł:))

 

W ogóle nie podchodzili do tematu negocjacji. Powiedzieli, że Apple też nie daje rabatów:)

Samochód zamówiłem w Inchcape Warszawa, ale sam salon nie jako pośredniczył w zakupie od BMW Polska.

Tam też próbowałem i nawet rozmawiałem o zakupie dwóch sztuk ze znajomym, ale nici z tego. Usłyszałem tylko, że jak są to brać bo zaraz nie będzie. I rzeczywiście ja czekałem 3 miesiące, obecnie czeka się już pół roku, a w Niemczech rok!

 

Muszę przyznać, że ten samochód sprawia niesamowitą radość z jazdy! Jak po tygodniu przesiadłem się do E61 to jakoś taka ciężka mi się wydaje, gorzej się wsiada..:) na miasto I3 po prostu bomba!

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

jeździłem i rzeczywiście auto naprawdę baaaaardzo fajne :cool2: najlepsze jest przyspieszenie,trochę twarde zawieszenie to chyba jedyny mankament który zauważyłem przez około 50 km jazdy

są nawet już skłonni do rozmowy o rabacie,bo sprzedaż im lekko zmalała,przez trzy dni rozmowy o zamówieniu pojawiły się nagle dwa auta do natychmiastowego odbioru-rezygnacje? a wcześniej nie było żadnego.

cena jest na pierwszy rzut oka odstraszająca,ale biorąc pod uwagę koszty eksploatacj i serwisu (którego przy i3 właściwie nie ma,poza zawieszeniem i ukł hamulcowym) to nie jest tak tragicznie,chociaż za 190 tys zł (bo tyle wyszło auto które ułożyła moja żona) to można już wybrać coś innego z konwencjonalnym napędem. :D

  • 1 rok później...
Opublikowano

Miałem okazję jeżdzić nim po londynie.

 

To byl mój debiut w elektrycznym aucie. Przyśpieszenie super! ..ma kopa idealnego do miejskiego tasowania się ..później już puchnie

Przy większych prędkościach szum opon i powietrza powoduje że ..zaciera się faza że jedziemy elektrykiem.

 

Fajne doświadczenie ...ale to smutne że będziemy jeździć w przyszłości autami bez dźwięku :cry:

 

Nic nie przebije lat 90-ych w BMW ....nic! :roll:

  • 4 lata później...
Opublikowano
Teraz po czterech latach od poprzedniego wpisu cena używanych I3 już jest bardziej przystępna. Koszt bezwypadkowego auta to około 80 tyś zł. Biorąc pod uwagę stan baterii w tych 5 -6 letnich autach można im wróżyć jeszcze kolejne parę lat użytkowania. Oglądałem 3 szt e-NV200 Nissana i w każdym system określa pojemność baterii na 100% nominału. Największy przebieg Tesli S jaka widziałem miał przejechane ponad 300kkm a to przebieg jakich nie dożywają niektóre spalinowce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.