Skocz do zawartości

Odpowietrzenie układu paliwowego e46 M47


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siemka.

 

Stojąc na górce miałem ciut ponizej ostatniej kreski,ale rezerwy jeszcze nie było. Na drugi dzien chcac odpalic ,zlapal focha. Pomyslalem,ze moze doleje ropy ale bez skutku.

Mozliwe ze zapowietrzylem uklad?. Wlaczylem kilka/nascie razy zaplon na minute/dwie ale bez skutecznie.

Poki co chcialbym go sprobowac odpowietrzyc, ale tu pytanie,jak najlepiej i jak najszybciej i najskuteczniej. Najblizej to chyba mam do wezy filtra paliwa?. Jak tak to jak je zdjac ,to jednak nie OPEL i nie cybanty .

 

Jak nie pomoze , sprowadze diagnoste.

Opublikowano

Witam

 

Piszesz "ostatniej kreski" przed ostatnia kreska juz dawno pali sie rezerwa. Z tego co pamietam uklad jest samo odpowierzajacy.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

rezerwa sie pali tu przed koncem skali 'od lewej strony' oczywiscie.

 

moze i samo odpowietrzajacy, to nie musze tego robić?. możliwe ,że to co innego?.

 

bo odlaczenie licznika raczej nie powinno miec znaczenia?. - bo modzilem, ale teest zegarow i reszta dziala..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M47 odpowietrza się... poszukaj, było o tym.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
jak nie idzie odpowietrzanie przez kluczyk na zapłonie, to można psiknąć plakiem do filtrta powietrza podczas kręcenia rozrusznikiem, albo poluzować któryś z przewodów doprowadzających paliwo do wtrysków, zakręcić silnikiem i gdy przepchnie powietrze i zacznie z przewodu lecieć paliwo założyć go z powrotem na swoje miejsce.
Opublikowano
Zeby dojść do wtrysków musisz zdjąć pokrywe filtra i poluzowac przewody metalowe na wtryskach ,ale zapal go z plaka zdejmując gumową rure z egr i tam niech ktoś Ci psiknie podczas kręcenia rozrusznikiem ,może byc tak że będziesz musiał powtórzyć tę czynność z 2 razy jak się mocno zapowietrzył .Ale nie powinno się tak stać nawet na rezerwie gdzieś jest nieszczelny uklad paliwowy
Opublikowano

odkrecilem wszystkie plastiki dochodzac do wtryskow ale nie wiem na ktorych srubach popuscic. tych 2 osemkach na jeden wtrysk? czy inne

a i czemu PLAK? dostaje jakies dodatkowe powietrze? .

Opublikowano
Daj sobie spokój z tymi wtryskami, poskładaj to tak jak ma być. Odepnij tylko rure od EGR-a niech jeden psika tam plakiem a drugi niech kręci rozrusznikiem. Nie dodatkowe powietrze tylko na plaku auto odpala a wtedy pompa podciągnie sobie rope i będzie już ok.
Opublikowano

najlepiej to kupic sobie rower..

 

poszedl sposob z plakiem i bylo ok, ale uklad za bardzo byl zapowietrzony(widac po pecherzykach w przewodach od filtra). Niestety zlosliwosc rzeczy martwych, poszedl mi elektromagnes rozrusznika.. mozliwe choc watpie w to bo akum krecil normalnie,przy spadkach napiecia takie sa objawy rozrusznika.

Mozna temat zamknąć. Dzięki za pomoc

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

No no, musi. jak czytam te wasze porady z plakami i innymi wynalazkami, to krew się w człowieku gotuje.

 

Po 1 - jeśli układ się zapowietrzył, to nie ma tragedii - układ odpowietrza się sam - pompa w zbiorniku podaje paliwo do puszki filtra paliwa, która jest wyżej niż pompa wtryskowa, więc zostanie zasilona paliwem chociażby i grawitacyjnie i auto odpali.

 

Po 2 - jeśli układ się zapowietrzył i z jakich względów pompa w zbiorniku nie podaje paliwa do puszki filtra paliwa, to NAPRAWIAMY USTERKĘ, czyli w pierwszej kolejności dlaczego nie działa pompka w zbiorniku, a w drugiej dlaczego auto się zapowietrzyło, a nie psikamy plakiem i czekamy aż pompa wtryskowa "zassie sobie" - to jest prosta droga do zatarcia pompy wtryskowej, każdej bez wyjątku, a pompa VP44 jest szczególnie wrażliwa na brak smarowania - kilka takich prób i kolejnym założonym tematem będzie "nie odpala mi w ogóle, czy to pompa wtryskowa?".

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Uwazaj zebys sie.nie przegotowal.

Zapowietrzenie ukladu objawia sie roznie.pompka.wezyki itd. U mnie byla smieszna sytuacja bo stalem na gorce(rezerwy nie bylo) i juz.nie zakrecil dlatego na plaka moglem odpalic. Kolega jak odpali na plaka bd.mogl swobodnie szukav usterki na wlaczonym silniku.

Opublikowano

Kolego carlOs widzę że ty jesteś lepszy niż Kaszpirowski ,postawiłeś diagnoze na odległość :wink:

jeśli auto nie odpala czyli jest powietrze w pompie wtryskowej nie ma odpowiedniego ciśnienia paliwa żeby przebić wtryski,co ma do tego pompa w zbiorniku ? nie wiem, jeśli cofnie się paliwo z winy pompy w zbiorniku to z VP-44 ,nie ma takiej możliwości jeśli z nią jest wszystko wporządku i wtedy auto zapala na moment wypala paliwo z pompy i gaśnie bo w przewodzie zasilającym jest powietrze .A tu ewidentnie zapowietrzona jest pompa wtryskowa .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.