Skocz do zawartości

Podniesienie mocy w 2.0d


osy4

Rekomendowane odpowiedzi

A nie lepiej po prostu 35d/35i kupic? I nie wyglupiac sie z niedzialajacymi boxami? :norty: :cool2:

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

założyłem red boxa- vtecha. Powiedzieli mi jeszcze, że sterowniki z 2010 r. są zablokowane, ale pod koniec 2010 r. już nie i można w nie wgrać nowe softy. jak mam auto grudzień 2010 , a komp jest z kwietnia 2010 -jest zablokowany. Ponadto brak możliwości sprawdzenia mojej F25 na hamowni - napędy nie pozwalają na to, bo widzą różnice w prędkościach między osiami i sterowniki hamują jedną albo drugą osią. W starym x3 nie ma problemu a tu już lipa

 

z tym hamowaniem xdrive'ów to przesadziłeś...bez problemów można hamować BMW serii F w xdrive

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

...nie wszedzie - mialem f10 xdrive i hamowalem w 3 miejscach - na tej samej hamowni wyniki wychodzly od 286KM do 301 KM a powinno byc 313KM.

Jesli chodzi o X3 to widzialem wyniki podbnie 170-181KM co pomiar to inaczej. Zgodze sie iz sa hamownie co przy pomiarze xdriva wyjdzie wynik realnie dobrze i powtarzalny ale trzeba wiedziec jak to zrobic, a to wszyscy w PL nie potrafia i wychodza czasami ciekawe wyniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no po prostu są firmy, które to robią dobrze i są takie które tego nie robią lub nie robią tego dobrze, bo np nie mają odpowiedniego sprzętu i/lub wiedzy itd...

ja swoje F25 hamowałem w ECU performance na i wyszło ok, ale wcześniej byłem w RR performance i tam nie podjeli sie hamowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
zrobiłem pomiary przyspieszenia na ulicy od 0 do 160 km/h (bez boxa i z boxem) restarty robiłem kilkukrotnie i powiem, że z boksem od 0 do 160 km/h - jest o 10 sekund szybszy :lol:

Ty chyba zakladajac boxa de-montujesz kotwice. :cool2:

Edytowane przez dandanio

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam byłem w szoku. Jeżdżąc po mieście nie cuć aż tak dużej różnicy. Nawet jak robiłem pomiary od 0 do 100 km/h - to były znikome (nieodczuwalne) ułamki sekund. :| nawet byłem rozczarowany :( Ale próby zrobiłem do 120 i już było lepiej, ale za to do 160 SZOK!!! 10 s. to naprawdę sporo :roll:

Bez boxa, aby osiągnąć 160 km/h to naprawdę trochę trwało zanim zatrzymałem stoper (strasznie powoli dociągał to tych 160), a zaś z boxem, 160 to był moment i ciągnął dalej - musiałem naprawdę pilnować aby zatrzymać stoper.

A testy robiłem pod górkę, bo w mojej okolicy tylko taką mam ładną prostą (pod wzniesienie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0-160km/h w 20d to 21sek., jeżeli odejmiesz od tego 10sek. to wychodzi na to, że z box'em do 160km/h jest wolniejszy od Bugatti Veyron'a o 5sek :D

 

Ale z wciśniętym przyciskiem SPORT i skrzynia w pozycji DS, A jakie będzie miał osiągi od 0 do 160 bez przycisku SPORT i skrzynia w pozycji DS??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.