Skocz do zawartości

Podniesienie mocy w 2.0d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zależy gdzie ? Ja mam z NYC najbliżej Hartge w Bostonie = rozwiązań brak (do 28i) :(

Nie no, N20 się nie tunuje. Po co tego woła poganiać? On i tak się nie ruszy dużo szybciej... :norty:

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A może jakiś dealer podpisał by umowę z np: Hartge na tego typu modyfikacje i został gwarantem silnika.

U nas dokladnie tak robi Dinan.

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
Opublikowano
Ale tak jest w USA a u nas jest Poland i wszystko jest bardziej skomplikowane. Moze ten tuner popracowalby z jakims naszym dealerem tylko musialby sie z nim skontaktowac i zaproponowac taka wspolprace
Opublikowano
A smorawinski ma cos w Wawie. Kiedys chyba i tu robil interesy.
Opublikowano
Z drugiej strony jak czytam ze polowa klientow X3 w inchcape jest zdeklarowana to dlaczego on tego nie robi z jakims tunerem i czy ktos z tych zdeklarowanych przeprowadzil taki tuning gdzies w Polsce lub zagranica.
Opublikowano

Z tego co mi wiadomo, to w zadnej F-ce, ktore maja komunikacje po ETH, a nie po CAN nie da sie zrobic modyfikacji programu, bo na ta chwile nie ma do tego sprzetu.

Zostaje tylko box. :(

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Ja mam nadzieje, ze na wiosne BMW przyjdzie nam z pomoca :D i zaoferuje w koncu oryginalny performance power kit do X3 do wersji z silnikami 2.0d/i...

 

http://www.bmwblog.com/2013/11/28/bmw-x5-m-performance-parts/

As of March 2014 a large selection of BMW M Performance parts will be available for all model variants of the Sports Activity Vehicle, giving …

Opublikowano

Kurcze, czy nie lepiej byłoby kupić auta z 3-litrowym dieslem i nie bawić sie w podnoszenie mocy?

Ja sie przesiadłem z e87 118d o mocy 122KM i w sumie wydaje mi sie, ze X3 ciut lepiej przyspiesza- bez szału ale mnie wystarczy. W sumie X3 to rodzinny SUV a nie wyścigówka:-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odnośnie 3.0d było już wcześniej pisane... każdy by chciał mieć, tylko każdemu żal wydać kasę na "zbójnicką" akcyzę.

 

Poza tym mocy nigdy dość... nawet 3.0d ludzie modują... :norty:

 

Swoją drogą to dziwne, że 118d (chyba ma 143 KM) słabiej przyspiesza wg Ciebie niż, kloc X3 z 184 KM, który waży ~450KG więcej... wydaje mi się być czysto subiektywnym odczuciem.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano
mój 118d był z 2006 roku i miał silnik m47 o mocy 122KM. A X3 autentycznie lepiej się zbiera przynajmniej do 120 km/h
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A może coś takiego

 

COMPSPORT

Przedstawiamy modyfikację nazwaną przez nas "Stage 0.5" do najnowszych silników. Stage 0.5 przeznaczony jest dla właścicieli bojących się o utratę gwarancji. Modyfikacja polega na dołożeniu dodatkowego sterownika symulującego pracę poszczególnych elementów bez ingerencji w sterownik silnika.

 

Dodatkowy sterownik oferowany przez CompSport za 3500 brutto. Dzwoniłem do nich i zaoferowali mi coś takiego do F25 2.0D.

Opublikowano
W ofercie nowej X5 jest motor 2.0 D z mocą 218KM. Moze i do X3 w końcu jakiegoś KIT wrzucą :)?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W ofercie nowej X5 jest motor 2.0 D z mocą 218KM. Moze i do X3 w końcu jakiegoś KIT wrzucą :)?

To jest silnik 25d znany z F10

pozdrawiam

Paweł

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Właśnie byłem dowiedzieć się we Wrocławiu (firma eco-projekt) o podniesienie mocy i z przykrością stwierdzili, że mój F25 ma założoną blokadę anty-tuningową na sterowniku i nic nie można zrobić - tylk założenie boxa co da ok 210 kucy
Opublikowano
No i prawda z F modelami jest problem, niby 6 lat na rynku (F01) a nikt nie jest w stanie ściągnąć softu i wgrać go ponownie :(
Opublikowano
założyłem red boxa- vtecha. Powiedzieli mi jeszcze, że sterowniki z 2010 r. są zablokowane, ale pod koniec 2010 r. już nie i można w nie wgrać nowe softy. jak mam auto grudzień 2010 , a komp jest z kwietnia 2010 -jest zablokowany. Ponadto brak możliwości sprawdzenia mojej F25 na hamowni - napędy nie pozwalają na to, bo widzą różnice w prędkościach między osiami i sterowniki hamują jedną albo drugą osią. W starym x3 nie ma problemu a tu już lipa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.