Skocz do zawartości

[e39] 2.0 nie ma mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, przyszlo mi kupic kolejne auto w norwegii i padlo na bmw 5, wlasnie ogladalem jedna, ladna w srodku i na zewnatrz, wolne obroty rowne natomiast 3 razy mi zgasla podczas ruszania i wogole nie ciagnie od dolu, gaz do dechy a on przyspiesza jak by mial z 60km powyzej 3tys obr czuc poprawe ale tez tragedia, auto sie ma sily jechac, na obc nic nie pokazuje odpala ladnie, zalezy mi na tym aucie bo ladne, pachnace i od 1 wlasciciela z ksiazka serwisowa, przebieg 245 tys km podpowiecie cos?
Opublikowano
jak wyżej, jak jeszcze przesiadka z jakiegos TDI to moze tak sie wydawac, bo bmw dpoiero powyzej 3tys czuć że żyje. no i 2,0 natomiast jesli faktycznie jest tak zle ze na pewno nie powinno powininen lepiej to przyczyn moze byc kilka, z tanszych moze to byc nawet Odma, u mnie po wymiane auto na nizszych obrotach zaczelo plynniej i żwawiej ruszać a przy ruszaniu tez potrafil zgasnąć bo obroty tak jakby falowaly.
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak to jest juz z 2,0

Ja do tego stopnia byłem niezadowolony , że zmieniłem sil nik na 2,8.

No i to to jedzie. :cool2:

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Dzieki za zainteresowanie, bo temat tworzylem na kolanie z telefonu, porównuje raczej z moja 320ci, ale niedawno jezdzilem tez e39 2.0i to byla rakieta w porownaniu z tą, ale rakiety nie kupilem bo smierdziala kebabem w srodku ze musialem myc rece 10 razy bo były w czymś oblepione od kierownicy. Niestety nie mam kompa, szukam czegos czym moge wyskoczyc w trase 1000km, a naprawy są tu mega drogie. Co do swapa nie ma opcji bo takie auto nie przejdzie EU-kontroll. No szkoda bo naprawde egzemplarz zadbany, tylko ten silnik, z zewnatrz wyglada zdrowo i suchy jak pieprz.

Link:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44773715

 

Oraz vin: WBADM110XOGP15222 jak kogos ciekawi :)

Opublikowano

A z VINu wyszło tak: :mrgreen: (zresztą w ogłoszeniu jest podane co i jak)

Silnik 2.0L (M52TU)

Paliwo Benzyna

Moc maksymalna 148 KM (110.0 kW)

Skrzynia Manualna

Kolor OXFORDGRUEN METALLIC (324)

Wnętrze STOFF FLOCKANTHRAZIT (F6AT)

Data produkcji 1999-07-09

VIN WBADM110X0GP15222 (GP15222)

 

 

S302A Instalacja alarmowa

S320A Brak napisu modelu

S401A Dach przesuwno-uchylny elektryczny

S428A Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S438A Wersja z drewna szlachetnego

S441A Pakiet dla palących

S465A System załadunku

S520A Lampa przeciwmgłowa

S534A Klimatyzacja automatyczna

S609A System nawigacji Professional

S670A Radio BMW Professional RDS

L801A Wersja krajowa Niemcy

S863A Spis dealerów, Europa

S879A Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

S548A Licznik kilometrów

S464A Worek na narty

S555A Komputer pokładowy V z pilotem

S602A Monitor pokładowy z TV

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Dzieki Bonzo, rozkodowanie vinu to pierwsze co zrobilem za pomocą poradnika :) co sie nie zgadza to rocznik w ogloszeniu 2000, zapytalem sprzedajacego jaki rocznik a on mowi ze nooooo 1999 :mrgreen:

 

OT: bonzo widze ze tez jestes z Kołobrzegu, moze jestes chetny albo jakis kolega :mrgreen:

viewtopic.php?f=5&t=229043

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.