Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niestety koledzy nie do końca macie rację, złą sławę N47 wszyscy znamy ;) ........... .

Jak się kupuje świadomie wiedząc co jest do zrobienia i ceną adekwatną do stanu ........... to nie wiem po co te wyzwiska.

 

Jako ciekawostkę dodam, że to drugie moje ;) N47, w którym rozrząd nie wzbudzał jaki kol-wiek podejrzeń :wink: .

Opublikowano
A sprawdziłeś chociaż przebieg w ASO???

Wybacz, ale na takie rady czekałem zakładając posta.

 

O jeny jak tak się rajcujesz to kup sobie go z tym zdechłym dieslem N47 zobaczymy jak długo pociągnie....cena tak bo już może rozrząd szoruje....

 

Kolego a czy ty przypadkiem nie byłeś oglądać e90 w Górze Kalwarii z "tym zdechłym dieslem n47"???

Owszem byłem ale była to jednostka N43 czyli Benzyna, N47 omijam szerokim łukiem ;)

Oby nasze "proroctwa" się nie spełniły, ale czuję że się spełnią. Nasze rady nie były nikomu potrzebne, kolega kupił oczami i dopiero teraz będzie wszystko sprawdzał. Taka logika od d... strony, ale to już jego problem.

 

No to trzeba być k...a mongołem żeby kupować oczami i to jeszcze z N47 kiedy wszyscy trąbią ze to największy syf jaki kiedykolwiek bmw wypuściło!! awaryjny i drogi w naprawie i nigdy nie ma się gwarancji ze po wymianie rozrządu będzie z głowy!!!

Pańskie porady PPGG - szacunek - poziom expert ...

Opublikowano
A sprawdziłeś chociaż przebieg w ASO???

Wybacz, ale na takie rady czekałem zakładając posta.

 

Wybacz ale dla mnie ktoś kto wrzuca uszkodzone auto do oceny na forum w celu oceny uszkodzeń itp. Jest kimś nie mającym pojęcia o blacharce i naprawie samochodów po wypadkach itp.

Szczególnie ze Polscy handlarze "picują" uszkodzone auta na potęgę. Najpierw auto idzie na docer, a dopiero później trafia na otomoto. Dlatego też uszkodzenia można określić tylko i wyłącznie na miejscu. Więc nie wiem jakich rad się spodziewałeś

 

Kolego PPGG

Jeśli chodzi o silnik diesla to ja mam już piaty z oznaczeniem n47 i jakoś złego słowa na niego nie powiem. (rozrządu w żadnym nie robiłem)

Może warto myśleć, że zamiast łańcucha jest tam pasek i wymieniać co 150tys. W końcu auta w których jeżdżą te silniki nie rzadko warte są ponad 50tys zł wiec jaki problem zainwestować 2,5tys w wymianę???

Opublikowano

"Nie kłóćmy się o to kto kogo zabił - to miało być wesołe przyjęcie..."

Autko przed zakupem oglądał kolega szymon-o i było akceptowalne, "świeżemu" pluto7777 trza bylo pokazać gdzie zadzwonić i przebieg sprawdzić - (sprawdzony - zgadza się) a handlarz jest znajomy więc nie żeniłby mnie z jakąś totalną porażką,

A co będzie dalej - czas pokaże

Pozdrawiam uczestników forum i dzięki za zabieranie glosu.

Opublikowano

No to nic tylko czekać aż opuści blacharza. :D

A oględziny z kimś obeznanym takim jak Szymon to naprawdę dobra decyzja :cool2:

Opublikowano
A sprawdziłeś chociaż przebieg w ASO???

Wybacz, ale na takie rady czekałem zakładając posta.

 

Wybacz ale dla mnie ktoś kto wrzuca uszkodzone auto do oceny na forum w celu oceny uszkodzeń itp. Jest kimś nie mającym pojęcia o blacharce i naprawie samochodów po wypadkach itp.

Szczególnie ze Polscy handlarze "picują" uszkodzone auta na potęgę. Najpierw auto idzie na docer, a dopiero później trafia na otomoto. Dlatego też uszkodzenia można określić tylko i wyłącznie na miejscu. Więc nie wiem jakich rad się spodziewałeś

 

Kolego PPGG

Jeśli chodzi o silnik diesla to ja mam już piaty z oznaczeniem n47 i jakoś złego słowa na niego nie powiem. (rozrządu w żadnym nie robiłem)

Może warto myśleć, że zamiast łańcucha jest tam pasek i wymieniać co 150tys. W końcu auta w których jeżdżą te silniki nie rzadko warte są ponad 50tys zł wiec jaki problem zainwestować 2,5tys w wymianę???

Nie po to kupuje BMW by je naprawiać tylko jeździć no chyba że ta jakość BMW to już historia to raz a dwa nie po to rozrzad jest na łańcuchu by go wymieniać co 150tys gdyby tak miało być zastosowali by pasek, w mojej e46 N46B20 nie wymieniałem łańcucha i nie mam podstaw by go wymieniać....piszesz ze to już twój piąty N47 dlaczego? być może już szorował rozrząd :D i w jakim aucie bo z tego co tu widzę to masz obecnie dwa w N47 1 i 3... a ciekawostką jest że użytkownicy tego motoru w W. Brytanii sądzą się z BMW ponieważ naprawiają a problem powraca po trzecie mogę podesłać artykuł z "Auto Świat" gdzie opisany jest "świetny" diesel N47 od BMW
Opublikowano
Nie drwij tutaj. Po zarwanej nocy została wyłuskana najtańsza igiełka E91 w dieselku za 28 tys :lol:

 

Tu masz cen w Belgii:

http://fahrzeuge.autoscout24.de/?atype=C&body=5&make=13&mmvco=1&model=-38&mmvmk0=13&mmvmd0=-38&fuel=D&gear=M&pricefrom=1000&fregfrom=2007&uph=FL&cy=B&ustate=N%2CU&sort=price&eq=23

 

5 letnie E91 za 28 tys, nieźle. Swoje pięcioletnie E91 320d sprzedałem za 57 tys.

 

Nic dziwnego. Dobre samochody tak chodzą.

Ja swoje 7-mio letnie 318d sprzedałem za 51 tys :lol:

Niewiarygodne jak naiwni potrafią być ludzie :duh:

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
Nie drwij tutaj. Po zarwanej nocy została wyłuskana najtańsza igiełka E91 w dieselku za 28 tys :lol:

 

Tu masz cen w Belgii:

http://fahrzeuge.autoscout24.de/?atype=C&body=5&make=13&mmvco=1&model=-38&mmvmk0=13&mmvmd0=-38&fuel=D&gear=M&pricefrom=1000&fregfrom=2007&uph=FL&cy=B&ustate=N%2CU&sort=price&eq=23

 

5 letnie E91 za 28 tys, nieźle. Swoje pięcioletnie E91 320d sprzedałem za 57 tys.

 

Nic dziwnego. Dobre samochody tak chodzą.

Ja swoje 7-mio letnie 318d sprzedałem za 51 tys :lol:

Niewiarygodne jak naiwni potrafią być ludzie :duh:

To faktycznie udało ci się znaleźć klienta....ja za 5 letnie E46 318i (full wraz z Navi 16/9, xenon itp itd) od pierwszego wlasciciela 4 lata temu dałem 49 tys ;)
Opublikowano

Nie w sensie, że ten który ode mnie kupił był naiwny!! :D

Ja miałem to auto naprawdę wypasione.

Telewizja, zmieniarka, M-Pak fabryczny, M-zawias, pilot w lusterku.

Także trafił się koneser, który docenił i kupił ;)

A naiwni są Ci, którzy szukają e9x za 28tys...

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
Nie w sensie, że ten który ode mnie kupił był naiwny!! :D

Ja miałem to auto naprawdę wypasione.

Telewizja, zmieniarka, M-Pak fabryczny, M-zawias, pilot w lusterku.

Także trafił się koneser, który docenił i kupił ;)

A naiwni są Ci, którzy szukają e9x za 28tys...

To faktycznie warta swojej ceny ;) szukam takiej i wiem, że jak nie zapłacisz to dobrej Bety nie kupisz;) Sam się o tym przekonałem szukając E90 LCI, fakt E46 udało mi się kupić w przeciągu tygodnia ale jak na tamte czasy to pamiętam, że była jedną z najdroższych na Otomoto i było mniej handlarzy ;) a teraz znaleźć E90 LCI w benie i w dobrym stanie jest MEGA CIĘŻKO ;(

Opublikowano
Nie po to kupuje BMW by je naprawiać tylko jeździć no chyba że ta jakość BMW to już historia to raz a dwa nie po to rozrzad jest na łańcuchu by go wymieniać co 150tys gdyby tak miało być zastosowali by pasek, w mojej e46 N46B20 nie wymieniałem łańcucha i nie mam podstaw by go wymieniać....piszesz ze to już twój piąty N47 dlaczego? być może już szorował rozrząd :D i w jakim aucie bo z tego co tu widzę to masz obecnie dwa w N47 1 i 3... a ciekawostką jest że użytkownicy tego motoru w W. Brytanii sądzą się z BMW ponieważ naprawiają a problem powraca po trzecie mogę podesłać artykuł z "Auto Świat" gdzie opisany jest "świetny" diesel N47 od BMW

 

Piąty bo pasuje mi ten silnik, mało pali i jest bezawaryjny :cool2: . (pewnie kolejne BMW też będzie go miało)

Naczytałeś się fachowej prasy, która napisze to co się jaj każe i na siłę próbujesz zainteresować nią innych.

To niech się brytyjczycy się sądzą z BMW, może akurat trafi mi się wymiana rozrządu za free, a jak nie to jak już zacznie "szorować" (jak to pięknie nazywasz) to wymienię sobie go jak każdą część eksploatacyjną.

 

Najlepsze jest to, że najwięcej o silniku mają do powiedzenia ludzie, którzy nigdy go nie mieli.... :mad2:

 

BTW jakieś 40% użytkowników e8x i e9x na forum ma silnik N47 - ale Ty przeczytałeś artykuł i jesteś mądrzejszy. :cool2:

Opublikowano
Nie po to kupuje BMW by je naprawiać tylko jeździć no chyba że ta jakość BMW to już historia to raz a dwa nie po to rozrzad jest na łańcuchu by go wymieniać co 150tys gdyby tak miało być zastosowali by pasek, w mojej e46 N46B20 nie wymieniałem łańcucha i nie mam podstaw by go wymieniać....piszesz ze to już twój piąty N47 dlaczego? być może już szorował rozrząd :D i w jakim aucie bo z tego co tu widzę to masz obecnie dwa w N47 1 i 3... a ciekawostką jest że użytkownicy tego motoru w W. Brytanii sądzą się z BMW ponieważ naprawiają a problem powraca po trzecie mogę podesłać artykuł z "Auto Świat" gdzie opisany jest "świetny" diesel N47 od BMW

 

Piąty bo pasuje mi ten silnik, mało pali i jest bezawaryjny :cool2: . (pewnie kolejne BMW też będzie go miało)

Naczytałeś się fachowej prasy, która napisze to co się jaj każe i na siłę próbujesz zainteresować nią innych.

To niech się brytyjczycy się sądzą z BMW, może akurat trafi mi się wymiana rozrządu za free, a jak nie to jak już zacznie "szorować" (jak to pięknie nazywasz) to wymienię sobie go jak każdą część eksploatacyjną.

 

Najlepsze jest to, że najwięcej o silniku mają do powiedzenia ludzie, którzy nigdy go nie mieli.... :mad2:

 

BTW jakieś 40% użytkowników e8x i e9x na forum ma silnik N47 - ale Ty przeczytałeś artykuł i jesteś mądrzejszy. :cool2:

Ok nie ma sensu się spierać ja powiem tak gdyby było wszystko z nim ok jak w przypadku N43 czy M57 nie było by koło niego tyle szumu ;) ale każdy robi i uważa jak chce kolega kupi następne BMW z N47 bo go nie zawiódł a ja będę uciekał od niego bo nie chce mięć w razie co problemow ;)

Opublikowano

Ładnie edytowałeś posta :mrgreen: :cool2: (poprzednią wersję też czytałem)

 

Z tą aktualną się zgadzam :cool2:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.