Skocz do zawartości

320d problem przy pelnym skrecie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!

tak jak w temacie. ostatnio przy wyjezdzie z parkingu najpierw obrocilem kierownica (nie pamietam nie bedzie w lewo) na full no i jade i pozniej ladnie odbilo. pozniej obrocilem w prawo na maxa i przy wolnym poruszaniu sie do przodu kierownica nie chciala mi sie "odkrecic" normalnie tylko musialem troche sily uzyc. przy normalnej jezdzie tego problemu nie ma. co to moze byc?? magiel??? bo mialem tydz temu przeglad i kazalem sprawdzic zawieszenie i wszystko bylo ok. dodam jeszcze ze jak jezdze po jakis nierównościach to stuka mi cos w przodzie i czuc tak jakbym nie wiem .. jakbym mial zawieszenie bez poduszek tulei czy nie wiem czego...

Opublikowano
Wiesz, wiedzieć to może i wiemy, ale po co gdybać, zachodzić w głowę, jak wystarczy pojechać na pierwszą lepszą Stację Kontroli Pojazdów i za 20 pln diagnosta postawi auto na szarpaki - i będzie wiadomo jasno, co jest do roboty. Przednie zawieszenie jest proste w 3er jak budowa cepa. A co do skręcania - jesteś pewien, że jadąc na wprost, maglownica jest ustawiona "na środku"? Kiedy robiłeś ostatnio zbieżność? To też sprawdzisz wszystko tylko i wyłącznie na ścieżce diagnostycznej.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Przy

obrocilem kierownica (nie pamietam nie bedzie w lewo) na full
pozniej obrocilem w prawo na maxa i przy wolnym poruszaniu sie do przodu kierownica nie chciala mi sie "odkrecic

Normalnie to trzeba zacząć od podstaw czyli sprawdzić przez specjalistów a nie przez wymieniaczy oleju.

Jak masz dziwne stuki

jak jezdze po jakis nierównościach to stuka mi cos w przodzie

Czyli jakiś problem jest tylko nie zlokalizowany , ale z tym blokowaniem kierownicy to

mogłeś nadwyrężyć tz krzyżak lub jak go zwą : tarcza przegubowa, takie ustrojstwo z Gumy.

Daj znać jak poszło

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
bylem u mechanika na wymianie oleju i przy okazji sprawdzili dobrze zawieszenie.. i stwierdzili ze wlasnie maglownica gdzies musi powoli siadac.. takze pewnie czeka mnie regeneracja
Opublikowano

Kuker witaj !

Piszesz

bylem u mechanika na wymianie oleju i przy okazji sprawdzili dobrze zawieszenie

Czyli jak zrozumiałem że dla mechanika to wymiana oleju to była dla niego główna robota a dla utrzymania dobrej relacji to rzucił okiem na zawieszenie nie licząc nic za tą ekspertyzę ?

Nie czepiam sie ale mam to na myśli czy ta ekspertyza była dobrze zrobiona bo na tej podstawie możesz wywalić sporo kasy.

wystarczy pojechać do zakładu który regeneruje maglownice i sprawdza za darmo ,zdejmą osłony i poruszają by sprawdzić luzy itd

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
no tak sprawdzili mi to za free bo jestem ich czestym klientem. no ale nie sprawdzali az tak jak piszesz ze sciagali jakies oslony. no regeneracja troche kosztuje. narazie jezdze tak a za niedlugo pewnie dam do regeneracji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.