Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Generalnie większość klamotów razem nie wyjdzie tak drogo jak się spodziewałem... Nie bawem podzielę się z Wami moja rozpiską...

 

To wszystko chyba będzie mniej problematyczne niż wymiana rozrządu w N47 :d....

 

A zostanie mi przecież wuchta klamotów na sprzedaż - będzie bardzo dobry bilans cos czuję

Opublikowano
Generalnie większość klamotów razem nie wyjdzie tak drogo jak się spodziewałem... Nie bawem podzielę się z Wami moja rozpiską...

 

To wszystko chyba będzie mniej problematyczne niż wymiana rozrządu w N47 :d....

 

A zostanie mi przecież wuchta klamotów na sprzedaż - będzie bardzo dobry bilans cos czuję

Jesli sądzisz ze w 3.0 nie wymienia sie rozrzadu to gratuluje poziomu wiedzy. Większość części jest wspólna z N47

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Jesli sądzisz ze w 3.0 nie wymienia sie rozrzadu to gratuluje poziomu wiedzy. Większość części jest wspólna z N47

 

z m57tu2 ? chyba coś ci się pomyliło

Tak pomyliło mu się z silnikiem N57 :lol:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Proponuje wsadzic silnik od 50d, dac kompresor Gpower SKII CS od M3, opony od corvette Z06 i skrzynie od Pagani Huyara, na pewno wytrzyma ;)

:mrgreen: :duh:

 

Jesli dla 335d/330d planujecie na "modyfikacje" wydac wiecej niz 20-30 tys to zastanowcie sie czy nie lepiej sprzedac auto i kupic cos mocniejszego ;)

Opublikowano

Jesli sądzisz ze w 3.0 nie wymienia sie rozrzadu to gratuluje poziomu wiedzy. Większość części jest wspólna z N47

 

z m57tu2 ? chyba coś ci się pomyliło

Tak pomyliło mu się z silnikiem N57 :lol:

Nie pomyliło mi sie. Nie pisałem ze chodzi o M57 lecz zwrócenie uwagi ze problem łańcucha dotyczy wszystkich diesli z rozrządem od strony skrzyni a nie tylko N47.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
To napisz konkretnie że chodzi o silnik N57 a nie wrzucasz do jednego wora wszystkie 3.0d. :duh:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Nie pomyliło mi sie. Nie pisałem ze chodzi o M57 lecz zwrócenie uwagi ze problem łańcucha dotyczy wszystkich diesli z rozrządem od strony skrzyni a nie tylko N47.

Już wątek odnośnie awaryjności diesli jest (chyba sam go nawet założyłeś) i nie ma potrzeby przenosić tej dyskusji na inne tematy. Natomiast cała dyskusja tutaj dotyczy przełożenia gratów z 335d do 330d z silnikiem M57TU2 bo takowy posiada założyciel tego wątku.

Opublikowano

na szczęscie w 3 litrowych dislach ten lańcuch jest dość dobry... a usterki sporadyczne/w normie... mogą wynikac np z zaniedbań wymian oleju, albo błędu materiału który oczywiście ma prawo się zdarzyć...

 

A wracając do temuatu, to silnik 3 litrowy wysokoprężny jest identyczny w środku jak ten bi turbo?

I jeszcze pytanie czy kalamoty muszą być od 335d , czy coś przypasuje od 535d?

Opublikowano
na szczęscie w 3 litrowych dislach ten lańcuch jest dość dobry... a usterki sporadyczne/w normie... mogą wynikac np z zaniedbań wymian oleju, albo błędu materiału który oczywiście ma prawo się zdarzyć...

 

A wracając do temuatu, to silnik 3 litrowy jest identyczny w środku jak ten bi turbo?

Tak mi się wydaje, różnica to dwie turbinki i parę innych rzeczy ale goły słupek jest taki sam czyli środek.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
na szczęscie w 3 litrowych dislach ten lańcuch jest dość dobry... a usterki sporadyczne/w normie... mogą wynikac np z zaniedbań wymian oleju, albo błędu materiału który oczywiście ma prawo się zdarzyć...

 

A wracając do temuatu, to silnik 3 litrowy wysokoprężny jest identyczny w środku jak ten bi turbo?

I jeszcze pytanie czy kalamoty muszą być od 335d , czy coś przypasuje od 535d?

Łańcuch górny w N57 jest dokładnie ten sam co w N47 i usterki zdarzają sie tak samo często bo nie ma żadnego powodu by było inaczej, także w serii 7. Nie licząc faktu ze N57 jest o wiele mniej wyprodukowanych i malo o tym słychać

 

A w kwestii rozbudowy zalecam daleko idąca ostrożność bo te silniki tylko pozornie są takie same. Ilośc zmian w budowie i osprzecie jest ogromna.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.