Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam Was serdecznie , mam pytanie czy te wtryski się dużo różnią? czy na pewno będą pasowały?

 

Generalnie wiem,że muszę wymienić (poprawcie jak się mylę)

-turbo

-wtryski

- kolektor dolotowt

-kolektor wydechowy

-komputer ?

- wiązkę?

-tarcze przód z zaciskiskami (felga 17 ponoć da radę)

 

Ma ktoś gdzieś rozpiskę , czym dokładnie się rożni?

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano

z 100KM i 150NM..... watpie, ze wql jakas by byla bo wtryski 30d spokojnie ciagna do 300KM, a twoja turbina dmuchnac na 300KM juz by miala problem. Ale moze kilka koni by dalo.

 

Okej, ale jaki on ma model, a jaki ty masz ?

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano (edytowane)
On ma 330d i ja też mam 330d... Jemu po chipie + filtr kn + wydech dało 305koni i 620Nn ... Mi po chipie + wycinka dpf+ wycinka tłumika końcowego, srodkowego i kata dało 272 konie 650Nn... Czego to może być wina? Wtrysków? A może to wina wydechu na całkowitym przelocie? Edytowane przez alduwiel
Opublikowano (edytowane)

To wymiana turbiny+wtryski 335d+Chip ile może dać mocy?

 

... 100 koni napisałeś? Po wymianie turbiny i wtrysków??? 100 koni i 150Nn to by było coś mega dużo :D

 

A jaką turbinę trzeba dać? Lepiej jedną większą, czy tą bi turbo z 335d ( mam na myśli koszta )

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano

turbo to wybor... wow :shock:

egr bypass to gotowiec

wydech to bym zrobil po calosci + usuniecie kata lub DPF

dolot to bym zwiekszyl kanaly dolotowe i wylotowe, aby turbina miala wiecej spalin :8)

 

Czy jest sens to wszystko robic ? Jak mial bym wypas BMW to tak, ale zwykly turas z 30d po chipie wystarczy. Koszta beda duze. Takie rzeczy to ja widze w za *** ej czarnej E39 w M-pakiecie :norty: .

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano

Tylko po co ci to wszystko jak na "zamulaczu" jeździsz ? będzie Ci tylko więcej paliła.

 

Wydajność seryjnego turbo to pewnie jakieś 320KM. Taką moc da się uzyskać na seryjnych wtryskach. Zależy to oczywiście od kondycji silnika. Również trzeba wziąć pod uwagę, że silnik silnikowi nie równy.

 

PS. z zaworem EGR to chodzi o to żeby zrobić pełny przelot przez niego.

Opublikowano

haha fakt teraz to dopiero zacznie palić hahaha

 

Czyli te rożnice w mocy to by był wynik np złego odlewu kolektora ssącego i nie obrobienia głowicy?( bo wiem ,że te rożnice mocy pomiędzy takimi samymi modelami aut wynikają najczęsciej z winy masowej produkcji ) Czyli wychodzi na to ,że fabrycznie miała mniej mocy za to więcej Nn ? I to nie jest żadna utrata, tylko norma?

To co sciągać głowicę i dać do obrobienia? - kupić kolektor z resztą wydechu bezpośrednio u inż Pachonia ?

Pytam bo chcę zainwestować kasę w to auto , ale gdybam w co ,żeby bez sensu nie stracić kasy

egr bypass dużo da ? warto go zrobic na ten przelot??

 

co do wydechu to już aktualnie nie mam niczego co zwykle w wydechu siedzi... mam teraz całkowity strightpipe (bez kata i dpfa) może to jest winą spadku mocy i przyrostu Nn....

 

to skoro turbo i wtryski dadzą radę do 320 koni to co u mnie jest nie tak,że wychodzi 272konie i 650Nn... Kacpercio wstawił fajne wydruki raportujące przyrost min 8 koni i 30Nn po wstawieniu filtra KN ... ale gdzie reszta koni , skoro po samym wycięciu dpf i kata powinno coś urosnąć... nie chce mi się wierzyć ,że ubytek tylu koni to wina rożnic w odlewach głowicy/kolektora...

Coś musi być jeszcze innego- 30 koni to za duzo...

 

Ja obstawiam na zarąbane syfem wtryski... No bo co innego?

Opublikowano

Np. Zużyty silnik, turbina, przepływka, filtry kiedy wymieniane? Nie tylko wtryski się liczą.

Sprawdziłeś już przebieg? Może tu leży Twój problem (czyli zużyciu w/w podzespołów)

Opublikowano

Zużyty silnik/brak kompresji - odpada... ludzie w starych e46 o przebiegach koło 300tys wyciągali pod 300 koni...

filtr powietrza był nowy firmy filtron

przepływka podobno dobra, ale takie ifo podał komp gościowi podczas strojenia ( bo miał mi ją sprawdzić jak działa)...

turbina dała przyrost 52 koni to chyba dobry wynik ...

 

czyli wymianę wtrysków i turbiny odpuścić , a lepiej wymienić kolektor z wydechem?

Opublikowano
Zużyty silnik/brak kompresji - odpada... ludzie w starych e46 o przebiegach koło 300tys wyciągali pod 300 koni...

filtr powietrza był nowy firmy filtron

przepływka podobno dobra, ale takie ifo podał komp gościowi podczas strojenia ( bo miał mi ją sprawdzić jak działa)...

turbina dała przyrost 52 koni to chyba dobry wynik ...

 

czyli wymianę wtrysków i turbiny odpuścić , a lepiej wymienić kolektor z wydechem?

Jak chcesz to ci sprzedam kompletny kolektor z turbinami z 335d z 2010 roku i osiągniesz swój cel :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

a kolektory na 100% oba trzeba wymienić? może idzie je jakoś przerobić...

 

kacpercio skoro nie będę pierwszy to daj linka , albo kontakt gdzie/kto/jak to zrobił?

 

Ma ktoś gdzieś rozpiskę , czym dokładnie się rożni 330d od 335d?

Opublikowano
a kolektory na 100% oba trzeba wymienić? może idzie je jakoś przerobić...

 

kacpercio skoro nie będę pierwszy to daj linka , albo kontakt gdzie/kto/jak to zrobił?

 

Ma ktoś gdzieś rozpiskę , czym dokładnie się rożni 330d od 335d?

Kolektor wydechowy na 100% trzeba wymienić bo jest całkiem inny jeżeli chodzi o kolektor ssący to jest taki sam do tego potrzebujesz na tym zdjęciu:

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_4988-prowadz-powietrza-lad-instssacejagr/i51077/kL/sN numer 4 i 7

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3985-sterowanie-podcisnieniowe-turbosprez/i51077/kL/sN a z tego diagramu potrzebujesz prawie wszystkie elementy, przetworniki ciśnienie, elektrozaworki, przewody itd, chyba że uda ci się zakupić cały ten osprzęt z jakiegoś silnika.

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3963-turbosprezarka/i51077/kL/sN a z tego diagramu potrzebujesz numer 12 ja mam cały zestaw tzn. kolektor z dwiema turbinami i do tego rury aluminiowe łączące obie turbiny no i oczywiście musisz jeszcze mieć sterownik silnika i to by było na tyle aha jest jeszcze kwestia filtra powietrza bo w 335d jest nie przy silniku tylko w osobnej obudowie i tam też masz przepływkę i jest w takim razie inna pokrywa zaworowa i to chyba też musiałbyś zmienić, także roboty jest sporo ale z tego co się orientuję to jeszcze przeróbki 3.0d na osprzęt z dwoma turbinami 335d jeszcze nie słyszałem ale mogę sie mylić z tego co wiem to taki zestaw został zrobiony przez zespół kolegów kolegi TC z naszego forum i był to silnik 2.0d :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Moderatorzy
Opublikowano
Trzymam kciuki :). Sam o tym myslalem . Zobaczymy jak to wyjdzie
Opublikowano
Trzymam kciuki :). Sam o tym myslalem . Zobaczymy jak to wyjdzie

Ja również trzymam kciuki za pomysł, ja zastanawiam się czy jest możliwość montażu triturbo do 335d i skrzyni ośmiobiegowej.

`

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Hehe to by był dopiero projekt miałbyś istne M 350d ... tym to byś wymiatał nawet porche w turbo... Ale laczek na tył byś musiał dać hmm chyba ze 315 :diabel_faja:

 

Ja chciałem kupić 335d , ale automat mnie odstrasza po tragicznych doświadczeniach jakie przeszedłem... I pomyślałem ,że kupię 330d i zchipuje na 300koni to mi starczy... Starczyło na tydzień :/...

 

na bank trzeba będzie też wymienić sprzęgło (dwumas też? bo chyba jest nowy) ) i teraz pytanie... wiem ,że są jakieś spieki co mają ileś tam tych skrzydeł , dzięki czemu tak nie szarpie... To prawda? czy polecicie mi coś ze sprzęgła?

 

co do kolektora wydechowego to słyszałem, że ponoć je jakoś polerują w środku co niby daje sporo... Wiecie coś o tym?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Hehe to by był dopiero projekt miałbyś istne M 350d ... tym to byś wymiatał nawet porche w turbo... Ale laczek na tył byś musiał dać hmm chyba ze 315 :diabel_faja:

yyy tak tak... :think:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.