Skocz do zawartości

Problem z przepływomierzem czy jednak cos innego??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam na imię Bartek :) Na samym początku przepraszam że już wlazł na forum i nowy temat zakłada ale nie mogłem nic podobnego znaleźć i z ta kontrolka eml która zapala się raz co jakiś czas i błędem przepływomierza którego objawy są nietypowe. A więc objawy są tego typu że podczas jazdy auto potrafi raz na jakiś czas przerwać przy przyspieszaniu i postoju. Czyli np przyspieszając szarpało i dalej przyspieszało. I tak co jakiś czas raz na dwa dni. Szukałem pomocy u mechaników ale ciężko było coś zdiagnozować. Teraz doszło coś takiego ze dojeżdżając np do świateł hamując silnikiem w aucie pojawiała się kontrolka od kontroli trakcji zaraz później kontrolka EML i auto gasło. Po odpaleniu znowu było ok. Pojechałem do mechanika i podłączył pod komputer parę błędów było ale mówił ze ciężko zdiagnozować dokładnie co to będzie. Skasował i staliśmy chwile przy zapalonym aucie i traf chciał że na biegu jałowym silnik przerwał tzn obroty spadły na sekundę i po chwili znowu było wszystko ok. I zaraz mechanik znowu poleciał po komputer podłaczył i wyskoczył błąd przepływomierza. Mechanik stwierdził że do wymiany. Cena 900zł. Stąd że już duzo razy się na mechanikach przejechałem wole zapytać was koledzy co o tym myślicie??? pozdrawiam i bardzo dziekuje za pomoc.
Opublikowano
moze sprobuj odlaczyc przeplywomierz i pojezdzic troche na odlaczonym.nic nie zaszkodzi sprawdzic
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano
Zaraz pojechałem to spr. Najpierw pojeździłem z włączonym przepływomierzem nic złego się nie działo niestety to przerywanie czy kontrolka eml zdąża się raz na jakis czas. I po rozgrzaniu silnika odłaczyłem na wyłączonym przepływomierz i o dziwo żadnej różnicy. Tzn trochę poszalałem chciałem wydusić z niego cokolwiek czy kontrolke eml czy to przerwanie ale nic. Teraz pytanie czy to normalne ze zadnej róznicy z podłączonym i odłączonym przepływomierzem nie odczułem??
Opublikowano

Bartekino witaj !

Piszesz

zaraz mechanik znowu poleciał po komputer podłaczył

Jakim programem to sprawdzał bo jak jakimś uniwersalnym do wszystkich aut to wyniki mogą być takie sobie.

Z twojego opisu to nie wygląda na typowe objawy uszkodzonej przepływki chyba że wchodzą w grę uszkodzone kabelki czy wtyczka co okazjonalnie może zakłócać pracę przepływki.

Na zaprzyjaźnionym forum w tym temacie sporo napisali . może i Tobie z tego coś się może przydać:

 

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=134424

Przyjemnej lektury.

Pozdrawiam

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Bartekino witaj !

Piszesz

zaraz mechanik znowu poleciał po komputer podłaczył

Jakim programem to sprawdzał bo jak jakimś uniwersalnym do wszystkich aut to wyniki mogą być takie sobie.

Z twojego opisu to nie wygląda na typowe objawy uszkodzonej przepływki chyba że wchodzą w grę uszkodzone kabelki czy wtyczka co okazjonalnie może zakłócać pracę przepływki.

Na zaprzyjaźnionym forum w tym temacie sporo napisali . może i Tobie z tego coś się może przydać:

 

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=134424

Przyjemnej lektury.

Pozdrawiam

Dziekuje bardzo :) czytałem już to. Ogólnie dużo szukałem na google o tym wszystkim... Co do programu to nie wiem jakiego używał ale nie korzystał z laptopa tylko urządzenia dotykowego. Wyskakiwało mu tam obrazkowe wybory wtyczek czy okrągła czy obd2 itp. Wszystko po polsku. Błąd po przerwaniu i podłączeniu na nowo również wyskoczył po polsku. Co myślicie o tym żeby parę dni pojeździć z wypięta wtyczka od przepływomierza?? i zobaczyć czy przerywania i ta kontrolka eml będą się zdarzały,,,,

Opublikowano

Ja osobiście to bym wypiął przepływomierz i przez kilka dni zobaczył co się dzieje chociaż na to nie stawiam ale najprostsza diagnostyka w warunkach amatorskich.

bez przepływki to silnik powinien normalnie pracować ale trochę więcej palić.

W takich przypadkach to coś się możne zawieszać albo kable złamane tub coś w tym rodzaju.

Weekend to tu może jeszcze chłopaki wpadną z takim przypadkiem.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Uuu 200% to już coś heh :) a powiedz mi bo bład przepływomierza wywalił po tym jak silnik przerwał stabilną prace na postoju na sekundę to też faktycznie może broić ta przepustnica??
Opublikowano
Hmm chyba kupie w takim razie ten przepływomierz i zobaczymy :) martwi mnie tylko jedno dla czego błąd eml i kontrola trakcji zapala się tylko raz na powiedzmy tydzień i wyłącznie przy puszczeniu gazu i hamowaniu silnikiem (automat) nigdy przy normalnej jeździe czyli przyspieszaniu czy zmiany biegów...
Opublikowano
Uuu nie przeczytałem ze zrozumieniem poprzedniej odp ;) czyli za zapalająca sie kontrolkę eml i kontroli trakcji odpowiedzialna jest przepustnica która należy wymienić :) to po pierwsze a powiedz mi co z tym błędem przepływomierza?? może go powodować przepustnica?? aaa i czy tej przepustnicy nie idzie wyczyścić żeby jeszcze trochę pożyła?? :)
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. EML po przeczyszczeniu znikł ale problem z przerywaniem jeszcze nierozwiązany. Zauważyłem kolejną rzecz która pewnie jest spowodowana uszkodzeniem tego czegoś co prędzej opisywałem czyli przerywania raz na jakiś czas. Auto po odpaleniu chodzi na biegu jałowym i po jakimś czasie sam gaśnie. Gaśniecie jest takie jak bym go kluczykiem zgasił. Bez żadnego spadku/falowaniu obrotów itp. Po prostu gaśnie i zapalają się kontrolki tak jak na zapłonie. Gdzie szukać problemu bo już naprawdę mam pomału dosyć...
Opublikowano
Witam, wymień czujnik położenia wału korbowego to on jest przyczyną gaśnięcia silnika i szarpania w trakcie przyspieszania lub hamowania silnikiem i to on odpowiada za błędne wskazania przepływomierza, ten sam temat przerabiałem w swojej starej E36 z tym samym silnikiem co u Ciebie. Tylko nie kupuj żadnych zamienników tylko Hellę lub Siemensa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.