Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bmw 131tys przebiegu dzis sprawdzilem czy wszystko wporzo z intercoolerem i jest ok :D Ale zauważylem następny problem.oto on

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b0f1e06d171d40b4.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13b09594f804719e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e2ed5ddd9ad20c36.html

A turbinie zauwazylem pocenie sie :cry: i krople oleju.Natomiast nie zauwazylem spadku mocy ani zeby kopcil co moze byc spodowane pocnię sie turbo.

Od czego trzeba zacząc zeby zdjagnozowac co jest nie tak???? :mad2:

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zacząć trzeba od sprawdzenia uszczelki pokrywy zaworów czy nie przepuszcza gdzies oleju bo ona jest najwyżej. nie panikuj :D
Opublikowano
jest dpf u Ciebie???? jesli jest sprawdz czy nie ma bledu nadcisnienia w wydechu!! mozebyc to zez przytkana odma !! wymieniales przy zmianie oleju ??
Opublikowano
odme dobrze wymienic co 60 tys. jak sie zatka to wypycha olej wszedzie. a z olejem w turbo to powaznie trzeba.... zeby przypadkiem nie zachorowal... na wscieklego diesla.. sprawdz czy przed egr masz klape gaszaca. ewentualnie opanuj zatykanie szmata dolotu.... tak na wszelki wypadek!! widze kolego ze troche masz problemow z ta jedynka... az mi sie w ten przebieg wierzyc nie chce....
Opublikowano
spokojnie turbo latwo sie wymienia... pozatym podomno to wada tych silnikow.... a plukales silnik przed wymiana oleju ?? zrob to nast. razem ladnie oczyscisz wszystkie kanaly olejowe wymien tez odme... moze pomoze.... a moze juz za pozno... ale odme tak czy tak zrob. plukanie tez!
Opublikowano (edytowane)
1 byla serwisowana sa wbijane serwisy.z przeb 95tys przyjechala do PLN w 2010.Jak ja kuplem to było 124TYS jeden wlasciciel w PLN jA jestem drugim .Ale widze ze ta moja 1 ma niezlego buta i czasem mysle czy niema zalozonego chipa z 122km na 163km poprzedni wlasciciel mowil ze nic nie zakladal.Ja mu troche niewierze sprawdze to niedlugo na chamowni.Ja akurat jestem osoba ktora nie lubi modyfikacji i wolalbym zeby byla nietykana .ale jezeli jest chip to mam nadzieje ze jest db i zrobiony przez db fachowca,wiem i czytalem duzo ze lubia wlasnie jedynki przerabiac.Jezeli chodzi o BMW to jest moja pierwsza fura z tej marki i zaczynaj sie problemy.Oto moja jedynka Edytowane przez e-klasa
Opublikowano
Olej wymienialem i wszystkie filtry zaraz po zakupie auta czyli 4mies temu..Płukania nie robilem bo niemyslalem ze trzeba tak robic.dzieki za podpowiedzi Cypisek :cool2:
Opublikowano
zawsze płucze dobre smarowanie to podstawa.... pamiętaj o odmie!! silnik ma trochę zapasu mocy to można poprawiać śmiało... ;) co do twojego auta... musisz mieć 1 komplet oryginalnych kół bo na tych na których masz teraz auto nikt Ci dobrze geometrii kół nie zrobi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak dobrze widzielm na jednym z zdjeciu puscila rura od egr do ic ,koszt jej w aso took 700zl czesto padaj w 3 er i 5er...

No troche masz znia przygod...

Opublikowano
Czy odmę mozna wymyc, wyczyscic czy jest wogole taka mozliwosc czy moze kupić nowa z tego co wiem to jest tam filter i seperator tak :?:
Opublikowano

W odmie jest separatator, plastikowy. Wyjąc, obejrzeć, wyczyścić.

 

A co do pocącej się turbiny, wprawdzie silnik trochę inny, trochę inne usytuowanie, ale ... przy zakupie Pan w ASO przepowiedział kończącą się turbinę, bo się poci.

Turbina przejeździła 2 lata, około 50 tysi i nadal się poci, bo ... kapały na nią resztki oleju z dolotu IC, bo przepuszczała uszczelka wartości 50 PLN.

Dopatrzył się tego z czwarty mechanik po 2 latach użytkowania.

 

Tak więc polecam bardzo dokładnie sprawdzić zanim zapadnie decyzja o ewentualnej wymianie turbiny.

Opublikowano
jezeli byla by to uszczelka pokrywy zaworow to by komora gorna silnika byla ochlapana od oleju :?

Mylisz się olej zagrzany sobie bardzo łatwo spływa i te górne ściany silnika nie zawsze są brudne, dopiero go widać jak napotka przeszkodę. Pościagaj osłony plastikowe i na ciepłym odpalonym siniku musisz dobrze posprawdzać palcami czy nie robi się gdzies tłusto na wysokości uszczelki.

Opublikowano
przeciez to rura doprowadzajaca pow. do turbiny... ciut wyzej wchodzi odpowietrzenie silnika...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.