Skocz do zawartości

Wtryskiwacze e36 320i b"Ę"zyna bez gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zastanawiam się czy regeneruje lub przynajmniej sprawdza w jakiś serwisie te wtryskiwacze bosh bęzyna http://images.gasgoo.com/MiMwMDRfMDA0IzAxMTQ2MjIwMA--/auto-part-bmw-injection-valve-oe-0280150415-280150415-0-280-150-415-13641730060-13-64-1-730-060.jpg

Czy ktoś może podać jakiś uczciwy serwis ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście że się sprawdza na wydajność i rozpylanie.Czyści się je ultradzwiękami.Niestety nie jest zbyt wiele warsztatów które się tym zajmują.Musisz szukać firm na necie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
a jaki masz kłopot kolego,że podejrzewasz wtryski?

 

Jako tako nie mam problemu choć mieszankę mam trochę za bogatą - czuć ,dużo sadzy na końcówce tłumika, jest kilka innych przyczyn mieszanki za bogatej , sondy, przepływka, jeśli koszty takiej regeneracji - czyszczenia nie są spore to bym wtryski dał do zrobienia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może najpierw diagnoza komputerowa,zaoszczędzisz grosza i nerwów.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Kolego daj spokój tym wtryskom,według mnie problemem jest czujnik wałka rozrządu i dlatego auto jest słabe

pisałem abyś zajrzał do wtyczki od czujnika i zobaczył stan izolacji przewodów

i jak z tą przepływką,jeżdzisz na oryginalnej?

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Tak na przepływce jeżdżę oryginalnej, używanej ale oryginalnej - zamiennik nie działa, a żebym sobie to utrwalił raz na zawsze to naiwnie nadziałem się na podrabiany czujnik położenia wału!!!! Oczywiście też nie działał.

 

JAK MAM zdiagnozować czujnik wałka rozrządu ?? Panowie nie kupię już podróbki !! ( po co to produkują?) Oryginał kosztuje 260żł a nie mam pewności że czujnik wałka rozrządu przyniesie jakąś poprawę.

 

Ostatnio gdy majstrowałem przy czujniku wałku r. sprawdziłem cewkę vanosa ( ten zawór który podpina się pod listwę wtryskiwaczy) sprawdzenie polegało na pomiarze napięcia na zaciskach przy wyłączonym silniku na zapłonie, załączonym silniku i na obrotach. Okazuje się że BBRRAAKK napięcia!!! Jak to? Czemu tak to? :shock:

Jak ten czujnik - cewka działa ? vanos pośrednio pobudza prąd na cewce dając sygnał do kopa czy komp steruje vansem poprzez cewkę ? Chyba jednak to drugie ale jak ma to czymkolwiek sterować jak niema tam sygnału.

  • 3 lata później...
Opublikowano

Panowie zauważyłem że mam na minusie korekty długo terminowe, po skasowaniu adaptacji i przejechaniu 900km korekty długo terminowe -10 na banku 2 i -9 na banku 1. Ciekawostko jest dla mnie jak otworzę zawór przy filtrze powietrza od kolektora (chyba), a mianowicie na banku 1 korekty KRUTKOTERMINOWE z minusa wchodza na plus, a z banku 2 stoją w miejscu tzn. - 20, nie zmieniają się. tzn ze co? któryś wtrysk z banku 2 leje? Czemu w ogóle są korekty na minusie? Wtrysk nr 2 cyka głośno na wolnych.


Zdjecia po skasowanej adaptacji 3 min na wolnych obrotach:


https://drive.google.com/file/d/1PlcjjMM9ncq4FJCWcVJD2BYnyxsT1LAS/view?usp=drivesdk

view?usp=drivesdk


https://drive.google.com/file/d/1J1NdtwzIIdXLH-U-nq7IObNGQcczzIqf/view?usp=drivesdk

view?usp=drivesdk


https://drive.google.com/file/d/1mGfwnsX0oHyXcyCa_HuesROu6xK-ARYA/view?usp=drivesdk

view?usp=drivesdk



KTOŚ POMOŻE?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.