Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czyli w sumie 290 tys. i nic poza uszczelką głowicy i częściami eksploatacyjnymi nie wymieniałeś , rozrząd fabryczny ? :cool2:

 

 

to ma według VIN-U: "10/2008 E91N 320d Touring N47 Europa Kierownica z lewej strony N"

wszystko w oryginale, rozrząd to łańcuch, tam się nie zagląda raczej!!!

wymieniałem wszystkie elementy do ustawiania geometrii z przodu i tyłu z powodu nie możliwości ich regulowania.

olej z filtrem oleju i powietrza co 12-13 tysięcy

filtr paliwa i kabiny co drugą lub trzecia wymianę oleju, w zależności jaki odstęp czasu.

klocki, szczęki, płyny, itp.....

jazda różna: od spokojnej do bardzo ostrej, w zależności od potrzeby i nastrojenia

droga mieszana: ale tras dużo: Białoruś, Ukraina, Niemcy, Czechy, Słowacja, Austria, Belgia, Holandia, Dania, Francja, Włochy,

Paliwo: 60% z białorusi reszta w Polsce i innych krajach.

to moje najlepsze z aut jakie posiadałem...... a miałem ich w przeciągu 16 lat:

wartburg, golf II, e30, passat b3, audi a4, mercedes 123, e39, citrone c5, E91 2006, hilux, OBECNE

najgorsze to: citroen i hilux :duh:

najlepsze OBECNE i pozostałe BMW e30 2,7Eta 129KM z gazem; e36 2,8 193KM sama benzyna; E91 320d 130kW

spoko: mercedes a4

Opublikowano
W modelach N57 i N47 do rozrządu się zagląda. I nasluchuje czy nie szura.

 

szczerze mówiąc nie jestem specjalistą, moja wiedza w tym temacie jest taka, że łańcuch jak pada to koniec silnika!!!

ale Masz na myśli szuranie łańcucha???

żadnych niepokojących dźwięków niema!

tylko furczy przy gaszeniu i jak ostro przyśpieszam to buczy :arrow: :arrow: czyli plecionka, już sprawdzałem

na wymianę jadę w przyszłym tygodniu

Opublikowano

Silniki które wymieniłem maja wadę konstrukcyjna/materiałowa. Skutkuje to czasem krótką żywotności łańcucha. Niektórzy słyszą szuranie już nawet po kilku tyś km od nowości. U ciebie jest jak słyszę ok, ale miej temat na uwadze. Po wymianie łańcucha nie słyszałem by problem powrócił. Są dostępne zmodyfikowane części. Niestety wymiana rozrządu jest dość droga, bo jest on od strony skrzyni biegow w tych silnikach koszt 3,5-4,5 tys. Współcześnie jest całkiem sporo silników które maja problem z łańcuchami rozrządu. N p. Vw 1,4 tsi.

 

Jeśli wymienisz łańcuch zanim się on zerwie to będziesz się cieszył silnikiem jeszcze bardzo długo.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
K8v8Mwysłałem do Ciebie wiadomość na priva. Bardzo proszę o kontakt. Pozdrawiam
Larsen
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli w sumie 290 tys. i nic poza uszczelką głowicy i częściami eksploatacyjnymi nie wymieniałeś , rozrząd fabryczny ? :cool2:

 

 

to ma według VIN-U: "10/2008 E91N 320d Touring N47 Europa Kierownica z lewej strony N"

wszystko w oryginale, rozrząd to łańcuch, tam się nie zagląda raczej!!!

wymieniałem wszystkie elementy do ustawiania geometrii z przodu i tyłu z powodu nie możliwości ich regulowania.

olej z filtrem oleju i powietrza co 12-13 tysięcy

filtr paliwa i kabiny co drugą lub trzecia wymianę oleju, w zależności jaki odstęp czasu.

klocki, szczęki, płyny, itp.....

jazda różna: od spokojnej do bardzo ostrej, w zależności od potrzeby i nastrojenia

droga mieszana: ale tras dużo: Białoruś, Ukraina, Niemcy, Czechy, Słowacja, Austria, Belgia, Holandia, Dania, Francja, Włochy,

Paliwo: 60% z białorusi reszta w Polsce i innych krajach.

to moje najlepsze z aut jakie posiadałem...... a miałem ich w przeciągu 16 lat:

wartburg, golf II, e30, passat b3, audi a4, mercedes 123, e39, citrone c5, E91 2006, hilux, OBECNE

najgorsze to: citroen i hilux :duh:

najlepsze OBECNE i pozostałe BMW e30 2,7Eta 129KM z gazem; e36 2,8 193KM sama benzyna; E91 320d 130kW

spoko: mercedes a4

Jeżeli pierwszy właściciel nie wymieniał rozrządu to , dowód na dużą rozpiętość w trwałości rozrządu w N47 ( jednym łańcuch się zerwał po 100-pare tys. a inni przejeżdżają ponad 300tys. bez niepokojących objawów :shock: ) . W 10/2008r chyba mógł być zamontowany silnik zarówno N47D20A jak już poprawiony N47D20C .

Z jakim oznaczeniem jest Twój silnik ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po intensywności nagłośnionych tematów rozrządu ,byłem przekonany że ten problem procentowa dotyczy zdecydowanie większego grona użytkowników N47.
Opublikowano
Po intensywności nagłośnionych tematów rozrządu ,byłem przekonany że ten problem procentowa dotyczy zdecydowanie większego grona użytkowników N47.

Silników N47 zostało wyprodukowane już kilka milionów. Gdyby problem był dużo częstszy to serwis niczym innym by się nie zajmował. A łańcuchy byłyby na zapisy. W ASO w którym serwisuję auto mieli jak dotąd dwa przypadki.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.