Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem nowy na forum i witam wszystkich.

Chciałbym przedstawić moja przygode, problem z 136KM. Samochód sprowadzony miesiąc temu z NL przez pierwszy tydzien wszystko ok, po czym pozyczyłem ojcu na jeden dzien zrobił moze z 100 km (raczej wiecej jak 90 nie jeździ :shock: ) po oddaniu totalny spadek mocy, przy 2000 tys obrotow nie chce sie rozpędzać od 2600 zaczyna troche ciagnac. Na biegu jałowym przy gazowaniu zaczął poszczać czarna chmurę, spróbowałem pojeździć na wyższych obrotach, i jakby mu sie poprawiło, ale nie do konca, ponieważ jakby puścił tłumik pod samochodem nie widac ze dmucha ale jak podniosłem maskę w komorze silnika widać po przy gazowaniu trochę spalin a jak stoje w korku to czuć w kabinie. I jeszcze jedno czy ten wąż gruby od turbiny powinien być miękki jak sie przygazuje?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odnośnie spalin to zapewne masz do wymiany złącze elastyczne wydechu, powszechny temat, podjedź do tłumikarzy. Odnośnie braków mocy wpisz w wyszukiarkę spadek mocy w silnikach m47/m57 i miłej lektury :mrgreen: polecam w pierwszej kolejności wymienić wężyki podciśnienia i wyczyścić filtr zaworka sterowania zmienną geometrią turbiny.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.