Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Z góry mówię, że szukałem takiego tematu lecz niestety nie mogłem znaleźć a wydaje mi się, że kiedyś był poruszany. Przechodząc do rzeczy chciałbym się dowiedzieć co by trzeba było wymieniać robiąc swapa z m47 na m47n2 (o ile się nie myle to m47 ma 163km a m47n2 177km-polift jeżeli się myle to chodzi mi o swap z e90 na e90lci 2.0d) Jaki był by koszt takiej wymiany pi razy drzwi oraz czy jest dużo pierdzielenia (nie tego mechanicznego tylko, żeby ze soba wszystko wspolgralo dobrze. Ogólnie interesuje mnie to czym się różnia (jakie części mechaniczne pasuja jakie nie, o ile wgl coś pasuje) i co trzeba dokupić.

Gdyby taki temat już się pojawił prosze o odesłanie do wątku.

Pozdrawiam.

Edytowane przez kubaj123
Opublikowano
racja jest tez 184km a więc czy ktoś się orientuję co do swapa na ten 177km oraz na ten 184km
Opublikowano

Paaanie, masakra. Prócz silnika do wymiany masz skrzynię, wał (inna długość skrzyni) a być może nawet dyferencjał, nie pamiętam czy przełożenie przypadkiem tez nie jest inne. Nie wspomnę o całym osprzęcie, w tym sprężarce klimatyzacji turbo, wiązce. Wydech to już przy tym wszystkim pikuś.

 

Jak już tak rzeźbić, to lepiej na 3 litrowego diesla. Ubabrasz się przy tym bardzo podobnie. N47 ma lepszy potencjał jeżeli chodzi o moc, ale rzeźba nie jest tego warta ani trochę.

 

Co chcesz osiągnąć takim swapem?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam.

Przechodząc do rzeczy chciałbym się dowiedzieć co by trzeba było wymieniać robiąc swapa z m47 na m47n2 (o ile się nie myle to m47 ma 163km a m47n2 177km-.

Chyba chodzi o swap z M47 na N47 (przeciez M47T2 i M47N2 ma 163km -takie info znalalzlem, ze to roznica w oznaczeniu zaleznie od rocznika) a N47 to juz co innego

Opublikowano
najprościej mówiąc, mam 2.0d 163km, czy dużo jest roboty i co trzeba wymienic robiąc swapa na 2.0d tego 177km lub 184. Pytam się ponieważ czasami słyszałem ze to wcale nie jest aż tak dużo roboty gdyż te silniki podobno różnią sie drobnostkami w osprzęcie oraz jakimiś pierdołami, nie wiem nie znam się dla tego polegam na was :]
Opublikowano
Na angielskiej wikipedii wyczytałem, że 163, 177 oraz 184km ogolnie to jest praktycznie ten sam silnik ale nie podaja roznic, jak patrzyłem ciśnienie wtrysku jest to samo, sprezanie jest to samo, doładowanie tak samo. Możliwe, że różnią sie tylko mapą silnika?
Opublikowano

najtaniej ten swap będzie zrobić sprzedając obecne auto i kupić nowsze najlepiej LCI. Wtedy poza silnikiem będziesz miał wiele więcej korzyści.

A ty posiadasz silnik M47 o mocy 163 KM, który czasami występował w wersji zdławionej do 150 (zazwyczaj flotowe auta). Ten który byś chciał mieć to N47 tak jak pisał Rufio 177 KM, 184 i chyba 163 w wersji ED.

Opublikowano

Pomyliło Ci się z M47N (150KM) montowanym w E46 oraz M47N2 (163KM) w E9x , tutaj faktycznie silnik różni się tylko częścią osprzętu.

 

Swap na N47 z M47N2 byłby ciekawym ewenementem. Nasz ulubiony forumowicz K8v8M zapewne bardzo by się ucieszył :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Opublikowano
mój M47 miał 150 KM, w krajach Beneluksu często spotykane ze względów podatkowych. Opcja Layout engine w Vinie. K8V8M faktycznie byłby zachwycony. :cool2:
Opublikowano
kolego silnik n47 w e9xx 177 KM w wersji poliftowej to całkowicie nowa jednostka i przede wszystkim aluminiowa a nie żeliwna jak w wersji M47 i tak jak ci koledzy opisali różni się praktycznie wszystkim wliczając osprzęt tak że wszelkie przeróbki mijają się z celem i sa nieopłacalne,no chyba że ktoś podarował ci n47 wraz z osprzętem masz dużo czasu i pieniedzy to wypatrosz twoją bunię i się baw ale powiem szczerze skórka za wyprawkę :D.Aie jeśli dostałeś na urodziny 3.0 z osprzętem wtedy podwijaj rękawy i do roboty :D
Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
Opublikowano

Tak na prawdę to po co robić taki zabieg ze 163 KM na 177 czy nawet na 184 KM .

Lepiej zrobić program i ze 163 KM zrobi się ok. 200 KM koszty nie wielkie a efekt i radość z jazdy odczuwalna od razu :P

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Dzięki wielkie za wszystkie wskazówki, zostaje przy swoim 163km. Co do Chip'a miałem zrobionego na 212km ale niestety barany z bmw nie spytały się czy mogą wgrać nowy soft na przeglądzie dla tego też wszystko poszło sie gonić i z powrotem mam 163km. Tak profilaktycznie pytałem ile jest z tym roboty. Jeszcze raz dzięki wielkie. Poprawie tutuł tmatu jakby ktoś potrzebował takich informacji w przyszłości :]
Opublikowano

Jeśli robiłeś chip u dobrego tunera to pewnie ma program do Twojego auta i powinien go wgrać ponownie za niewielka opłatą .

Ja dzwoniąc do swojego uzyskałem informację ,że za 100 zł . może w razie takiego przypadku go wgrać ponownie .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
W moim przypadku jeschałem specialnie z Łodzi do Krakowa do V-techu gdyż wtedy jeszcze w łodzi nie było żadnego oddziału, ale nawet nie wiedzialem ze da rade tak zrobić. Z drugiej strony chipowałem to jakies 3-4 lata temu więc pewno już poszło w niepamięć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.