Skocz do zawartości

F10/11 geometria


Lassar

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Ja jako pierwsze opony zimowe też miałem Dunlopy WinterSport 3D.

Przez pierwszy sezon było OK, ale już w drugim się wyząbkowały i wylądowały na śmietniku, zostały zamienione na Conti WinterContact, które w F11 mam do dzisiaj.


I te Dunlopy to były jedyne RunFlat, z którymi miałem problemy.

Wszystkie pozostałe RunFlat wspominam dobrze (może poza Bridgestone Turanza, które żona ma w F48 - bo są dość głośne i twarde, ale fakt, że auto prowadzi się bezbłędnie).


Tak więc problemy z geometrią i prowadzeniem - to niekoniecznie kwestia RunFlat, a często konkretnych opon (modelu)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Jezeli przy jezdzie na wprost kierownica jest odchylona w lewo o kilka stopni to koryguje sie to zbierznoscia czy kalibracja czujnika? Jak to jest w F10? Mam active steering. Na forum wyczytalem ze wszystkie f10 majace AS mają tylną oś skretna, u mnie po vin jest tylko S2VH czyli integral active front steering. Pytam bo mam wlasnie kiere lekko w lewo i nie wiem czy pierw kalibracja i dopiero zbieżność czy sama zbieżność to koryguje. Bledow brak.

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli przy jezdzie na wprost kierownica jest odchylona w lewo o kilka stopni to koryguje sie to zbierznoscia czy kalibracja czujnika? Jak to jest w F10? Mam active steering. Na forum wyczytalem ze wszystkie f10 majace AS mają tylną oś skretna, u mnie po vin jest tylko S2VH czyli integral active front steering. Pytam bo mam wlasnie kiere lekko w lewo i nie wiem czy pierw kalibracja i dopiero zbieżność czy sama zbieżność to koryguje. Bledow brak.


Geometrię proponuje zrobić i problem zniknie.

Zasuwik w Piasecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam

Panowie mam pytanie do znawców tematu geometrii, na poniższym zdjęciu jak widać kąt nachylenia przedniego lewego koła wynosi plus 26min . Moje pytanie jest następujące jaki wahacz kupić , z regulowanym kątem czy odrazu wahacz z minus 30min


Pozdrawiam

Tomek


http://i63.tinypic.com/iz224x.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Mogę otrzymać jakąś odpowiedź na wyżej zadne pytanie ?

 

Regulowany to będzie zamiennik od Meyle: https://www.cartech-one.co.uk/en/product/170489-wishbone-arm?gclid=CjwKCAjwp7baBRBIEiwAPtjwxDMyYKVtMHenFok3hEDj4MU8RRGRWrfkhjAGDrCLQCK43u5iJc4G0xoCJc0QAvD_BwE


Ori będzie -30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Słyszałem że Bayern Service w tuchomiu ma dobry sprzęt, ale tego u nich nie robiłem. Sam jestem przed wymianą amortyzatorów i chcę się do nich wybrać na zbieżność po wymianie. Jak byś robił u nich daj znać jak ogarniają temat. Ciężko u nas w Trójmieście z dobrym miejscem do serwisowania auta. Bujam się od dawna z wibracjami w zakresie100-140. I nikt jeszcze nie wystawił konkretnej przyczyny. Koła, wał wyważone, nowe hamulce ori, jedna Piasta bo delikatnie szumiała i jak było tak jest.
Paweł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.