Skocz do zawartości

e34 m50b25 nie dziala na wszystkie cylindry, nie wkreca sie


gensty

Rekomendowane odpowiedzi

mam nastepujacy problem:

 

samochód w pewnym momencie na trasie stracil moc, strzelał, na wolnych wkrecal sie maks 4,5tys, pod obciazeniem 2tys, to samo na benzie i na gazie z tym ze na gazie troche lepiej (sekwencja zalozona rok temu, do tej pory wszystko ok). Po odpieciu przeplywki troche lepiej.

 

I tu zaczyna sie jazda - podjechalem do mechanika , skasowalismy bledy, nic sie nie zmienilo, po czym przejechalismy sie i auto w pewnym momencie sie naprawilo :o

 

tydzien pozniej ten sam problem

 

auto zdazylismy tylko wprowadzic na kanal i sie naprawilo....

 

macie jakies pomysly co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To nie mechanik tylko kasowacz błedów a ty niestety dałeś się nabić w butelkę odjeżdżając bez żadnej diagnozy.Jakie błędy się wyświetliły?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o diagnostykę błędów bmki e34 za dużo jeszcze nie mają do powiedzenia. Kolego miałem podobny problem. Sprawdź tak:

 

1.rurę między przepływką a przepustnicą czy nie jest popękana.

2.fajki między cewkami a świecami czy nie są zmurszałe.

3.krokowiec

4.przepływomierz (jeśli jesteś pewny że działa zrób viewtopic.php?f=71&t=218601)

 

u mnie wszystko sie naprawiło

No risk No fun...

http://imageshack.us/a/img51/6193/kbua.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

update:

 

po wyjeciu fajek okazalo sie ze na jednej swiecy jest pelno oleju, po wyczyszczeniu auto znowu zaczelo dzialac, potem znow przestalo wiec wymienilem uszczelki pod pokrywa zaworów, niestety nie wyeliminowalo to problemu, co dalej sprawdzac?

 

po podpinaniu na kompa wyskakiwal tylko blad przeplywomierza, ale byl odpinany przed diagnostyka wiec raczej to nie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reset kompa.

 

Wielu ludzi popełnia ten błąd ,ze odłącza aku na pare chwil i wydaje im się,ze to prawidłowo wykonany reset DME . Niestety , jest to nieco bardziej złożona procedura -

1) odłączamy aku - najpierw minus , potem plus

2) zabezpieczamy aku ,zeby kable w zaden sposób go nie dotkneły wywołujac spiecie

3) przekrecamy stacyjke w pozycje 2

4) teraz musimy połączyc kable aku na przynajmniej 10 minut - to spowoduje zresetowanie kondensatorka ECU/TCU

5) po upływie tych, dajmy na to 15 minut , wyjmujemy kluczyk ze stacyjki, na nowo podłączamy aku :" + "potem " - "

6) uruchamiamy silnik i pozwalamy mu chodzic na biegu jałowym przez 5 minut

7) wyłączamy go na , ponownie, 5 minut

8) teraz uruchamiamy ponownie i ruszamy - na najnizszym mozliwym biegu

( zaleznie od typu skrzyni ) przyspieszamy przez cały zakres obrotów( do przynajmniej 5000 rpm) i potem pozwalamy autu samodzielnie wytracic obroty az do obrotów biegu jalowego - i tak trzykrotnie

9) nastepnie znów zatrzymujemu auto i pozwalamy pracowac na biegu jałowym przez 5 minut

No risk No fun...

http://imageshack.us/a/img51/6193/kbua.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.