Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. dzisiaj jestem po wymianie uszczelki pod klawiaturą ponieważ miałem wyciek oleju przy zagrzanym silniku kapało na katalizator i wydobywał się dym z pod maski. Wszystko fajnie wymienione przejechałem 30 km ostro i patrze a tu jeszcze kapie płyn chłodniczy na katalizator gdzieś z góry nad turbiną z tyłu. kto wie czy jest tam może jakiś wąż lub rura która może być uszkodzona? teraz mam wszystko złożone i nie bardzo mogę zaglądnąć skąd to kapie. Dym dostaje się nawet przez nawiew do auta.

 

Jeśli ktoś miał podobny przypadek że płyn kapał na katalizator i pojawiał się biały dym z pod maski proszę o pomoc.

Pozdrawiam Kuba:)
Opublikowano
Witam. dzisiaj jestem po wymianie uszczelki pod klawiaturą ponieważ miałem wyciek oleju przy zagrzanym silniku kapało na katalizator i wydobywał się dym z pod maski. Wszystko fajnie wymienione przejechałem 30 km ostro i patrze a tu jeszcze kapie płyn chłodniczy na katalizator gdzieś z góry nad turbiną z tyłu. kto wie czy jest tam może jakiś wąż lub rura która może być uszkodzona? teraz mam wszystko złożone i nie bardzo mogę zaglądnąć skąd to kapie. Dym dostaje się nawet przez nawiew do auta.

 

Jeśli ktoś miał podobny przypadek że płyn kapał na katalizator i pojawiał się biały dym z pod maski proszę o pomoc.

 

Możliwe że to może też cieknąć przez króciec pod kolektorem ssącym ale możliwe ze kapanie byłoby widoczne od strony turbiny ?

Pozdrawiam Kuba:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.