Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam szansę kupić BMW 330D E91 z 2010r.

 

Ma on oryginalny przebieg 201 000km. Auto jest poleasingowe tak więc przebieg jest w 100% oryginalny.

Było również do samego konca serwisowane w ASO Inchape w Warszawie.

Do wglądu faktury za każdy przegląd.

Zawsze miało każdą pierdołe wymienianą na czas i w ASO.

Auto było firmowe i zrobiło tyle kilometrów najprawdopodobniej latając po trasach.

 

Wszystko jest zrobione tak jak powinno.

 

Czy przy przebiegu powyżej 200k w taki aucie nie zaczą się sypać podzespoły? Wymiana turbiny i tego typu rzeczy?

Jakie przebiegi osiągają 330d 245KM?

 

 

Pozdrawiam

Michał

Opublikowano

Hmm ja podobny dylemat mialem 3 lata temu, z salonu (ale uzywana) 3.0d ze wszystkimi rachunkami, serwisowana do konca 1 wlasciciel itp. Miala wtedy 140.000, obecnie ma 200.000 z groszem, turbiny nie slychac - choc podobno im blizej 200k tym trzeba bardziej sie liczyc z wymiana, wtryski trzymaja, oleju nic nie bierze..

Auto bardzo bezawaryjne, przez ten czas nic sie nie zepsulo, uzywany jako auto na codzien wiec nie oszczędzany jakos za bardzo:)

Poczytaj o awaryjności tych jednostek, jednak pamietaj ze kupno z salonu uzywki zawsze bedzie kosztowniejsze niz od prywatnej osoby, ale za to dostajesz auto pewniejsze.

Od handlarzy każde jedno 3.0d ma ladnie ponad 250kkm wiec myślę ze warto sie zainteresowac ta e91.

Opublikowano

Myslę ze silniczek ok i 300kkm i wiecej powinien zrobic.

Pali tyle co stare M47 z E46.

Musisz tylko pamiętać iż bez roboty rozrządu w najbliższym czasie się nie obejdzie.

Opublikowano

Dziękuję za szybką odpowiedź.

 

A z jakim kosztem naleźy się liczyć przy wymianie rozrządu w ASO? Przy jakim przebiegu należy go zrobić?

 

Na co należy jeszcze spojrzeć przy takim przebiegu? Są jakieś strategiczne miejsca?

Opublikowano

Koszty w ASO - najlepiej podzwonic.

 

Koszty w normalnym zakladzie - 3200-4000( w stolicy pewnie do 5000) - kpl na oryg czesciach.

 

Generalnie silnik bez większych bledow wieku dziecęcego.

Nie ma na co zwracac uwagi bo nikt nie wie co ci najpierw padnie.

Jednemu turbo wytrzymuje 300tys innemu padnie przy 79 lub nawet 30tys - to samo wtryski.

Generalnie nie mozna nastawiac sie ze nic sie nie bedzie dzialo, ale tragedii byc nie powinno.

Czesci nie sa jakies bardzo drogie - jak do innych samochodów.

Mozesz zwrocic uwage na:

Turbo, wtryski, kolo pasowe, jezeli automat to skrzynia biegow - konwerter - (jak z aso to pewnie olej z miską trzeba bedzie wymienic).

Mozesz jeszcze zwrocic uwage na kolektor dolotowy czy sie nie poci.

Opublikowano

po co się martwicie. Samochód jest do jazdy a nie do napraw...

mam nalatane 280k- poza wymianą kolektora- stary się pocił i olejami nic z silnikiem nie robiłem a nogę mam ciężką. Nie bawie się tez w rozgrzewanie czy chłodzenie turbiny.

A sory przed chipem wypalałem pdf ale to już 2 lata temu. Silnik zdrowy- nie bierze oleju, nie kopci, w ub roku po tygodniu postoju w alpach przy -26 zapalil od strzała....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Silnik jest rewelacyjny, moim zdaniem najlepszy diesel na rynku. U mnie 180kkm i odpukać cisza z rozrzadem. Super osiągi, kultura pracy i niskie spalanie. Polecam

 

Jeśli zastanawiasz się nad e91 z ALD to dobrze to przemysł - auto bardzo biednie wyposażone i z tego co oglądałem to poniszczona i troszkę polakierowane.

Opublikowano
problem z rozrządem ma tylko lci 245KM, czy również pre lci 3.0d 231KM ???
życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko w LCI 245ps, 231km ponad 500tys powinien bez problemu zrobic.

 

Znajomemu w x5 łańcuch strzelił w 231KM.

Opublikowano

Znasz przebieg?

Pytam bo tez slyszalem ze komus w 525d z 2007 strzelił - a Ojciec ma taki - jak ostatnio go słuchałem cos mi nie pasowalo w odglosie.

Ale moge byc przewrażliwiony.

 

Tak czy siak w silnikach M57 są to przypadki incydentalne.

Opublikowano

To ja w takim razie razie, jeżeli chodzi o diesla o więcej niż 4 cylindrach nie mogę polecić nic bardziej niezawodnego niż Mercedes. Mam tutaj na myśli model W123 w wersji 300TD. Będzie jeździł i jeździł, skoro to są główne kryteria.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Idąc tym tropem to i e46 takze mozna polecic - z rozrządami nie bylo problemow a wiekszosc ma przebiegi powyzej 300tys. Pewnie z 50% egzemplarzy blisko 500kkm.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znasz przebieg?

Pytam bo tez slyszalem ze komus w 525d z 2007 strzelił - a Ojciec ma taki - jak ostatnio go słuchałem cos mi nie pasowalo w odglosie.

Ale moge byc przewrażliwiony.

 

Tak czy siak w silnikach M57 są to przypadki incydentalne.

Mojemu koledze strzelil 525d z 2008 m57n2 przy 210tys.km.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znasz przebieg?

Pytam bo tez slyszalem ze komus w 525d z 2007 strzelił - a Ojciec ma taki - jak ostatnio go słuchałem cos mi nie pasowalo w odglosie.

Ale moge byc przewrażliwiony.

 

Tak czy siak w silnikach M57 są to przypadki incydentalne.

 

Ok 180kkm, auto od nowości w jednych rękach, dbane i serwisowane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.