Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Poniżej filmiki z pracy mojego silnika e90 2010 N47D20C 163 KM 320 D ED 130 tys .

 

Czy słychać rozrząd ? Trzeba wymienić ? Juz sam głupieje czy to cykają wtryskiwacze czy szura rozrząd . Dodam ze przy 1800 obr silnik czasami jakby buczal , nie zawsze.

 

http://www.youtube.com/watch?v=fQ8_xWqD8wU&feature=youtu.be

 

http://www.youtube.com/watch?v=XHW8IGkKqmA&feature=youtu.be

Opublikowano

Kurcze ja poki co nie znalazlem watku w necie, aby komus zerwal sie n47d20c, owszem z koncowka 'a' tak, wiec juz nie wiem o co chodzi. Ja ciesze sie, ze u mnie jest cichutko, auto tylko walilo trasy.

A znam dzwiek szurania bo mialem kiedys 318d 143 20a I sie zerwal, a wczesniej szural ;)

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Witam

Poniżej filmiki z pracy mojego silnika e90 2010 N47D20C 163 KM 320 D ED 130 tys .

 

Czy słychać rozrząd ? Trzeba wymienić ? Juz sam głupieje czy to cykają wtryskiwacze czy szura rozrząd . Dodam ze przy 1800 obr silnik czasami jakby buczal , nie zawsze.

 

No kolego w mojej opini slychac lancuch, szczegolne po dodaniu gazu. Nie jest to jeszcze to co u mnie przed zmiana, ale slychac go.

Ponoc jeszcze nie zdarzylo sie aby w roczniku 2010 sie zerwal , tak jak po zmianie na nowy zestaw we wczesniejszych rocznikach.

 

Moja rada - olej to :cool2: Ciesz sie autem i nie przejmuj pierdolami.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Tez tak myślę . Tylko niepokoi mnie jeszcze buczenie przy 1800 obr i wstrząs jak odpalam w okolicach skrzyni i silnika . Moze to dwumas zaczyna padać i buczy przy 1800 -2000 obr . Generalnie autko śmiga jak cacy i spalanie niewiarygodnie małe . Moze dam do Aso na diagnoze silnika ?
Opublikowano
w bieżącym Auto Świecie napisali, że rozrząd jest wadliwy w autkach wyprodukowanych do kwietnia 2009

pozd

Bajki

Ztcp dopiero od lutego 2011 nie ma ryzyka zerwania, a też potrafi szurać. Nowsze części z kolejnymi poprawkami pochodzą z tego roku.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
w bieżącym Auto Świecie napisali, że rozrząd jest wadliwy w autkach wyprodukowanych do kwietnia 2009

pozd

Bajki

Ztcp dopiero od lutego 2011 nie ma ryzyka zerwania, a też potrafi szurać. Nowsze części z kolejnymi poprawkami pochodzą z tego roku.

 

K8v8M przecież Twój N47 przecież jest bezawaryjny, najlepszy na świecie jedyny niepowtarzalny. Ty się rozrządem przejmujesz ? :twisted:

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

znalazłem ten wątek na forum w momencie gdy zacząłem szukać ilu osób dotyczy ten problem

a więc mój przypadek:

 

145 tys, e60 diesel N47 - łańcuch rozrządu zerwał się

nie zauważyłem wcześniej jakichś specjalnych odgłosów, ale ten silnik generalnie jest hałaśliwy i sądzę, że trzeba naprawdę wsłuchiwać się, aby cokolwiek usłyszeć.

 

to tak ku przestrodze

Opublikowano
No właśnie ten silnik nie jest hałaśliwy. Jesli u Ciebie był hałaśliwy to znaczy ze cos sie z nim działo. Natomiast te silniki były montowane od marca 2007 w serii 1, od października 2007 w E 90. Nie wiem jakim cudem jest u ciebie w E 60 z 2006 roku. I dlaczego piszesz posty w dziale E 90.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Pociesze wszystkich:)! znajmy miał przebieg około 400 tyś km jak to się stało, druga sprawa, części serwisowe faktycznie są polepszone, trzecia jeśli dobrze pamiętam wyszło około 4-5 tyś km za całość tak więc tragedii nie ma, mam nakręcone 160 tys km i póki co jest ok, generalnie nie słychać nic . Umówmy się większość diesli jest z licznikiem skręconym, wiec przy jakim przebiegu to się dzieje ciężko stwierdzić. Jeśli mówimy o Auto Świecie i Motorze, to niestety informacje tam załączone są bardzo słabe, np. pomylone moce silników, wady które opisują na jakiej podstawie je wykrywają, żeby to zrobić należy mieć co najmniej 100-1000 samochodów i wtedy można coś mówić. To że w dwóch z cofniętym licznikiem i katowanym tak się stało to nie znaczy, że tak jest wszędzie. Druga sprawa jeśli kupujecie auto tanie nawet w Niemczech to jest oczywiste iż coś z nim jest nie tak (to nie są buty, promocji nie ma). Trzecia sprawa to taka iż wszystkie BMW z Silnikami N 47 177 i 184 są tam droższe niż 163, więc nie dywagujmy co jest lepsze bo to jest oczywiste, jeśli się przetestuje dwa silniki to niewiadoma pozostaje jeszcze bardziej rozmyta.! Silniki 163 klapki, turbiny też mają jest tam nawet rozrząd:), i może wedle informacji dzieje się tam sytuacja uszkodzenia rzadziej to się dzieje! Natomiast częściej urywają się klapki i teraz proszę przeliczyć jakie koszty tu jak tu. Myślę iż podobne.
Opublikowano
Pociesze wszystkich:)! znajmy miał przebieg około 400 tyś km jak to się stało, druga sprawa, części serwisowe faktycznie są polepszone, trzecia jeśli dobrze pamiętam wyszło około 4-5 tyś km za całość tak więc tragedii nie ma, mam nakręcone 160 tys km i póki co jest ok, generalnie nie słychać nic . Umówmy się większość diesli jest z licznikiem skręconym, wiec przy jakim przebiegu to się dzieje ciężko stwierdzić. Jeśli mówimy o Auto Świecie i Motorze, to niestety informacje tam załączone są bardzo słabe, np. pomylone moce silników, wady które opisują na jakiej podstawie je wykrywają, żeby to zrobić należy mieć co najmniej 100-1000 samochodów i wtedy można coś mówić. To że w dwóch z cofniętym licznikiem i katowanym tak się stało to nie znaczy, że tak jest wszędzie. Druga sprawa jeśli kupujecie auto tanie nawet w Niemczech to jest oczywiste iż coś z nim jest nie tak (to nie są buty, promocji nie ma). Trzecia sprawa to taka iż wszystkie BMW z Silnikami N 47 177 i 184 są tam droższe niż 163, więc nie dywagujmy co jest lepsze bo to jest oczywiste, jeśli się przetestuje dwa silniki to niewiadoma pozostaje jeszcze bardziej rozmyta.! Silniki 163 klapki, turbiny też mają jest tam nawet rozrząd:), i może wedle informacji dzieje się tam sytuacja uszkodzenia rzadziej to się dzieje! Natomiast częściej urywają się klapki i teraz proszę przeliczyć jakie koszty tu jak tu. Myślę iż podobne.

 

N47 tez jest w wersji 163 KM ED ....

Opublikowano
Pociesze wszystkich:)! znajmy miał przebieg około 400 tyś km jak to się stało, druga sprawa, części serwisowe faktycznie są polepszone, trzecia jeśli dobrze pamiętam wyszło około 4-5 tyś km za całość tak więc tragedii nie ma, mam nakręcone 160 tys km i póki co jest ok, generalnie nie słychać nic . Umówmy się większość diesli jest z licznikiem skręconym, wiec przy jakim przebiegu to się dzieje ciężko stwierdzić. Jeśli mówimy o Auto Świecie i Motorze, to niestety informacje tam załączone są bardzo słabe, np. pomylone moce silników, wady które opisują na jakiej podstawie je wykrywają, żeby to zrobić należy mieć co najmniej 100-1000 samochodów i wtedy można coś mówić. To że w dwóch z cofniętym licznikiem i katowanym tak się stało to nie znaczy, że tak jest wszędzie. Druga sprawa jeśli kupujecie auto tanie nawet w Niemczech to jest oczywiste iż coś z nim jest nie tak (to nie są buty, promocji nie ma). Trzecia sprawa to taka iż wszystkie BMW z Silnikami N 47 177 i 184 są tam droższe niż 163, więc nie dywagujmy co jest lepsze bo to jest oczywiste, jeśli się przetestuje dwa silniki to niewiadoma pozostaje jeszcze bardziej rozmyta.! Silniki 163 klapki, turbiny też mają jest tam nawet rozrząd:), i może wedle informacji dzieje się tam sytuacja uszkodzenia rzadziej to się dzieje! Natomiast częściej urywają się klapki i teraz proszę przeliczyć jakie koszty tu jak tu. Myślę iż podobne.

za chwilę rzesza wyznawców starych M47 rozszarpie Cię na strzępy.Na tym forum nie wolno być zadowolonym z N47.

Opublikowano (edytowane)

Czywiscie, ze mozna.

Nikt nikomu nie broni.

 

Nie mozna natomiast wmawiac ludziom, nie bedacym w temacie (nowi forumowicze, poszukujacy informacji o problemach z dieslami BMW), ze silnik N47 jest jednostka bezawaryjna i przelomowym projektem BMW, tak jak to jeszcze niedawno formulowal nasz Kolega z tego forum.

Zycie, i liczba tematow zakladanych dziennie odnosnie problemow z rozrzadem (i nie tylko!) w tej jednostce, powoli weryfikuje te doniesienia.

Edytowane przez zetro
Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano

Jeszcze pol roku temu twierdziles (opierajac sie na postach z forum), ze doniesienia o zrywajacych sie lancuchach w N47 to calkowite przypadki, wynikajace z zlej eksploatacji.

Patrzac na ogrom nowych wpisow mowiacych o przypadkach zerwania w nowych samochodach (przebieg ~100k km) smiem twierdzic, ze przelomowy to ten silnik nie jest.

Do rozmowy o awaryjnosci pozostalych podzespolow w N47 (ktora szacuje na co najmniej podobna do M47), powrocimy za ~1 rok, kiedy nasz rynek wysyci sie iloscia samochodow z ta jednostka a przebiegiem dorownaja obecnym, poczciwym M47.

Pozdrawiam :cool2:

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano

Nic takiego nie twierdziłem. Pokaz mi taka wypowiedz. Silników N47 jest na rynku od dawna wielokrotnie wiecej niż M47.

M47 był montowany w e90 tylko przez dwa lata N47 był o wiele bardziej popularny , częściej sprzedawany i do tego montowany dużo dłużej.

Owszem eksploatacja ma ogromny wpływ na trwalosc silnika, w tym rozrzadu.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano (edytowane)

Chcialbym miec tyle czasu, aby rzetelnie odnalezc wszystkie Towje wpisy wychwalajace N47, w ktorych snujesz swoje teorie.

Niestety, z uwagi na mozliwosc edytowania swoich wpisow sadze, ze bedzie to nawet niemozliwe...

 

Wybacz, ale juz dawno temu stwierdzilem, ze polemizowanie z Toba na jakikolwiek temat nie ma sensu.

Mam w pracy osobe o podobnym hobby - kloci sie i dyskutuje "dla sportu".

Trzeba Ci przyznac, ze wiedze o M/N masz ogromna, ale nie nie wykorzystujesz jej obiektywnie.

 

Tutaj tylko jeden na szybko:

 

Re: E90 318d- żywotność silnika (ile może przelatać?)

 

przez K8v8M » 13 Lip 2013 13:22

Możesz mi podać choć jeden przykład z forum by komuś w N47 padło coś innego niż łańcuch ? Ba tak sie składa, ze moze coś mi umknęło, ale ani razu nie widziałem by ktos sie na to skarżył.

Edytowane przez zetro
Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano
Nikt nie spodziewal sie takiej odpowiedzi ;)
Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano
trzeba też przyznać że swoją wytrwałością potrafisz zmęczyć każdego :!: Nie znalazł się jeszcze taki co by nie odpuścił :mrgreen: Podziwiam, naprawdę z zainteresowaniem czytam Twoje potyczki :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.