Skocz do zawartości

318i-płyn chłodniczy-jaki kolor?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

Jutro czeka mnie dłuższa podróż i dziś wieczorem(trochę za późno)zabrałem się do sprawdzenia kilki standardowych rzeczy i tak:

-olej ok

-ciśnienie w oponach ok..ale z płynem chłodniczym mam pewien dylemat:mianowicie zbliża się on do poziomu minimum i trzeba było by go wymienić(zajmę się tym w tygodniu)rzecz w tym,że na trasie może okazać się,że trzeba dolać płynu.

I teraz nie wiem na jaki kolor się zdecydować bo płynów o różnych kolorach BMW zaleca nie mieszać.

Płyn,który mam obecnie zalał jeszcze poprzedni właściciel w Niemczech(wiem,że powinienem wymienić na "dzień dobry",ale jakoś wtedy skupiłem się na rejestracji,oleju i filtrach)a,że na wierzchu widać tylko piankę to nie jestem w stanie odszyfrować jakiego koloru płyn mam.Na jaki zatem kolor płynu zdecydować się jeśli zaszła by konieczność dolewki???

Będę bardzo wdzięczny za jakikolwiek odezw:)

Opublikowano

Witam

 

Ja polecam Prestone, bardzo dobry płyn chłodniczy mieszalny ze wszystkimi płynami na bazie glikolu etylenowego.

W kolegi przypadku idealny na dolewkę.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano

Dziękuję za odezw!

Mam nadzieję,że ten płyn można dostać na każdej pierwszej lepszej stacji paliw:)

Opublikowano
Na Shellu mają na pewno :wink:



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
Zdaję sobie sprawę,że pytanie jest dosyć banalne,ale gdybym miał praktyczną wiedzę to nie zakładał bym wątku,a koloru nie mogę dojrzeć przez pianę.Pozdrawiam
Opublikowano

Temat płynu zgłębiłem już dokładnie:)To prawda,nie szło zobaczyć jaki on ma kolor,dopiero po odessaniu wyszło na to,że niebieski-mój mechanik mówił mi,że obecnie jeszcze nie ma sensu wymieniać,choć cały czas mam wrażenie,że mogłoby być go ciut więcej...samą podróż odbyłem bez żadnych przeszkód-temperatura w normie cały czas,kontrolka w ogóle się nie świeciła.Co do samej wymiany płynu to tu znalazłem artykuł: http://eksploatacja-auta.wieszjak.pl/przeglady-eksploatacyjne/286450,BMW-seria-3-E46-wymiana-cieczy-chlodzacej.html

Tam jest opisane większość wersji i benzyn i diesli-ile płynu gdzie wejdzie i jak ewentualnie zrobić taką wymianę na własną rękę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.