Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem z DPFem, po podłączeniu pod komputer pokazuje jego błąd, innych błędów brak.

Zauważyłem spadek mocy, czyli typowy objaw. Po wykasowaniu błędu auto jeździ przez chwilę normalnie po czym błąd powraca a wraz z nim spadek mocy.

Nie kopci, nie śmierdzi z wydechu. Próbowałem przepalać w trasie (nie mam możliwości wymuszenia z powodu braku DISa/INPY i ogólnej nieznajomości tematyki diagnostyki komp.) ale nie zauważyłem nawet chwilowego wzrostu spalania, auto dalej muli i jest widoczny błąd DPF. Nie mam pojęcia czy procedura się nawet włączyła.

 

Jechałem jakieś 15-20 minut z obrotami około 3200 w miarę jednostajnie. Temperatura chłodziwa była odpowiednia, paliwa ponad 10 l.

Po tym zabiegu jedyne co to w iDrive teraz pokazuje 200000km przy DPF a przedtem 190000. Ogólnie to mam wrażenie jakby filtr był sprawny a coś go innego blokowało. Diagnosta nic nie znalazł.

Auto jeździ sporo powiedzmy, ostatnie 4 miesiące 10 tys km.

 

Silnik 320d 163km, chip na 193km od dwóch miesięcy robiony u forumowicza z żółtym fordem więc raczej solidnie.

Przebieg oryginalny 208 tys km.

 

Nie chcę wycinać, jeśli już to zastanawiam się nad regeneracją w pewnej firmie która ma tak tajną metodę, że nikt nic nie wie (z msc. Krzywiń) :D

 

Jeśli ktoś z okolic Bielska, Oświęcimia Wadowic ogarnia takie tematy to byłbym wdzięczny za pomoc.

Opublikowano
Witam,

 

Mam problem z DPFem, po podłączeniu pod komputer pokazuje jego błąd, innych błędów brak.

Zauważyłem spadek mocy, czyli typowy objaw. Po wykasowaniu błędu auto jeździ przez chwilę normalnie po czym błąd powraca a wraz z nim spadek mocy.

Nie kopci, nie śmierdzi z wydechu. Próbowałem przepalać w trasie (nie mam możliwości wymuszenia z powodu braku DISa/INPY i ogólnej nieznajomości tematyki diagnostyki komp.) ale nie zauważyłem nawet chwilowego wzrostu spalania, auto dalej muli i jest widoczny błąd DPF. Nie mam pojęcia czy procedura się nawet włączyła.

 

Jechałem jakieś 15-20 minut z obrotami około 3200 w miarę jednostajnie. Temperatura chłodziwa była odpowiednia, paliwa ponad 10 l.

Po tym zabiegu jedyne co to w iDrive teraz pokazuje 200000km przy DPF a przedtem 190000. Ogólnie to mam wrażenie jakby filtr był sprawny a coś go innego blokowało. Diagnosta nic nie znalazł.

Auto jeździ sporo powiedzmy, ostatnie 4 miesiące 10 tys km.

 

Silnik 320d 163km, chip na 193km od dwóch miesięcy robiony u forumowicza z żółtym fordem więc raczej solidnie.

Przebieg oryginalny 208 tys km.

 

Nie chcę wycinać, jeśli już to zastanawiam się nad regeneracją w pewnej firmie która ma tak tajną metodę, że nikt nic nie wie (z msc. Krzywiń) :D

 

Jeśli ktoś z okolic Bielska, Oświęcimia Wadowic ogarnia takie tematy to byłbym wdzięczny za pomoc.

 

 

 

Panowie z Krzywina w WLKP mogę ich polecić,sam korzystałem i było ok :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

Filtr będzie jak nowy,po ich zabiegu przejechałem ponad 75 000 km i zero bledow dpf-a ,także dobry wybór :cool2: :cool2: :cool2:

icon4.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.