Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cosmo, gdybyś był na bieżąco z Top Gear (i nie bieżąco też :) ) to byś BMW nie jeździł... :mrgreen:

a co ma piernik do wiatraka ?

 

nic nie rozumiem... :shock:

 

ja jesli nie mialem do czynienia z jakims autem... to nie powielam stereotypów... i nie wypowiadam sie o nich bez podstawnie... :mrgreen:

 

 

a wracajac do tematu...

 

Ja się Top Gear nie sugeruje :naughty:

to trzeba przyznac... ze Top Gear... nie jest wyznacznikiem...

 

ale tez trzeba przyznac... ze rzadko chwala auta nie angielskie...

 

a w tym przypadku... tak bylo... :mrgreen:

 

i tyle na ten temat...

 

 

pozdrawiam

cosmo

Opublikowano
Jeremy jedzie po autach ale z typowym brytyjskim humorem i nie powinno sie brac tego na serio...typowych testow przeciez nie robia jakby to niemiec zrobil: 0-100 8.0 sekund, 100-0 36m,spalanie 10,13 litra itd...bo takie testy sa nudne poprostu a Top Gear to jest show...
Opublikowano
Chodzi o to że Jeremy przeważnie jedzie na samochody Niemieckie i Amerykańskie

 

to prawda... :D

 

a w tym przypadku... pochwalil... zwlaszcza poprawe w sprawach zachowania sie na zakretach... :mrgreen:

 

i to jest warte uwagi...

 

pozdrawiam

cosmo

Opublikowano
A co sądzicie o Chryslerze 300C Hemi ? (tylko nie bijcie :mrgreen: )

 

Panowie!!!

 

Regulamin

 

I. Zasady ogólne

...

5.To jest forum BMW – skupmy się na tej marce.

 

:mrgreen:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano
A Top-Gear tez lubie ogladac... :wink:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano

Marcin a wszystko z Twoja 8-ka w porzadku ?

Cos malo kreci, nie sadzisz ?

 

Gdyby mi dali jeszcze z 5 kilometrow tego pasa to bym z 250 polecial :D

Opublikowano

740 E38 to przy 745 E65 przedszkole.

 

Hmm tak z ciekawości, co to dokładnie oznacza ?

Pytam się, bo dla mnie e65 to plastikowa kapsuła dla znudzonych.

Chyba nie chodzi o ilość elektroniki i "troniców" i wykastrowanie temperamentu ...

 

Co do Chryslera, złoiłem tego 300C Hemi na obwodnicy trójmiasta.

  • Moderatorzy
Opublikowano
xsilver w tym ogłoszeniu co podałem linka koleś sprzedaje ten samochód za 129 tys zł. ( 2005 rok. 16 tys przebiegu, na naszych tablicach ).
Opublikowano

wiem - zauwazyłem - bardzo dobra cene - i jeszcze zarejstrowany ....

 

problem w tym - w jakim jest faktycznie stanie i jaki ma prawdziwy przebieg... ale i tak go nie kupujemy wiec przyjmijmy ze to co pisze to prawda :wink:

Opublikowano

740 E38 to przy 745 E65 przedszkole.

Hmm tak z ciekawości, co to dokładnie oznacza ?

Faktycznie nieprecyzyjnie się wyraziłem : zdanie to odnosi się do kosztów eksploatacji. Chodziło mi o to, że utrzymanie E65 jest dużo, dużo droższe niż utrzymanie E38.

Pytam się, bo dla mnie e65 to plastikowa kapsuła dla znudzonych.

Chyba nie chodzi o ilość elektroniki i "troniców" i wykastrowanie temperamentu ...

Wiesz, wiele można napisać o nowej 7, ale na pewno nie to, że nie ma temperamentu.

A co do elektroniki, to niestety takie czasy nastały i uciec od faszerowania samochodów elektroniką się już nie da : bo i po co ?. Trzeba też pamiętać do czego samochody serii 7 są przeznaczone i po co są kupowane. Przeznaczeniem tego auta jest wygodne i niemęczące przemieszczanie się w krótkim czasie na dużych odległościach. A wszelkie gadżety elektroniczne w tym pomagają. Zobaczysz, że za kilkanaście lat któraś kolejna wersja 7 będzie pierwszym samochodem seryjnym reklamowanym hasłem 'Kierowca dopuszczalny, ale nie wymagany'. Przynajmniej ja na to liczę :). I wszyscy będą narzekać jakie to auto bez sensu a i tak okaże się hitem sprzedaży, tak samo jak było z E65/E66.

Opublikowano

Dla mnie kastracja polegała na pozbawieniu charakteru, i zmianie środka, na bardziej kanapowy.

Co hitu e65, to nie wiem, bo dezycje o e66 podjęto na wskutek prześcignięcia nawet przez Audi A8 w statystykach sprzedaży aut luksusowych.

Opublikowano

Treść mojego postu jeszcze z 2004 roku:

EULEM

 

 

 

 

 

Skąd: Eulem

Moje BMW: E39 523

Wysłany: Pon Cze 28, 2004 2:31 pm Temat postu: E65 - prawdziwa radość z jazdy...

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Witam!

W ostatni weekend miałem okazję zrobić ca 750 km E65 745. Trochę gorących wrażeń.

Neutralne :

- stylistyka nadwozia – na początku miałem wątpliwości - teraz nawet mi się podoba, ale to rzecz gustu;

- deska - zegary czytelne, wyświetlacze przyjemne, drewniana wykładzina nawet pasuje, jednak wyprofilowanie samej deski do mnie nie przemawia;

- spalanie – po mieście: 23 litry, trasa: zszedłem z średnim spalaniem do 14,8 litra i ktoś kupując taki pojazd mniejszego chyba nie oczekuje

 

Pozytywne :

- i-drive – jednak intuicyjny i bezproblemowy – kto ma z tym problem? w czasie jazdy i tak korzystasz może z 10% jego możliwości

- wyposażenie – absolutnie wszystko za wyjątkiem barku: od TV, po otwierany z pilota bagażnik (zamykany również silnikiem), siłowniki domykające drzwi, fotele masujące uda i pośladki, po oświetlenie klamek, elektryczne rolety nie tylko w tylnej szybie, ale i bocznych

- elektryczny hamulec ręczny – bardzo praktyczny, dzięki Łukasz bez Ciebie bym go nie znalazł

- silnik – wciśnięcie przyspieszenia powoduje narastający ryk fantastycznego silnika, a przyspieszeniu wydaje się nie być końca mimo 1,9 tony!!! Absolutna rewelacja!!!!

 

Negatywne :

- zawieszenie - niestety słychać stuki zawieszenia przy jeździe po ulicach naszych miast, przyczyną może są felgi 19” (opona z tyłu 275 8) )

- dźwignia zmiany biegów w kierownicy – zmiana przełożenia odbywa się z wyczuwalnym opóźnieniem, no i silnika nie słychać

- dźwignia ustawień skrzyni automatycznej – przy kierownicy, jak w samochodach rodem zza wielkiej wody, bardzo delikatna i operować ją można wyłącznie „paluszkami”, więc jak ktoś lubi chwycić za lewar będzie rozczarowany

- tempomat – umieszczony „tuż” pod kierunkowskazami, kilka razy ręka myliła dźwignie

 

Cóż by tu jeszcze powiedzieć… reakcje kierowców innych pojazdów bardzo prawidłowe (nawet często patrzą w lusterka wsteczne, po czym czmychają na prawy pas , choć oczywiście były wyjątki ), reakcje pracowników stacji benzynowych również (pozdrawiam pracowników Shell’a na Sadybie, które odmówiło przyjęcia pieniędzy za tankowanie 8) - ale to już inna historia).

 

Samochód wspaniały… jednak czułem ulgę oddając cacko za 440.000 zł .

To blisko 20’ścia moich E34 i choć samochody dzielą lata, to jednak nie są to lata świetlne…

_________________

Pozdrawiam

Eulem

E39 [E34/E36]

Pozdrawiam

Eulem

E39 [E34/E36]

a tu gram: http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=227838

Opublikowano
Co hitu e65, to nie wiem, bo dezycje o e66 podjęto na wskutek prześcignięcia nawet przez Audi A8 w statystykach sprzedaży aut luksusowych.

Popatrz na sprzedaż E65/E66 w Niemczech : http://www.7-forum.com/modelle/e65/zulassungen.php

 

PS. Dla uporządkowania informacji : E66 to wersja Long 7-ki, a modele po faceliftingu są oznaczane jako E65/E66 LCI.

Opublikowano

co tu duzo gadac E65 extra auto ! ja tez nie moge sie doczekac kiedy przesiade sie na E60 545 mysle ze na przelomie maja /czerwca juz ja bede mial !

 

tylko jestem ciekaw jak ze spalaniem czy bedzie duza roznica miedzy E60 530i 231PS motor M54

Raz BMW / / / Zawsze BMW http://img528.imageshack.us/img528/4160/motorsporticon0ms.gif
Opublikowano
tylko jestem ciekaw jak ze spalaniem czy bedzie duza roznica miedzy E60 530i 231PS motor M54

 

Jakby nie patrzeć to będziesz miał 1.5 litra więcej... Ale myślę, że wrażenia z jazdy zrekompensują większe zużycie paliwa :)

 

A ja czekam na E61 M5 :roll2: :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.