Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Te uruchomienie LC to porażka jakaś, może specjalnie tak utrudnili żeby za często nie używać :)

Niby tempomatem regulujesz sobie, aby móc trzymać gaz w podłodze, obroty z jakich ma ruszyć, ale mi się nie udało tego dokonać.

W nowych ma być prosto czyli jak jak powinno być, trzymasz gaz i hamulec, auto już wie o co chodzi, obroty są odpowiednie i jazda.

W DKG jest jeszcze inaczej niż w zwykłych automatach, nie wiem czy zaobserwowałeś, że jak wciskasz gaz na max na postoju to ona przez chwilę nie rusza, obroty rosną i dopiero startuje :) czyli praktycznie jak LC ;) Przydatne to jest np. jak chcesz zawrócić w miejscu ;)

  • Odpowiedzi 132
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:D napiszcie do moretiego:D on ogarnial LC :)

tu jest tutorial co i jak:

 

JEDNAK, ja wciaz widze te same g..wno co u Michala, ze tuz przed ruszeniem ten samochod "pelza" tzn: nie stoi w miejscu. to jak to wykorzystac na zawodach na 1/4 albo na pomiar do setki na RL?! za co badziewie....

Opublikowano

Waldek u Ciebie też masz tą chorągiewkę z filmików LC?

Bo chłopaki mają po LCI a my przed a u mnie się nie pojawia ona chyba że coś nie tak robie?

..., nie wiem czy zaobserwowałeś, że jak wciskasz gaz na max na postoju to ona przez chwilę nie rusza, obroty rosną i dopiero startuje :) czyli praktycznie jak LC ;) Przydatne to jest np. jak chcesz zawrócić w miejscu ;)

Dokładnie tak jak opisałeś widać u mnie na filmiku:

Opublikowano

Pogadamy na FB w sprawie flagi ;)

Gdzieś na YT widziałem filmik, start M3 DKG ze startu na hamulcu - nie powiem efektowne to było ale ciekawe jak to się ma do wytrzymałości skrzyni.

Opublikowano
Moja podobnie jak twoja Klagosz jest pre LCI, a flagę ma ;-) W prawdzie procedura wydaje się prosta, ale na początku za cholerę nie umiałem jej włączyć. Nie mniej działa. Choć ja pozostałem na zobaczeniu flagi, samej procedury startu jeszcze nie próbowałem.
Opublikowano
No "czea" przyznać, że E9X M3 DKG to naprawdę porządna furka...Ten LC to ładnie daje w dekiel, ale i tak jeszcze większe wrażenie robi jak ten samochód zbiera się od 100 do 200.
Opublikowano
ale i tak jeszcze większe wrażenie robi jak ten samochód zbiera się od 100 do 200.

 

Prosze Cie, nie popadajmy w skrajnosci... moze nie jest wolne, ale 10,5 s 100-200 to nie jest jakis mega super wyczyn ;)

seryjne M3... nie jedzie (na prostej) ;)

Opublikowano
ale i tak jeszcze większe wrażenie robi jak ten samochód zbiera się od 100 do 200.

 

Prosze Cie, nie popadajmy w skrajnosci... moze nie jest wolne, ale 10,5 s 100-200 to nie jest jakis mega super wyczyn ;)

seryjne M3... nie jedzie (na prostej) ;)

 

Kto tu popada w skrajnośco :mrgreen: ?

 

Jeżeli dla Ciebie M3 "nie jedzie" to gwarantuje Ci, że nie ma auta dla Ciebie, które będzie "jechało" :8) ...

 

Jasne nie jest to poziom obecnych superaut (458, Mp4-12c, 997 Turbo), ale te to są superauta kosztujące ponad 200k Euro.

Opublikowano
Widzę po podpisie pod avatarem że operacja zakończona sukcesem. Pochwal sie Waldek jak efekty

w niedziele zostawiam auto na montaz,

pewnie jakos w piatek za tydzien odbiore ;)

wtedy dam znac co i jak ;)

 

@vysteilor: Wiele razy juz pisalem ze M3 to nie jest szybkie auto na prostej, nie takie bylo jego zalozenia, C63 jest szybsze ;) Rs5 wolniejsze wiec... srodek stawki jesli chodzi o rynkowa konkurencje, szalu nie ma ;)

Opublikowano
Widzę po podpisie pod avatarem że operacja zakończona sukcesem. Pochwal sie Waldek jak efekty

w niedziele zostawiam auto na montaz,

pewnie jakos w piatek za tydzien odbiore ;)

wtedy dam znac co i jak ;)

 

Ruszyly juz zapisy na 316i-Taxi? Gdzie sie trzeba podpisac? :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale i tak jeszcze większe wrażenie robi jak ten samochód zbiera się od 100 do 200.

 

Prosze Cie, nie popadajmy w skrajnosci... moze nie jest wolne, ale 10,5 s 100-200 to nie jest jakis mega super wyczyn ;)

seryjne M3... nie jedzie (na prostej) ;)

 

"Nie jedzie" to Fabia 1.4 TDI :D

Wiadomo ze M3 to nie dragster ale jezeli komus malo to proponuje przesiadke na 1000RR, 0-100 w 3 sek a 0-200 w 7 sek.

Dla ludzi potrzebujacych adrenaliny powinno wystarczyc :)

.

Opublikowano

Żarty żartami...W motocyklu nie odczuwa się tak potężnie niesamowitych przyspieszeń, bo człowiek się trzyma mocno kierownicy...to zupełnie inne uczucia...Mam "motór" co setke robi w 4s i 200 w jakies 12,5-13s...czyli ma takie osiągi jak obecne M5, jest troche szybszy od E60 M5...I nie ma porównania w doznaniach na korzyść auta...w samochodzie o mocy 400 KM++ czuje się prawdziwą potęgę, siłę ciągu, wgniatanie w fotel itp itd nie mówiąc o tym, że w nowoczesnym aucie każdy ma możliwość wypróbowania niezwykłych osiągów. W motocyklu zaś mało kto jest w stanie zrobić naprawdę dobre czasy.

 

Na motocyklu cały czas się walczy o przyczepność, zmiana biegów, kurczowe trzymanie się kierownicy itp - nie ma nawet czasu żeby delektować się odczuciami...Choć oczywiście są tacy co to lubią i :cool2: .

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Auto oficjalnie zostało sprzedane... zaliczkowane było co prawda już jakiś czas temu ale dzisiaj transakcja został sfinalizowana... eMkę będzie można zobaczyć w Warszawie.

Sam tymczasem szukam nowego nabytku...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.