Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 112
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No wiesz, dyskusja toczy się między zamiennikiem, a częścią oryginalną, wspomniano też o logo BMW. Nikt nie podał firmy która produkuje oryginały i spyla je taniej niż w serwisie, a nawet jak zamówię ją u Pana Kowalskiego, a on ściągnie ją z serwisu to cena będzie podobna.

Jak macie tańszą alternatywę kupienia ori, nie w ASO to chętnie się dowiem na przyszłość się przyda

Pzdr

Opublikowano
Wiesz co, nie wiem czy jakakolwiek firma chciałaby ryzykować więzieniem za podrabianie logo znanej firmy, czy sprzedawanie nieoryginalnych części jako oryginały. Jeżeli w ogłoszeniu pisze ORYGINAŁ i jest logo, a do tego cena dość wysoka - niestety - to jest oryginał. Jeśli cena jest niska, nikt nie napisał że to oryginał, a na zdjęciu jest odma bez logo, to jest podróba. innych możliwości nie widzę. No chyba że się kupuje od osób prywatnych, które nie wiedzą co sprzedają albo wiedzą i kantują, później tłumacząc się swoją niewiedzą. :)
Opublikowano

Tu nie chodzi o podrabianie oryginału np Sachs produkuje amory dla BMW na pierwszy montaż z logiem swoim i BMW i takie amory sprzedaje serwis BMW, natomiast Sachs sprzedaje te same amory tylko ze swoim logo, bez BMW i są czyści.

A jak można kupić taniej oryginał odmy, nie w ASO za tańszą cenę, proszę o namiary.

Pzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego co wiem, nie dostaniesz odmy podobnej jakościowo co ori.

Ja wychodzę z założenia, że jeśli np lemforder robił zawieszenie dla bmw, to przy wymianie montuje lemfordera, ale już bez znaczka bmw, bo tu faktycznie dopłacił bym tylko za znaczek.

To samo z hamulcami, zakładam ATE, ale bez loga BMW, bo jakościowo jest to samo, a nie przepłacam.

Co do odmy, to niestety nie ma markowego zamiennika, dlatego zostaje aso.

Do M57 też kupuję odmy oryginalne w ASO i żyję.

Jak samo jak kupiłem teraz termostat i pompę wody.

Wiem za to, że auto pojeździ chwilę na tych częściach, a nie będę czekał kiedy się rozleci, albo robił dwa razy tą samą robotę - jeśli wymieniamy samemu, to luzz, ale jak ktoś korzysta z mechanika?

Płacić 2 razy za robociznę?

Opublikowano
Co do odmy, to niestety nie ma markowego zamiennika, dlatego zostaje aso.

 

a to zależy chociażby meyle robi odmy do 523i :) co do zamienników są po to by je montować, żeby było taniej... ale to trzeba robić z głową i absolutnie nie montować chinoli, jak zamiennik to tylko dobrej renomowanej firmy.

  • Moderatorzy
Opublikowano
To samo z hamulcami, zakładam ATE, ale bez loga BMW, bo jakościowo jest to samo, a nie przepłacam.

I tu z Tobą się nie zgodzę.

Oryginalne tarcze BMW to JURID :wink:

ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Było kilku producentów tarcz oryginalnych.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ATE w przypadku tarcz do e39 niestety nie należy do mistrzów jakości...

W poliftowych (średnica ~324) to może i nie, bo naprawdę szybko potrafią się zwichrować, ale w starszych 296 jest naprawdę dobrze.

Opublikowano
W poliftowych (średnica ~324) to może i nie, bo naprawdę szybko potrafią się zwichrować, ale w starszych 296 jest naprawdę dobrze.

 

W poliftowych średnicę 324mm. maja 530d jak Twoja,530i i mocniejsze. Słabsze polifty mają fabrycznie średnica 296mm.Ja mam te mniejsze,cały komplet ATE,już 60kkm i patrząc na nie jeszcze 30kkm zrobię. :D

Co do odmy,to tylko oryginał na dodatek z futerkiem :D czego nawet jak bym chciał,w zamienniku nie dostanę.

Opublikowano

dobrzy spamerzy jestescie ;]

 

to Wam powiem jeszcze ze po zmianie odmy spadło mi znacząco spalanie w trybie eco, z 15,5litra na 12,5l/100km w cyklu małe miasto. przy jezdzie dynamicznie bez zmian nawwet 20l

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano
tylko ze\\ to dobrze ze spalanie spadło w dolnym zakresie obotów, stad przy jezdzie eco mniej pali. a i nie dodadalem ze to spaladnie podtlenku LPG a nie benzyny, dlatego jestem zadowolony,
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano
Jak ktoś pisze że odma to tylko ori,bo inne to dodatkowa robota że druciarstwoitp.to nie wie o czym pisze i lepiej niech czyta od czasu do czasu coś własnoręcznie zrobi przy aucie i wtedy zabierze głos.Odma dwa elementy plastykowe(niezniszczalne) nie piszę o uszkodzeniach .mechanicznych.Sprężyna pracująca na minimalnych obciążeniach i dwie memmbrany,które jako jedyne powtarzam dla mniej sprawnych intelektualnie JAKO JEDYNE mogą ulec zniszczeniu.Uwalenie odmy to zazwyczaj jej zabrudzenie zakłócajace prawidłową pracę membran.Element wbrew waszym teoriom jest rozbieralny a co ważniejsze składalny!Po wyczyszczenie,oględzinach membran zapsikuję je zwykłym silikonem w aerozolu.Zachowują elastyczność i mniej łapią brud co powoduje,że nie przecierają,pękają tak szybko.Po takim zabiegu pracują jak powinny.Odrębnym elementem są przewody,które pod wpływem czynników zewn.pekają co zakłoca pracę separatora a w konsekwencji silnika.Jedynym ori elementem tych przewodów są zakończenia(szybkozlączki).Jest to odrębny element ,ktory można oddzielić bez problemu od rurki.Zakładamy nową,dociętą rureczkę np.z rurki służącej do osłony przewodow elektrycznych,której koszt to 0,69 pln/metr.Łączymy to wedle własnej inwencji i poczucia estetyki(klej,obróbka termiczna,mechaniczna).Przy dobr dobraniu rurki(oczywiście w czarnym kolorze)końcówkę wkręcamy w rurkę i jest jak ori.Zabieg z odmą robiłem pięciokrotnie(2razy e39 raz w e83)a rurkę 2 razy.Dochodziło dokładne czyszczenie każdego elementu.To wszystko z autopsji.Druciarstwo według Was.OK.90% nie zauważy rożnicy a nikt ale to nikt z Was nie wyczuje rożnicy w pracy silnika.Takowej nie ma.Ta każda rurka to ok 100pln.Odma parę setek.Niech pomyślę ile jestem do przodu?Żeby uciszyć co bardziej wyrywnych w ostatnim roku włożyłem w e39 ok.10.000pln.Min.kompl.sprzęgło,dwasa,opony,itd.Nic nie ulepszam po fabryce.Krytykując Sosnę pokazujecie,ze wiedza w tym zakresie jest wam obca.Rozpisaliście się na siedem stron a z trzy osoby miały merytoryczną wiedzę.To te które go broniły.A chcialbym jeszcze poznać tych co wymieniają odmę co trzecią wymianę oleju(u mnie co 6 m-cy)wszystko ori.no i oczywiścoe w serwisie,bo w garażu to druciarstwo.pozdr.dla biorących udział w dyskusji.K
Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
Opublikowano
Troszeczkę się rozpędziłes kolego , nikt nie pisał że nie da się naprawić oryginalnej odmy w sposób jak opisujesz. Napisali o zakupie najtańszej - ciekaw jestem czy ją byś tak musiał czyścić , z jaka częstotliwością i ile takich napraw by wytrzymała. Fala hejtu i druciarstwa się posypała nie ze względu na jakąś banalną odme ale co całokrztałt i złote pomysły kolegi. Widać że nie śledziłes forum w tym kierunku.Kolega miał już pomysły na najtańszą chińską pompe wspomagania, używane sprzęgło, odme za 60 czy tam 80 zł czy inne pomysły więc ułóż wszystko w całośc i nie nazwij tego druciarstwem
Opublikowano

Masz rację-nikt nie pisał o wymianie w ASO.Masz też rację nie śledzę wszystkich postów i pomysłów Sosny.Z powodu braku czasu udzielam się gdy coś wiem i mogę pomóc lub gdy ja potrzebuję pomocy(raczej nie pytam-staram się wyszukać)Zareagowałem,gdyż na tych siedmiu stronach w większości nie dostrzegłem chęci pomcy a bardziej krytykę w stylu druciarnia,zmień auto,bo Cię na nie nie stać a najlepszy jest wpis,że przez takich jak sosna to auta są w opłakanym stanie,prowizorki i takie tam.Ten wpis jest dobry.Tylko panowie chłopak(choć zdaje się wcześniej mu w poście odradzalem)kupil już to auto i zwraca się z pytaniami o pomoc.On nie brał go z salonu,skatował i teraz drutem i taśmą chce auto podpicować i komuś wcisnąć.Chce doprowadzić auto do stanu używalności a to,że stara się zrobić pośrodkując między jakością a ceną świadczy tylko o posiadaniu szarych komórek.A tu co?Trafił na towarzystwo,które tylko ori uznaje.I pojawia się 7 no może 6 stron śmieci i komentarzy nie wiele wnoszących do tematu.Ciężko coś pomóc, bo ja to tylko ori.Powietrze do opon sprowadzam z Monachium.Chyba,że przegapiłem post gdzie ktoś rzecowo napisał dlaczego odma ori(argument braku logo BMW pozostawię bez komentarza) jest lepsza od zamiennika.Czy ktoś stwierdził,że założył zamiennik i nie wytrzymał mu do trzeciej wymiany oleju?Tego nikt nie wie,bo tu tylko ori.Chciałbym zobaczyć te wasze ori BMW na ori częciach,akcesoriach,dodatkowym ori wyposażeniu,ori filtrach,smarach.Chłopak dobrze napisał parę stron wcześniej,o rzucaniu kamieniem.Ten mój post to gniot nic nir wnoszący do tematu,zostalem jednak wywolany do tablicy i choć mogę się mylić to tak to widzę.

 

dodam,że montownie każdego dodatkowego elementu w aucie ,z którym nie zjechało z taśmy ma tyle wspólnego z ori,co zawracanie pod Tesco na ręcznym z driftem.I to niezależnie od logo na tym elemencie

Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
Opublikowano
Na górze masz sklep internetowy. Tam zamów sobie zamiennik odmy. JUż do nich pisałem i koszt to niecałe 400zł

Zamów załóż i będziesz miał. Już chyba wszystko wiesz.

Ja pisałem o tym zamienniku. Tylko on każdy zamiennik chce kupić najtańszy jaki tylko istnieje as tak tego auta nie przywróci do stanu używalności

Opublikowano
I gdyby tak każdy dodał coś konkretnego to wyszłaby 1 góra 2 strony tematycznych wypowiedzi.A tak piszemy sobie o bzdetach.Kończąc polecam metodę rozebrania i złożenia.Plusem jest to,że ocenimy stan membrany i to czy jej praca była prawidłowa.Swoją drogą może ktoś to wie czy można dokupić samą membranę?Pewno 400pln. to nie kosmos ale zawsze coś jest w aucie do zrobienia i te 400 pln przeznaczam na ori ,gdzie zamiennik nie ma racji bytu.Od czujników poprzez magiel aż do dwumasy.Regeneracja tych elementów mnie nie przekonuje.Odmy za to jak najberdziej.
Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
Opublikowano

Nie ma się o co drapać, kolega Sosna kupił już odmę za 80 zeta i elegancko mu działa. Teraz trzeba trochę cierpliwości zobaczymy na jak długo starczy.

Sosna z góry proszę o relację po przejechaniu 10, 20, 30 tyś km, bo jak starczy na co najmniej 3-4 wymiany oleju to nie ma sensu pakować w to 400zł.

Pzdr

Opublikowano
tak jak pisałem wcześniej jest trochę zamienników renomowanych firm, więc ja osobiście nie kupował bym za 100 chińszczyzny, wolą wydać 200 na porządny zamiennik:):)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.